Ja ik ben helemaal omver geblazenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:51 schreef onlogisch het volgende:
User @:Littlerabbit komt er met een gestrekt been in en zet moderator @:paul voor aap
Ja het was wel erg iddquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Paul maar je fotos waren bijzonder hinderlijk.
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar hoe het huidige modteam over de rug van @:onlogisch probeert te scoren om hun eigen incapabiliteit te verbloemen .
JillGodinquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:40 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:zipportal @:rambodirk
controleurs in Rotterdam
Welkoma backa broddaquote:
capelsebruggodenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:40 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch @:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:zipportal @:rambodirk
controleurs in Rotterdam
Stukje etnisch profilerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
capelsebruggoden
https://www.rechtspraak.n(...)on-Capelsebrug-.aspx
Ook al geen banaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Geen woordles vandaag, errrugg jammer.
Creatief bezig geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Het is Tong en tong80quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Namen en rugnummers?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Sommige users hier in de sc zie ik liever branden in de hel zeg ik je eerlijk
Woordle 475 X/6quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco modtest
Moet of mag deze foto in spoilertags?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |