zwarte voetquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nietsdoen is niet alleen voorbehouden aan Konkerteven in bed.. maar ook buiten is nietsdoen tot cult verheven.. Zwitserlanders met niets anders te doen onderleiding van HoofdNietsdoen Eunie ...
maar ja dat is algemeen aanvaard Nixxen
[ afbeelding ]
Waarom geloof ik hem niet?quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:48 schreef claire3500 het volgende:
Ruben heeft een trio gehad. Gene met wie hij was, die vriendin moest even naar wc en toen ging hij door met de ander.
Ik had dat ook beetje, ik vind hem juist zo onzeker meer over komenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hem niet?
Het is een jongen met veel grootspraak.
ze zijn wel lief maar weet niet anders ofzo. Het is anders als ze niet met Wanda.Mexx zijn, uit dat geroddelquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:53 schreef claire3500 het volgende:
Ik merk dat Djedi, Myrthe veel liever over komen en echter zijn als ze met Alicia zijn. Of niet met een Wanda etc.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje en Alicia ... gezellii.. helemaal na Mirtjes verklaring vrouwen eigenlijk wel leuker te vinden..
[ afbeelding ]
Rubenquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Tuurlijk.. Rupert met de geile kaartjes.. kan het niet laten hé?
[ afbeelding ]
wat? maar de mannen?quote:
D'r zit geen Rupert in? Ik vond 'm al een tijd een Rupert..quote:
kenn ik nog van hyves.nl meisjes hebben u enquote:
Weer helemaal in jouw straatje hequote:Op maandag 3 oktober 2022 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn ik nog van hyves.nl meisjes hebben u en
s gepoept
Jawel er loopt meestal een Rupert door de keuken, hij praat vaak papiamento met Moraimaquote:Op maandag 3 oktober 2022 16:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
D'r zit geen Rupert in? Ik vond 'm al een tijd een Rupert..
hyves.nl is niet mijn straat was en nederlandse forumquote:
Volgende keer een editie met alleen maar cossers.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:01 schreef Charmian het volgende:
wat een fucking saaie streams al de hele dag
Is die echt een keer in beeld geweest de afgelopen 4 weken?quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel er loopt meestal een Rupert door de keuken, hij praat vaak papiamento met Moraima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |