heb je dat metgeregen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:44 schreef spapaars het volgende:
Is het iets wat echt groeit? Of is het dat de dames hopen dat het nog wat groeit?
[ afbeelding ]
Je loopt wat achterquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:44 schreef spapaars het volgende:
Is het iets wat echt groeit? Of is het dat de dames hopen dat het nog wat groeit?
[ afbeelding ]
Het ziet er écht raar uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Welk antwoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Want het antwoord staat al ergens?
Hij vindt zichzelf heel wat, de nieuwe Berend terrorquote:
Ga maar fijn naar Erik danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf heel wat, de nieuwe Berend terror![]()
Ik ben wel klaar met vaatlap
Joh die gast moet blijven. Irritatie en ergenis is de bouwsteenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf heel wat, de nieuwe Berend terror![]()
Ik ben wel klaar met vaatlap
Op je fleurige teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ga maar fijn naar Erik dan![]()
![]()
Of Ima, of Eunice, of Wandaaaaaaaaa
Die zweetteven mogen op zich wel weg ,maar Esther is best okayquote:
met heerlijke speeksel van Kenzyquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een vullende, kcal-rijke soep maken ze!
Okay maar saaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zweetteven mogen op zich wel weg ,maar Esther is best okay
Slurp! Smakelijk!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:56 schreef Seattle het volgende:
Ik kon vanmiddag even een stukje meeluisteren met kringgesprek en toen bood Eunice zich aan voor psychologische hulp en zij heeft haar erecode (of hoe heet het), dus zij gaat niks doorvertellen. Het bleef pijnlijk stil.
ja hahahahaha vind dat je als mensen sowieso erecode moet hebben om niks door te vertellen hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:56 schreef Seattle het volgende:
Ik kon vanmiddag even een stukje meeluisteren met kringgesprek en toen bood Eunice zich aan voor psychologische hulp en zij heeft haar erecode (of hoe heet het), dus zij gaat niks doorvertellen. Het bleef pijnlijk stil.
Zooo echt die Isaac is een gehaaide hoor. Met zijn alles kalm en rustig houding. Die weet pas hoe je mensen moet bespelen. Ben benieuwd wanneer de eerste daar dat eindelijk door heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
ik hoor Isaac weer van alles zeggen
maar zit hij straks met Marciano dan horen we weer een ander verhaal
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef spapaars het volgende:
Geen verspilling, de pot wordt met de soep schoongespoeld
[ afbeelding ]
Nam er eerst een slok uit, voor hij het terug in de pan deed. Lekker danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Waar! Die is waarschijnlijk in december weg voor verjaardag van zijn zoontjequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zooo echt die Isaac is een gehaaide hoor. Met zijn alles kalm en rustig houding. Die weet pas hoe je mensen moet bespelen. Ben benieuwd wanneer de eerste daar dat eindelijk door heeft
ieuw wat ranzigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ze ook niet, als hij zo praat is het met een verdachte lach erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zooo echt die Isaac is een gehaaide hoor. Met zijn alles kalm en rustig houding. Die weet pas hoe je mensen moet bespelen. Ben benieuwd wanneer de eerste daar dat eindelijk door heeft
O heeft ie dat gezegd? Ik moet het nog zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:00 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Waar! Die is waarschijnlijk in december weg voor verjaardag van zijn zoontje
dan wordt zijn jongste 4quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
O heeft ie dat gezegd? Ik moet het nog zien.
Ja dat zegt hij steeds maar weet niet. Er hebben tot nu gezegd: Alicia in december, Isaac december, Djedi gaat sowieso voor valentijnsdag terugquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
O heeft ie dat gezegd? Ik moet het nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |