maar niet voor t geld zekerquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
Isaac is in de loods
om na te denken
even tot zichzelf te komen
uche uche
egoist
Tja, zijn gezin accepteert hetquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
Isaac is in de loods
om na te denken
even tot zichzelf te komen
uche uche
egoist
nee om tot zichzelf te komenquote:
Dit mag ik best wel triest noemen.quote:
Die vriendin kijkt eerst oftie wel kans maakt op een paar honderdduizend.. vóór ze haar biezen paktquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee om tot zichzelf te komen
als ik die vriendin was geweest had ik gezegd
dan blijf er maar lekker
lolquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:30 schreef juul. het volgende:
Esther vindt Jasper het meest geschikt als manager
Dat is Ruppie.quote:
Dat was in de eerste aflevering op televisie al te zien. Dat is beter dan wat Isaac doet. Niet leuk, maar niet verwachten dat iemand een jaar het leven stop zet omwille je avontuurquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
Imaddidin heeft het uitgemaakt met zijn vriendin
toen hij naar de loods ging
Zo danquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
we doen het samen zegt Isaac
ik doe het hier
zij doet het daar
alleen met 3 kinderen
en parttime werken
Zei hij dat?quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
Gert jan hoopt Babette even te mogen prikken???![]()
![]()
voor nu ligt Alicia er tussen
neequote:
Ik wel.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Iets later, Videoland smeet me er weer uit.
Esther: Ik begrijp dat het moeilijk is, de camera's lopen jullie overal na, jullie zitten in een moeilijke keuze waar jullie niet om gevraagd hebben, je wil je relatie verder ontwikkelen, maar goed ik hoop dat jij en Sacha toch de ruimte krijgen.
Bernd: We blijven zoeken naar oplossingen.
Esther: Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteravond zei Gert-Jan: ik houd van je. Je bent een prachtig mens Babette, ik ben zo blij dat je hier bent.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
Gert jan hoopt Babette even te mogen prikken???![]()
![]()
voor nu ligt Alicia er tussen
Klopt dat had ik ook gehoordquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Gisteravond zei Gert-Jan: ik houd van je. Je bent een prachtig mens Babette, ik ben zo blij dat je hier bent.
Lijkt me ook wel lastig maar je ziet ze niet constant samen op beeld. Maar ja ze worden natuurlijk wel altijd gefilmd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Iets later, Videoland smeet me er weer uit.
Esther: Ik begrijp dat het moeilijk is, de camera's lopen jullie overal na, jullie zitten in een moeilijke keuze waar jullie niet om gevraagd hebben, je wil je relatie verder ontwikkelen, maar goed ik hoop dat jij en Sacha toch de ruimte krijgen.
Bernd: We blijven zoeken naar oplossingen.
Esther: Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zou GJ een oogje op babette hebben?
Misschien wel..quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Neehoor...quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Aparte setjes allemaal.quote:
bij gebrek aan iets andersquote:
Dat blijkt wel.quote:
Over de streep conjo.quote:
vraag het hemquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zegt Bern steeds "iedereen" hier.. of "iedereen" daar... wtf denkt die lul dat "iedereen" wel mee wil dioen aan zijn irritante verzinsels
Naja weet ook niet of het echt van hem zelf komt of van de productie voor tv te maken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom zegt Bern steeds "iedereen" hier.. of "iedereen" daar... wtf denkt die lul dat "iedereen" wel mee wil dioen aan zijn irritante verzinsels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |