quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende: [..] Hey Haags, alles goed? Ja ik las het, mooi he, alleen jammer dat het kampioenschap van die mazzelaar niet terug gedraaid kan worden.
Nog spannende plannen voor dit weekend?quote:
Nee geen spannende plannen dan de was doen, en jij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog spannende plannen voor dit weekend?
Ja jammer want het is de enige passende straf in deze zaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende: [..] Hey Haags, alles goed? Ja ik las het, mooi he, alleen jammer dat het kampioenschap van die mazzelaar ik las dat ze het afnemen van de wereldkampioen schap niet zouden doen, zou slecht voor de sport zijn
Hij heeft echt van alle kanten mazzel gehad en zo geen recht op de titel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja jammer want het is de enige passende straf in deze zaak.
Hier ook geen spannende plannen buiten beetje huishouden doen en F1 kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee geen spannende plannen dan de was doen, en jij?
Sport?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft echt van alle kanten mazzel gehad en zo geen recht op de titel.
Als er geen safty car was gekomen was hij ook geen kampioen geworden.
En nu dit er bij. Een afgang voor deze sport
Het valt onder de noemer sport ( sportief is het nietquote:
Aah succes met de racequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ook geen spannende plannen buiten beetje huishouden doen en F1 kijken.
Vanavond wel nog een oefen race op de racesim in een nieuwe wagen, maar zo spannend is dat ook weer niet. Gaat waarschijnlijk even een uurtje beuken met iedereen worden
Thanksquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah succes met de raceBen benieuwd!
Blauwe lucht met wat wolkjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |