abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206167182

quote:
De 12-jarige Nikki is een van de bijna 600.000 kinderen in Nederland die opgroeien met ouders die kampen met psychische en/of verslavingsproblemen. Haar moeder, de 46-jarige Karin, heeft een persoonlijkheidsstoornis en heeft het vaak moeilijk met zichzelf. Dit brengt Nikki vaak in een loyaliteitsconflict: zij navigeert tussen de liefde voor haar ouders en de zoektocht naar haar eigen identiteit. Voor wie moet zij kiezen: haar ouders of zichzelf?
Iemand die deze film ook aan het bekijken is?
Ik vind hem erg heftig, maar ook goed gemaakt.
Die moeder trouwens :X ik ben nu halverwege de film, en die moeder is tegen de lerares aan het schreeuwen dat Nikki de havo niet haalt terwijl mevrouw zelf Nikki 140 dagen thuis hield voor haar eigen gewin.

Arm meisje, heb met haar te doen.
Twiddel
pi_206178645
Niemand die hem heeft gezien of hem misschien nog gaat bekijken? :P
Twiddel
  Miss 200.000.000! zondag 2 oktober 2022 @ 21:03:37 #3
367000 roos94
pi_206186760
quote:
Oh tering _O- bedankt voor de link!
Twiddel
pi_206189065
Ik heb net gekeken.
Ondanks dat ik geen (vastgestelde) psychische stoornis heb of verslaafd ben, herken ik best eea in Karin. Vooral die gevoelens die altijd maar heel groot zijn, de overtuiging dat je een slechte moeder bent maar moeilijk los kunnen laten.
Ik heb ook kinderen met psychische problematiek, dus dat soort gesprekken op school ken ik ook (niet kunnen blijven zitten en dus van school af moeten, een niveau omlaag, heel veel verzuim en dan tòch slagen).

Het maakt me extra dankbaar dat ik een hele fijne stabiele man naast me heb om het samen mee te doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')