Marciano stond er ook bij, wat heeft hij laten doen??quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag negen
Ik heb wat aan mijn uiterlijk laten doen..
Wie?? ehh Zooewie.. Alles nep![]()
[ afbeelding ]
Er komt een stelling, en als je daar mee te maken heb gehad mag je de streep over steken.quote:
Tattoos?quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:37 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Marciano stond er ook bij, wat heeft hij laten doen??
Laat hem tochquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Geloof..
Martin met een heel verhaal.. top, rot maar weer op martin
kenn nur en vorstellingquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er komt een stelling, en als je daar mee te maken heb gehad mag je de streep over steken.
Dan weet iedereen dat en kort mag je er wat over zeggen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Over_de_streep
Ik vond het wel een mooi verhaalquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Geloof..
Martin met een heel verhaal.. top, rot maar weer op martin
Tel er 16.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De helft wil weg voor ¤100.000 snap ik
Elke euro is x. 25 euro. Dus dan is een brood 50quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
Maar is het nou zo moeilijk om van een miljoen boodschappen te doen. Heb een leuke tijd en fuck dat geld.
Er is dan maar 40K, da's heel snel op danquote:Op zondag 2 oktober 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
Maar is het nou zo moeilijk om van een miljoen boodschappen te doen. Heb een leuke tijd en fuck dat geld.
Nou en?quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Elke euro is x. 25 euro. Dus dan is een brood 50
Euro etc. Gaat dan wel hard
Wie niet?quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag 12
Ik heb in het afgelopen jaar een dierbare verloren
Imadiediedie heeft een vriendin verloren ... huilliee natuurlijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |