Echt he.. wat een positiviteit straalt die man uit wauwquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
De aller vrolijkste en gezelligste man daar.
klinkt niet goed hequote:Op maandag 3 oktober 2022 20:08 schreef claire3500 het volgende:
Moet tantie niet naar dokter mbt haar hoest??
Is toch Kennelblaf, dus dat wordt ophokken in quarantainequote:Op maandag 3 oktober 2022 20:08 schreef claire3500 het volgende:
Moet tantie niet naar dokter mbt haar hoest??
HAHAHAHAH kennelblaf!!! Waar zou ze moeten zitten daar? Hokje van Tortelini?quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is toch Kennelblaf, dus dat wordt ophokken in quarantaine
hwhahahahah pyromaan!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:12 schreef Hendrik83 het volgende:
De pyromaan van de loods heeft zich verbrand
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is toch Kennelblaf, dus dat wordt ophokken in quarantaine
Zoiets past makkelijkquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:14 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAHAH kennelblaf!!! Waar zou ze moeten zitten daar? Hokje van Tortelini?
Vogelgriep dus.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:14 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAHAH kennelblaf!!! Waar zou ze moeten zitten daar? Hokje van Tortelini?
Dat mag jij :-)!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:15 schreef spapaars het volgende:
Kan ik hier zeggen dat ze wel heel lullige kleuterspelletjes doen?
Jij zou een prima logger zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:15 schreef spapaars het volgende:
Kan ik hier zeggen dat ze wel heel lullige kleuterspelletjes doen?
Opbokken mag ookquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oh jaaa ajij zei het al laatst!! Ophokken word wat met haar hwhahahaha
Hoop wel dat ze iets voor der doen vind anders echt sneu.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wendy is over een paar uurtjes jarig, gaat misschien de hele nacht nog door.
Bert kreeg ook niets.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze iets voor der doen vind anders echt sneu.
'n taart van noedels met 'n waxinelichtje eropquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:16 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze iets voor der doen vind anders echt sneu.
Danootje powerquote:
WHAHAHAHAH toch iets wel vreemd maar iets haahhahahaquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n taart van noedels met 'n waxinelichtje erop
en met dikke spijkers erin rammenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano vertelt aan Jasper dat ze 2 ladders moeten maken, omdat ze anders de balk niet kunnen bevestigen.
theaterlesquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:28 schreef lojanda het volgende:
Goedenavond, wat zijn zij voor iets achterlijks aan het doen?
pFF ZO belachelijk van haar. Niet alles is Jeffery zijn schuldquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
Babette neemt jeff kwalijk dat hij niet op haar heeft gelet toen ze teveel gezopen had
OMG
Ze zijn met elkaar aan het kletsen :pquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:28 schreef lojanda het volgende:
Goedenavond, wat zijn zij voor iets achterlijks aan het doen?
ze is de meest onvolwassen persoon daarquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Logisch ... vooral zelf geen verantwoordelijk nemen.
Babette heeft na dat Martin gedoe een beetje de boot afgehouden en veel lopen lullen over Jeffquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik weet niet waarom jeff deze houding aanneemt. Grey, heb je context? Want een tijdje terug kon jeff toch prima met babette?
oh gaat het nog daar over. Ja dan ben ik weer up to datequote:Op maandag 3 oktober 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette heeft na dat Martin gedoe een beetje de boot afgehouden en veel lopen lullen over Jeff
met Martin en Alicia
dat weet hij echt wel
Isaac is wel een beetje een gluiperd.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:39 schreef claire3500 het volgende:
Waarom is Isaac bij elk gesprek elke keer?
Mediatorquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:39 schreef claire3500 het volgende:
Waarom is Isaac bij elk gesprek elke keer?
Ze heeft eindeloos over hem gesproken. Jeff heeft minder over haar gesprokenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
babette wil ook niet achter iemands rug om![]()
![]()
Ja echt he. Vind hem echt twee gezichten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Isaac is wel een beetje een gluiperd.
heel weinig over Babettequote:Op maandag 3 oktober 2022 20:40 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ze heeft eindeloos over hem gesproken. Jeff heeft minder over haar gesproken
veel over het gesprek met Martinquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja toch?? Volgens mij serieus echt 1x wat ik gehoord heb.
Ja precies dat wel. Hij heeft meer over martin gehad dan over haar. Maar ja zal allemaal wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel over het gesprek met Martin
niet over Babette
Ja vond dat ook erg overdrevenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey klap voor zichzelf.....
Man, wat heb ik daar toch een hekel aan !!!!!
Eens!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat benauwde gevoel dat Jeff probeert te doen alsof hij kreeg, ook wel een beetje overdreven.
Als niemand anders het doet,moet jezelf maar veren in je reet stekenquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey klap voor zichzelf.....
Man, wat heb ik daar toch een hekel aan !!!!!
ik begrijp wel wat hij bedoeltquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat benauwde gevoel dat Jeff probeert te doen alsof hij kreeg, ook wel een beetje overdreven.
op FB zijn ze gekquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
even tussendoor... Janet wil geen manager meer worden? Las ik op fb
Eenschquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik begrijp wel wat hij bedoelt
dat moment op de badkamer voor centraal
was ik ook zwaar pissed over geworden
mensen op zo een manier willen benaderen hou ik totaal niet van
Ja klopt dat wil ze liever toch niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:45 schreef Sestra666 het volgende:
even tussendoor... Janet wil geen manager meer worden? Las ik op fb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |