Courgette, ui en champignonnetjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog groentjes?
Zo zo. Hoe komt dat zo?
Prima hoor, tig rondes verder dan jullie met (bijna) volwassen 'kinderen'quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Meeste komt niet op mijn schouders. Ik moet gewoon naar werk, mijn tepels lekken geen melk. Dus de aanpassingen zijn beperkt.
En hoe is het met jou?
Hmmmquote:
Ik kon het niet vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm
Een reverse image search hielp helaas ook niet. Tijd voor steekwoorden
I'm on itquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon het niet vindenMaar ik heb niet heel veel moeite gedaan. Ik dacht, ik post het hier, er is vast wel iemand die het antwoord weet of de moeite wil nemen
Best darkquote:What's the difference between a fertilized egg; a corporation; and a woman?
One of them isn't considered a person in Oklahoma!
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Of als we ooit nog een meet hebben een prive momentje met mij
Was het zo uit de hand gelopen met de omvang?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Courgette, ui en champignonnetjes.
En kip
M'n best voor gedaan, t was nodig
Viel nog wel mee, maar had wel veel last van een constant opgeblazen gevoel enzulks. Werd erg onprettig.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het zo uit de hand gelopen met de omvang?
Hehe. Komt vanzelf allemaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, tig rondes verder dan jullie met (bijna) volwassen 'kinderen'
En wat ben je toen anders gaan doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Viel nog wel mee, maar had wel veel last van een constant opgeblazen gevoel enzulks. Werd erg onprettig.
Nu is 't *klopt af* weder rustig
Ja, wacht maar. Twee keer knipperen en je kind wordt 1quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Komt vanzelf allemaal.
Ik keek foto's terug van vorig jaar en zag dat kat nog helemaal klein en wit. Tijd vliegt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:39 schreef Dqod het volgende:
Time is what turns kittens into cats
/wijsheden
Lokjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn omvang heeft een nieuwe garderobe nodig. :S
Minder koffie, meer thee. Max 2 bordjes eten ipv 3, NOG meer groentjes en zo nu en dan alleen maar groentjes (als in salade) en verder geen poespas.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat ben je toen anders gaan doen?
Jenna Marblesquote:
So deepquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:39 schreef Dqod het volgende:
Time is what turns kittens into cats
/wijsheden
Hoiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lokje!!
[..]
Minder koffie, meer thee. Max 2 bordjes eten ipv 3, NOG meer groentjes en zo nu en dan alleen maar groentjes (als in salade) en verder geen poespas.
En niet elke avond meer een biertje, dat kalmeerde m'n lichaam ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |