Ik las moedermelkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ik drink nu müllermilk. @:KingRoland
Ik ben daar ook niet vies van.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Een goeie ananas of mango houd ik ook van.
Geijulllllquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik las moedermelk
@:de_boswachter
Ja, dan kijken ze het toch lekker niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
Slachtofferhulp wil dat Netflix serie over moordenaar Dahmer offline haalt
De klagers storen zich vooral aan de manier waarop de slachtoffers van Dahmer in de serie worden geportretteerd. De moordenaar is een 'krachtige, sterke man', volgens Jansen, terwijl de slachtoffers stuk voor stuk 'emotioneel en zwak' zijn. "De dader wordt enorm geromantiseerd en er is geen enkele nuance aangebracht".
dit gaat wel weer heel ver @:maxi-mus
Lachwekkend.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
De klagers storen zich vooral aan de manier waarop de slachtoffers van Dahmer in de serie worden geportretteerd. De moordenaar is een 'krachtige, sterke man', volgens Jansen, terwijl de slachtoffers stuk voor stuk 'emotioneel en zwak' zijn. "De dader wordt enorm geromantiseerd en er is geen enkele nuance aangebracht".
Jij zit dan ook niet in een slachtofferrolquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het klopt ook niet, tenminste die indruk had ik niet over dat sterk en zwak
Nee, ik ook niet. Gewoon een moordenaar vs zijn slachtoffers.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het klopt ook niet, tenminste die indruk had ik niet over dat sterk en zwak
Hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:32 schreef 3rr0r het volgende:
Het wordt wel wat geromantiseerd denk ik.
Homohaat laatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Gewoon een moordenaar vs zijn slachtoffers.
Volgens mij zijn wij hier homofobie op het spoor.
daar is het een serie voor al moet ik zeggen dat netflix hun docu's ook meestal wat teveel aandiktquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:32 schreef 3rr0r het volgende:
Is meer misbruik van vertrouwen dan sterk zijn. Het wordt wel wat geromantiseerd denk ik.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Tarado het volgende:
Lekker man, gratis antistoffen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:43 schreef Oriente het volgende:
Ik ben vermoedelijk weer CORRED, tweede keer dit jaar. @:Wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals het wordt neergezet in z'n geheel. Het is sowieso een serie en niet puur een docu. Veel is zelf invullen door de schrijvers. Je weet wel steeds dat het een smerige gek is maar doordat ze je alles vanuit hem laten meemaken voel je als kijker toch automatisch ook mee met hem.quote:
Waar opgelopen denk je?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:43 schreef Oriente het volgende:
Ik ben vermoedelijk weer CORRED, tweede keer dit jaar. @:Wereldgozer
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)jftien-keer-zo-groot
"Je hoeft geen professor te zijn om te weten dat professioneel rugby niet goed voor je is."
Goh.
Potje schaken is een stuk veiliger @:maxi-mus
Dat laatste had ik totaal niet, maar goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoals het wordt neergezet in z'n geheel. Het is sowieso een serie en niet puur een docu. Veel is zelf invullen door de schrijvers. Je weet wel steeds dat het een smerige gek is maar doordat ze je alles vanuit hem laten meemaken voel je als kijker toch automatisch ook mee met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |