Kom op danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:49 schreef Tegan het volgende:
En ik flirt gewoon met iedereen, enige hoogtepunten in mijn trieste leven.
Nou heb zijn foto x gezien en hij is geen george clooney hoor. Ik snap die hele heisa persoonlijk niet zo. Die massages klinken wel top, een soort hegre arts?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als George Clooney, doet aan urenlange massages en stelt altijd zijn eigen genot ondergeschikt aan het genot van de vrouw tijdens seks.
Ik heb wel context nodig waarover ik kan flirten dus vertel.quote:
Je kent mij. Hoeveel context heb je nog nodig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hrb wel context nodig waarover ik kan flirten dus vertel.
Merk er niks vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:49 schreef Tegan het volgende:
En ik flirt gewoon met iedereen, enige hoogtepunten in mijn trieste leven.
Bruhquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als George Clooney, doet aan urenlange massages en stelt altijd zijn eigen genot ondergeschikt aan het genot van de vrouw tijdens seks.
Ow?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:01 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wrm geef je mij geen aandacht meer
Gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondertussen slide ze wel in mijn DM.
Mijn fantasie werd niet echt geprikkeld door de visual van mezelf hangend boven jouw prakkiequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent mij. Hoeveel context heb je nog nodig?
Jij bent het toetje dus inmiddels lig je gewoon op de eettafel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn fantasie werd niet echt geprikkeld door de visual van mezelf hangend boven jouw prakkie.
quote:
NWS / HAK stopt productie tijdelijk vanwege energiekostenquote:"Onze appelmoes is al zo'n 20 cent duurder geworden. Als de energieprijzen zo hoog blijven, moet je denken dat producten in de hele breedte 30 procent duurder worden." Bij een pot appelmoes van 1,80 euro wordt die dan al snel zo'n 2,20-2,30 euro, denkt Hoogeboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |