Zoals altijd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje Kravitz is helemaal hyper hyper. Die gaat ervan uit dat Lewis gaat winnen neem ik aan?
Vond er niks moois aan. Het kampioenschap was definitief dood vanaf hier en die Hamilton mazzelde weer eens naar de overwinning.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mooi was dit manjammer van Verstappen
quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje Kravitz is helemaal hyper hyper. Die gaat ervan uit dat Lewis gaat winnen neem ik aan?
Zou wel een beastprestatie zijnquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Soms wel een vermoeiende kerel hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Niet mee eens. Laat ze er maar voor werken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:29 schreef PS. het volgende:
Je kan veel zeuren, maar als je ziet hoe nat het nu is bij de outlap, dan is het wel beter dat het nog een half uur duurt voor het echt begint.
Waarbij sommigen zo weinig van bedrijfsvormen afweten dat ze zichzelf directeur noemen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ben ik daarvoor van de squashbaan naar huis geracet.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Tuurlijk, het vreemde is alleen dat je de boel aankondigt voor over meer dan een uur. Nul flexibiliteit in deze sport, in plaats van 'goed, er kan nu gereden worden, we gaan gereed maken, start over 20 minuten.'quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:29 schreef PS. het volgende:
Je kan veel zeuren, maar als je ziet hoe nat het nu is bij de outlap, dan is het wel beter dat het nog een half uur duurt voor het echt begint.
Vermoeiende kerels heb je wel eens in de wereld in en rondom de F1.quote:Op zondag 2 oktober 2022 14:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Soms wel een vermoeiende kerel hoor.
Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |