Oh ik begreep bij laatste meeting in de avond van wel en alleen Martin zijn boodschappen komt een dag laterquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten niet of ze die boodschappen vandaag krijgen
Martin was nogal vroegquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
moppie
tot hoe laat zijn ze nu bezig geweest met bestellen
Martin zal wel bek af zijn
waarschijnlijk komt alsnog een verdien opdracht, regie verwend ze toch elke keer dus helaasquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
Wendy, Babette en Jeffrey hebben ook alleen maar tabak, koffie en wijn besteld.
Volgende week moeten ze 3-4 dagen zelf voor eten zorgen. Dat wordt lachen.
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:26 schreef claire3500 het volgende:
[..]
waarschijnlijk komt alsnog een verdien opdracht, regie verwend ze toch elke keer dus helaas
ja vind ook jammer maar helaas heb echt idee dat Talpa minder durftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar.
ook bloem en eieren als het goed isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
Wendy, Babette en Jeffrey hebben ook alleen maar tabak, koffie en wijn besteld.
Volgende week moeten ze 3-4 dagen zelf voor eten zorgen. Dat wordt lachen.
zijn laatste dagjequote:
Echt hoor.En ze weten het.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn laatste dagje
waarom moet hij nu nog bezig zijn daar?
ben heel benieuwd
heb het idee dat er van alles mis is
maar geloof ook niet dat Maddy er zoveel verstand van heeft dat zij dat door heeftquote:
madeleine vindt budgettering en zo niet zo belangrijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar geloof ook niet dat Maddy er zoveel verstand van heeft dat zij dat door heeft
Ohw, ik heb een hoop gemist. Overkappingen voor wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hout voor overkappingen die ze moeten bouwen.
Voor plekken waar ze droog kunnen blijven in de herfst/winter.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw, ik heb een hoop gemist. Overkappingen voor wat?
Ze hebben een loodsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor plekken waar ze droog kunnen blijven in de herfst/winter.
daarom wil ik hem niet zien in de ochtend, ik vind dat hij zoveel onpasselijke gewoontes heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
ieuwww
Erik spoelt het glas dat hij net heeft gebruikt en echt afgelikt alleen even af met water en zet het bij de schone afwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |