quote:De Dummie zeker
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik wacht nog een maandje, dan staat hij vast voor $10 te koop op eBay.
Nokia=en blijft gewoon troep. Dat moge toch wel duidelijk zijn. Van sommige serieus gaat >40% retour!
Diegene die blind op Nokia vertrouwen... spreek jullie wel over een week of 4-5!
Maar die N-Cage is gewoonniet wat ik wil.
quote:Zolang het geen 3xxx model is het prima
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Het kan toch niet dat het zo slecht is? Nokia brengt over het algemeen toch geen troep op de markt en ze zullen toch wel onderzoek gedaan hebben?
quote:Op zich vind ik het wel gaaf dat ze 3d spellen op zon kleine telefoon/computer proberen te proppen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Juist, de kracht van de GBA ligt vooral in het feit dat deze mooi en snel 2D games kan weergeven. Wat dat betreft is het dus meer een draagbare SNES. Op de GBA zijn geweldige games verschenen, en niet alleen voor kinderen. Ik noem een Advance Wars (meer diepgang als C&C Generals), Yoshi's Island, Final Fantasy Tactics Advance, Mario Kart, Zelda, etc... Allemaal toppers!
Wat heb je op de N-Gage? Oude 3D-meuk als Tomb Raider. Sorry, daar zit ik echt niet op te wachten. Als ik 3D wil dat kruip ik wel achter mijn GC of PS2.
quote:Tombraider was al een kutspel, en nu al helemaal. Kom op man, hoe lang ben je aan het ronddraaien als een drol die maar niet wil doorspoelen om goed te staan voor een sprong, waarna je toch nog misspringt? Dit genre is ondertussen zo vooruit gesprongen dat je niet meer met een spel als tombraider kunt aankomen.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:21 schreef kiw het volgende:[..]
tomb raider 1 is oud.
absoluut geen kutspel
en die andere spellen zijn ook geen kutspellen, alleen maar oud
ngage is zowiezo nog kinderschoenen, dus ik wacht wel op de ngage 2
quote:Lijkt me ook niet echt prettig telefoneren.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:25 schreef HAL9000S het volgende:[..]
ah jezus dit is toch geen porum?!?
En dan ook nog eens 50 euro's voor wat ps1 revival neerleggen....dacht t niet...
Maar Nintendo doet wel hetzelfde met de snes spellen. Alle marios kosten ook rond de 50 euro terwijl er niets speciaals mee gedaan is en dat vind ik wel schandalig.
quote:Nokia begeeft zich op een markt waar ze totaal geen verstand van hebben en heeft fout op fout gemaakt.
Het kan toch niet dat het zo slecht is? Nokia brengt over het algemeen toch geen troep op de markt en ze zullen toch wel onderzoek gedaan hebben?
Belangrijkste is toch wel dat het een groot lomp ding is, te groot voor een telefoon en te onhandig om te gamen. Verder loop je voor lul als je ermee belt. Dat is niet echt waar de doelgroep van Nokia op zit te wachten (die overigens om de 3 maanden een nieuw toestel koopt). En dan heb ik het nog niet eens over de prijs van dat ding waarvoor je ook een GSM + abo, een GBA SP en een paar games kunt kopen.
quote:zeker schandalig ja, moet ik je volledig gelijk in geven gelukkig heb je nog genoeg goede alternatieven.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:32 schreef nikanoru het volgende:[..]
Lijkt me ook niet echt prettig telefoneren.
Maar Nintendo doet wel hetzelfde met de snes spellen. Alle marios kosten ook rond de 50 euro terwijl er niets speciaals mee gedaan is en dat vind ik wel schandalig.
quote:Ik ken NIEMAND die een Nokia heeft zonder problemen. Wegvallen, met vlagen geen wisselgesprekken kunnen doen, batterijen die het begeven...
Microsoft heeft ook het grootste marktaandeel... zijn ze daarom goed?
quote:Dat zijn spelen die de tands des tijds hebben doorstaan, en nu nog net zo fris zijn en net zo lekker spelen als toen ze uitkwamen (zelfs beter op een handheld als je het mij vraagt). En Nintendo doen er genoeg aan, zie bijvoorbeeld Zelda: ALTTP die als extra the Four Swords heeft.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:32 schreef nikanoru het volgende:
Tomb Raider was toendertijd een vernieuwend spel maar, zoals al eerder is gezegd, daar kun je nu echt niet meer mee aankomen. Het is intussen allemaal beter, mooier en met een betere besturing gedaan.
quote:alle prijzen van consoles gaan skyrocket met release.... wacht gewoon een paar maanden, ik vind dat er net iets te veel negativiteit over is.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nokia begeeft zich op een markt waar ze totaal geen verstand van hebben en heeft fout op fout gemaakt.
Belangrijkste is toch wel dat het een groot lomp ding is, te groot voor een telefoon en te onhandig om te gamen. Verder loop je voor lul als je ermee belt. Dat is niet echt waar de doelgroep van Nokia op zit te wachten (die overigens om de 3 maanden een nieuw toestel koopt). En dan heb ik het nog niet eens over de prijs van dat ding waarvoor je ook een GSM + abo, een GBA SP en een paar games kunt kopen.
quote:ja.... Maar goed.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:36 schreef Represent het volgende:[..]
Microsoft heeft ook het grootste marktaandeel... zijn ze daarom goed?
En Nokia maakt prima toestellen, ik ken zelf eigenlijk weer niemand die problemen heeft met Nokia en we hebben er tientallen hier op de zaak die het altijd prima doen. Kijk je moet er wel normaal mee omgaan.
Best lachen.. Tombraider 1 zitten spelen echt supermooi was het
quote:Wel vreemd dan dat de fabrikant 40% retour krijgt (van sommige series) en geen één fabrikant zoveel 'uitval' heeft. Dus 40% van de mensen die een Nokia koopt, kan niet goed met z'n mobiel omgaan?
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:39 schreef HeatWave het volgende:[..]
ja.... Maar goed.
En Nokia maakt prima toestellen, ik ken zelf eigenlijk weer niemand die problemen heeft met Nokia en we hebben er tientallen hier op de zaak die het altijd prima doen. Kijk je moet er wel normaal mee omgaan.
Maar ik moet toegeven... als je met een Breezah in je ene hand staat, misstaat een Nokia in je andere hand niet... als je 16 bent...
[Dit bericht is gewijzigd door Represent op 07-10-2003 13:46]
quote:Feit is wel dat idd een heel groot gedeelte van die 40% kinderen zijn met een mobiel, omdat nokias het populairst zijn vanwege de kidsfuncties, Dus het zou zomaar kunnen ja.....
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:43 schreef Represent het volgende:[..]
Wel vreemd dan dat de fabrikant 40% retour krijgt (van sommige series) en geen één fabrikant zoveel 'uitval' heeft. Dus 40% van de mensen die een Nokia koopt, kan niet goed met z'n mobiel omgaan?
Lijkt me een zinnige opmerking, want als je een Nokia koop ben je echt eenen lichtelijk
De zakelijke toestellen, en trouwens mijn nokia;s ook, zijn prima..
beter dan zon opklapsamsung of een instabiele snel kapotgaande ericsson
quote:Mn Nokia 3210 beviel altijd prima, niet kapot te krijgen. Daarna overgegaan naar SE t68 en dat ding was echt waardeloos, mankeerde van alles aan... Nu dus weer fijn terug naar Nokia en heb momenteel de 6610 die wederom prima bevalt.. Denk dat de ervaringen dus nogal persoonlijk zijn... Ik ken veel mensen die problemen hadden met de 3310 maar voor de rest vind ik het over t algemeen goede toestellen.. Maar oke terug ontopic?
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:43 schreef Represent het volgende:[..]
Wel vreemd dan dat de fabrikant 40% retour krijgt (van sommige series) en geen één fabrikant zoveel 'uitval' heeft. Dus 40% van de mensen die een Nokia koopt, kan niet goed met z'n mobiel omgaan?
Lijkt me een zinnige opmerking, want als je een Nokia koop ben je echt eenen lichtelijk
Maar ik moet toegeven... als je met een Breezah in je ene hand staat, misstaat een Nokia in je andere hand niet... als je 16 bent...
Dit ding lijkt me niks.. Het blijft een telefoon, en hoe mooi die spellen ook mogen zijn, volgens mij belt het voor geen meter. Ook niet echt compact ding, ik wil een telefoon gewoon in mn zak mee kunnen nemen en er geen last van hebben...
Een review van de nokia n-gage.
Conslusie dusver volgens die revieuw (hij is nog niet compleet):
-Bellen is er haast onmogelijk mee zonder gebruik te maken van de headset. (lees erg slecht verstaanbaar als je het toestel tegen je oor houd)
-Games verwisselen is extreem omslachtig je moet de hele behuizing uit elkaar halen incl de baterij dus je moet het toest elke keer uitzetten
als je een game wisseld.
-toesten zijn in verschillende hoogtes geplaats wat wel leuk is voor gaming maar een beetje normaal sms-en niet ten goede komt
-Toestel is leeg na 2-3 uurtjes non-stop gaming
Oftwel gameboy advance killer my ass zulke gebrekene en dan ook nog 350 euro er voor vragen ook dacht het dus niet he.
N-gage is best ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |