abonnement Unibet Coolblue
pi_206160563
Joehoeee, komt ie dan he

Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact


Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!





twitter
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 02:25:28 #2
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206160567
Science fiction, zei je... Heb je the expance al gekeken? super serie!
Lach met een schone bips
pi_206160568
Nog nooit geopend in BNW. :P Is die OP standaard?
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 02:26:44 #4
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206160569
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:26 schreef -Shii- het volgende:
Nog nooit geopend in BNW. :P Is die OP standaard?
jup, je bent nu een wappie
Lach met een schone bips
pi_206160575
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
jup, je bent nu een wappie
_O-

Dan laat ik 'm zo. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Science fiction, zei je... Heb je the expance al gekeken? super serie!
Nee nog niet gezien. Die ga ik opzoeken.

Toevallig vandaag begonnen met een Star Wars spin off op Netflix.
pi_206160579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je bedoelt predictive programming?
Ja, het is agenda, alles is al gepland. Heb eens (verschillende bronnen) gelezen dat zij (bad guys) verplicht zijn dat wat ze van plan zijn van te voren moeten kenbaar maken, dat doen ze via movies en cartoons, zoals bv de simpsons, southpark, hungergames enz
edit: schijnt met je vrije wil te maken hebben. Of je bereid bent erin te trappen of niet, nee dus.
Het is een game waar we inzitten, de matrix beter gezegd, zo zie ik het

[ Bericht 6% gewijzigd door koosbasterd op 01-10-2022 02:58:37 ]
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 02:31:55 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206160581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:29 schreef -Shii- het volgende:

[..]
_O-

Dan laat ik 'm zo. :P
[..]
Nee nog niet gezien. Die ga ik opzoeken.

Toevallig vandaag begonnen met een Star Wars spin off op Netflix.
The expanse had het te snel getypt... Echt wel goeie serie.

Star wars heb ik persoonlijk niks mee. Maar kan ook komen door mijn broer die er zo mee liep te leuren jaren lang dat ik daardoor een afkeer ertegen heb gekregen net als Hugo de Jonge die met zijn prikken liep te leuren om even on topic te blijven :P
Lach met een schone bips
pi_206160590
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
The expanse had het te snel getypt... Echt wel goeie serie.

Star wars heb ik persoonlijk niks mee. Maar kan ook komen door mijn broer die er zo mee liep te leuren jaren lang dat ik daardoor een afkeer ertegen heb gekregen net als Hugo de Jonge die met zijn prikken liep te leuren om even on topic te blijven :P
Bedankt voor de tip. The Expanse zet ik op m'n lijstje.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 02:37:29 #9
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206160591
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:30 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja, het is agenda, alles is al gepland. Heb eens (verschillende bronnen) gelezen dat zij (bad guys) verplicht zijn dat wat ze van plan zijn van te voren moeten kenbaar maken, dat doen ze via movies en cartoons, zoals bv de simpsons, southpark, hungergames enz
Het is een game waar we inzitten, de matrix beter gezegd, zo zie ik het
Ik geloof serieus dat er een kern van waarheid inzit, maar ook niet dat alles compleet gepland is. Wat dit aangaat wil ik nog wel even Ricky Gervais aanhalen die aangeeft dat hij zijn ziel niet aan de duivel verkocht heeft. Dit ook aangaande zijn pedo opmerking tijdens de golden globes... Sindsdien heeft ie niet veel grote boekingen meer gehad geloof ik in Murrica?
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 02:39:07 #10
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206160595
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:37 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip. The Expanse zet ik op m'n lijstje.
Geloof een Amazon prime serie.. not sure, heb ze allemaal.
Lach met een schone bips
pi_206160626
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik geloof serieus dat er een kern van waarheid inzit, maar ook niet dat alles compleet gepland is.
Hoezo niet? denk je dat dit allemaal toevallig is?

quote:
Wat dit aangaat wil ik nog wel even Ricky Gervais aanhalen die aangeeft dat hij zijn ziel niet aan de duivel verkocht heeft
Ze hebben allemaal hun ziel aan de duivel verkocht, en als je dat eenmaal doet, kan je niet meer terug.

.
quote:
Dit ook aangaande zijn pedo opmerking tijdens de golden globes... Sindsdien heeft ie niet veel grote boekingen meer gehad geloof ik in Murrica?
Geen idee,je kan het beter niet over pedo's hebben in hun wereld, en als dat wel doet, word je gestraft, zo blijkt wel. Je komt dan te dichtbij he

[ Bericht 1% gewijzigd door koosbasterd op 01-10-2022 03:21:11 ]
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 03:21:56 #12
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206160639
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 03:06 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Hoezo niet? denk je dat dit allemaal toevallig is?
[..]
Ze hebben allemaal hun ziel aan de duivel verkocht, en als je dat eenmaal doet, kan je niet meer terug.

.
[..]
Geen idee,je kan het beter niet over pedo's hebben in hun wereld, en als dat wel doet, wordt je gestraft, zo blijkt wel. Je komt dan te dichtbij he
Maar Koos, heel eerlijk tussen jou en mij. Wat kunnen wij hieraan veranderen als dit zo is? You tell me bro, want ik denk dat noch jij noch ik ook maar 1 ding kan veranderen eraan toch?

Zou het graag weten als het echt zo is, maar welk bewijs hiervoor is er echt? En ja ik sta aan jouw kant maar het bewijs is er gewoon niet. Weggemaakt door zus en zo, tegenwoordig komt bewijs niet meer weg met mobieltjes overal.

Wat Ricky zei kan ook net zo goed een grap van zijn kant geweest zijn die hij in het alternatieve circuit opgepakt heeft.

Ik wil echt geen advocaat van de duivel spelen, maar in sommige dingen ga je best ver en ik deed dat een poos terug net zo. Maar uiteindelijk is niet alles zwart wat je ziet :)

Kan het niet gewoon zo zijn dat sommige dingen echt gewoon een conspiracy zijn waar geen bewijs voor te vinden is?
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 03:28:00 #13
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206160642
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 03:06 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Hoezo niet? denk je dat dit allemaal toevallig is?
[..]
Ze hebben allemaal hun ziel aan de duivel verkocht, en als je dat eenmaal doet, kan je niet meer terug.

.
[..]
Geen idee,je kan het beter niet over pedo's hebben in hun wereld, en als dat wel doet, word je gestraft, zo blijkt wel. Je komt dan te dichtbij he
Ennnnn, Ik zou ook graag gezien hebben dat ik in alles gelijk had gekregen (nou niet in alles). Maar in veel dingen lijkt het er toch op dat ik ook vaak zat fout heb gezeten. En is het leuk om dat toe te geven? not really....

Maar we moeten wel open blijven staan voor wat er om ons heen gebeurt. Zie jij mensen bij de bosjes neervallen?

Laat je niet te ver mee trekken vriend, dingen zijn zo als ze er nu uit zien nog niet verkeerd. De wereld is niet compleet slecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveyoulongtime op 01-10-2022 03:34:59 ]
Lach met een schone bips
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:38:52 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206161754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 03:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar Koos, heel eerlijk tussen jou en mij. Wat kunnen wij hieraan veranderen als dit zo is? You tell me bro, want ik denk dat noch jij noch ik ook maar 1 ding kan veranderen eraan toch?

Zou het graag weten als het echt zo is, maar welk bewijs hiervoor is er echt? En ja ik sta aan jouw kant maar het bewijs is er gewoon niet. Weggemaakt door zus en zo, tegenwoordig komt bewijs niet meer weg met mobieltjes overal.

Wat Ricky zei kan ook net zo goed een grap van zijn kant geweest zijn die hij in het alternatieve circuit opgepakt heeft.

Ik wil echt geen advocaat van de duivel spelen, maar in sommige dingen ga je best ver en ik deed dat een poos terug net zo. Maar uiteindelijk is niet alles zwart wat je ziet :)

Kan het niet gewoon zo zijn dat sommige dingen echt gewoon een conspiracy zijn waar geen bewijs voor te vinden is?
Wat je kan doen is je er bewust van worden net zoals bij elke andere conspiracie draait het om bewustzijn bij het individu en werkt dat door op het bewustzijn van het collectief . Kijk naar Corona ,als je bewust bent van de agenda maak je andere keuzes dan als je onbewust bent. Elke keuze die men nu maakt heeft gevolgen , steun je het licht of steun je het duister . Steun je vrijheid of steun je slavernij . Er is geen grijs gebied meer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206161982
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:29 schreef -Shii- het volgende:

[..]
_O-

Dan laat ik 'm zo. :P
[..]
Nee nog niet gezien. Die ga ik opzoeken.

Toevallig vandaag begonnen met een Star Wars spin off op Netflix.
Ik dacht dat alles wat met star wars te maken heeft van disney kwam??
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206162383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 11:04 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik dacht dat alles wat met star wars te maken heeft van disney kwam??
Je hebt gelijk. Die is op Disney inderdaad.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:39:04 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206163525
Deze nog nooit gezien, wel de vergelijking met een fricandel eten meegekregen.
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206163830
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 02:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Science fiction, zei je... Heb je the expance al gekeken? super serie!
^O^ ^O^ ^O^
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 17:54:23 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206166490


brrr
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206172574
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 03:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar Koos, heel eerlijk tussen jou en mij. Wat kunnen wij hieraan veranderen als dit zo is? You tell me bro, want ik denk dat noch jij noch ik ook maar 1 ding kan veranderen eraan toch?
Klopt wel, Je kan er ook niets aan veranderen zolang niemand opstaat, Ik denk dat het ieder voor zich is straks.

quote:
Zou het graag weten als het echt zo is, maar welk bewijs hiervoor is er echt? En ja ik sta aan jouw kant maar het bewijs is er gewoon niet. Weggemaakt door zus en zo, tegenwoordig komt bewijs niet meer weg met mobieltjes overal.
Bewijs krijg je nooit he, anders klopt het spelletje niet meer, het gaat in dit spel of je het door hebt, zo zie ik het, en wat je vervolgens zou kunnen doen

quote:
Wat Ricky zei kan ook net zo goed een grap van zijn kant geweest zijn die hij in het alternatieve circuit opgepakt heeft.
Ik vind hem wel grappig verder

quote:
Ik wil echt geen advocaat van de duivel spelen, maar in sommige dingen ga je best ver en ik deed dat een poos terug net zo. Maar uiteindelijk is niet alles zwart wat je ziet :)
Ik ben nog mild in mijn posts, ik houd me vaak in.

quote:
Kan het niet gewoon zo zijn dat sommige dingen echt gewoon een conspiracy zijn waar geen bewijs voor te vinden is?
Ja, dat kan, dan spelen ze het slim. er is veel desinfo, ook in de alternatieve wereld. Dit doen ze om je op het verkeerde been te zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door koosbasterd op 02-10-2022 01:59:03 ]
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 01:34:02 #22
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206172620
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:26 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Klopt wel, Je kan er ook niets aan veranderen zolang niemand opstaat, Ik denk dat het ieder voor zich is straks.
[..]
Bewijs krijg je nooit he, anders klopt het spelletje niet meer, het gaat in dit spel of je het door hebt, zo zie ik het, en wat je vervolgens zou kunnen doen
[..]
Ik vind hem wel grappig verder
[..]
Ik ben nog mild in mijn posts, ik houd me vaak in.
[..]
Geen idee, dat is voor ieder weer anders
Eigenlijk hoef ik je niet per zin te quoten om te antwoorden, wel fijn dat je je nog meestal probeert in te houden :D

Nogmaals, in veel dingen volg ik je echt en ben het er ook mee eens, maar als ik om me heen kijk qua vaccinaties zie ik het gewoon niet.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik in een spagaat zit maat, wat is er nog allemaal waar? Wie moet ik nog geloven? Ik weet het ook niet hoor, alleen op dit moment zie ik de black goo shit en alles ook nog niet. Is er niet een middenweg? Ik weet het niet Koos. Het blijft lastig, en ik denk voor iedereen is dat zo.
Lach met een schone bips
pi_206172631
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 03:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ennnnn, Ik zou ook graag gezien hebben dat ik in alles gelijk had gekregen (nou niet in alles). Maar in veel dingen lijkt het er toch op dat ik ook vaak zat fout heb gezeten. En is het leuk om dat toe te geven? not really....
Mocht ik het fout hebben ben ik de eerste om het toe te geven, ik denk niet dat het zover komt dat ik dit toegeef, omdat er geen reden voor is.

quote:
Maar we moeten wel open blijven staan voor wat er om ons heen gebeurt. Zie jij mensen bij de bosjes neervallen?
Niet bij bosjes, er gebeuren wel dingen wat niet in de haak is.Ik denk dat het spannend gaat worden, vooral als ze dat 5g aan gaan slingeren. In combinaties met die injecties die men heeft genomen. We zullen het gaan meemaken, heb er geen goed gevoel bij.

quote:
Laat je niet te ver mee trekken vriend, dingen zijn zo als ze er nu uit zien nog niet verkeerd. De wereld is niet compleet slecht.
Klopt, daarom is het tijd om je af te scheiden van de rest, de slapende, afhankelijke, de dolende mensch.
Wees niet als hen
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 01:40:35 #24
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206172666
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:35 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Mocht ik het fout hebben ben ik de eerste om het toe te geven, ik denk niet dat het zover komt dat ik dit toegeef, omdat er geen reden voor is.
[..]
Niet bij bosjes, er gebeuren wel dingen wat niet in de haak is.Ik denk dat het spannend gaat worden, vooral als ze dat 5g aan gaan slingeren. In combinaties met die injecties die men heeft genomen. We zullen het gaan meemaken, heb er geen goed gevoel bij.
[..]
Klopt, daarom is het tijd om je af te scheiden van de rest, de slapende, afhankelijke, de dolende mensch.
Wees niet als hen
Hey, ik hoop echt dat jij er naast zit :) Enige wat dat kan uitwijzen is de toekomst. Maar sluit niet je ogen voor wat er ook om je heen gebeurt. Het is allemaal nog niet zo slecht. Dat zie ik zelf ook. (nouja energieprijzen en shit, maar dat is een ander verhaal). Ik zie nog steeds kerngezonde baby's ter wereld komen uit gevaccineerde ouders.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 01:44:04 #25
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206172681
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:35 schreef koosbasterd het volgende:
Klopt, daarom is het tijd om je af te scheiden van de rest, de slapende, afhankelijke, de dolende mensch.
Wees niet als hen
Je zou je nooit af moeten scheiden van anderen, dat lijkt me echt een compleet verkeerde insteek. Blijf juist in gesprek, dat is voor beiden goed.
Lach met een schone bips
pi_206172707
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Eigenlijk hoef ik je niet per zin te quoten om te antwoorden, wel fijn dat je je nog meestal probeert in te houden :D

Nogmaals, in veel dingen volg ik je echt en ben het er ook mee eens, maar als ik om me heen kijk qua vaccinaties zie ik het gewoon niet.
Ik ook niet, tenzij je ander soort news gaat volgen

quote:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik in een spagaat zit maat, wat is er nog allemaal waar? Wie moet ik nog geloven?
Je moet in ieder geval niet mij geloven, ik vertel je alleen hoe ik er in sta.Het is denk voor een ieder weer anders

quote:
Ik weet het ook niet hoor, alleen op dit moment zie ik de black goo shit en alles ook nog niet. Is er niet een middenweg? Ik weet het niet Koos. Het blijft lastig, en ik denk voor iedereen is dat zo.
Het zijn spannende tijden, ik denk dat dit jaar een omslag komt. slecht of goed, dat moet dan gaan blijken
Ik denk dat een ieder zich naar binnen zou moeten keren. Moeten niet hoor, weet even geen andere woord.
En met de vraag, wie ben ik nu eigenlijk, ik hoor niet in deze wereld, dit is een ervaring die ik meemaak.Hoe kom ik hier weer uit? (matrix)
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 01:56:35 #27
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206172771
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:47 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik ook niet, tenzij je ander soort news gaat volgen
[..]
Je moet in ieder geval niet mij geloven, ik vertel je alleen hoe ik er in sta.Het is denk voor een ieder weer anders
[..]
Het zijn spannende tijden, ik denk dat dit jaar een omslag komt. slecht of goed, dat moet dan gaan blijken
Ik denk dat een ieder zich naar binnen zou moeten keren. Moeten niet hoor, weet even geen andere woord.
En met de vraag, wie ben ik nu eigenlijk, ik hoor niet in deze wereld, dit is een ervaring die ik meemaak.Hoe kom ik hier weer uit? (matrix)
Ik begrijp je wel, meen ik serieus. Ik was op gegeven moment zo diep in alles dat ik ook alles als een aanval op mij zag. Hier op forum, op andere forums. Maar wanneer je op een gegeven moment je ogen weer echt opent Koos, en je weer met mensen buiten of zelfs in de kroeg in gesprek komt. Dan is er echt niet veel verandert, die mensen zijn hetzelfde gebleven, en ook ieders leven is hetzelfde gebleven.

Dat de elites ons willen onderwerpen? Daar ga ik in mee, maar gaat ze nooit lukken want teveel mensen doen niet mee. Die prikken? Wat ze doen? Geen idee en zou het graag weten, maar de depopulatie agenda die ik daarvan in het begin in mijn hoofd had heb ik ook laten gaan. Ik zie het niet. (ben er wel nog steeds benieuwd naar)
Lach met een schone bips
pi_206172774
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je zou je nooit af moeten scheiden van anderen, dat lijkt me echt een compleet verkeerde insteek. Blijf juist in gesprek, dat is voor beiden goed.
Met de juiste mensen wel ja, het moet goed voelen. Dan klopt het, volg je hart
  Moderator zondag 2 oktober 2022 @ 02:01:15 #29
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206172811
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:56 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Met de juiste mensen wel ja, het moet goed voelen. Dan klopt het, volg je hart
Ik maak geen onderscheid tussen mensen die ik in mijn omgeving toe laat, iedereen is welkom :)
Lach met een schone bips
pi_206172845
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik maak geen onderscheid tussen mensen die ik in mijn omgeving toe laat, iedereen is welkom :)
Bij mij is iedereen ook welkom hoor, zeker in mijn omgeving
  zondag 2 oktober 2022 @ 02:21:53 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206172928
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 01:47 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik ook niet, tenzij je ander soort news gaat volgen
[..]
Je moet in ieder geval niet mij geloven, ik vertel je alleen hoe ik er in sta.Het is denk voor een ieder weer anders
[..]
Het zijn spannende tijden, ik denk dat dit jaar een omslag komt. slecht of goed, dat moet dan gaan blijken
Ik denk dat een ieder zich naar binnen zou moeten keren. Moeten niet hoor, weet even geen andere woord.
En met de vraag, wie ben ik nu eigenlijk, ik hoor niet in deze wereld, dit is een ervaring die ik meemaak.Hoe kom ik hier weer uit? (matrix)
Met je eens dat een ieder zich naar binnen zou moeten keren maar tegelijkertijd dwingen de wereldgebeurtenissen mensen dat al om dat te doen.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206172973
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 02:21 schreef Summers het volgende:

[..]
Met je eens dat een ieder zich naar binnen zou moeten keren maar tegelijkertijd dwingen de wereldgebeurtenissen mensen dat al om dat te doen.
Hoezo, nou ja, de meeste mensen zullen dat niet doen.Die zijn meer buiten henzelf in de weer, denk ik
  zondag 2 oktober 2022 @ 02:41:06 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206173006
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 02:31 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Hoezo, nou ja, de meeste mensen zullen dat niet doen.Die zijn meer buiten henzelf in de weer, denk ik
Lockdowns ,bedreiging van levensbehoeftes ,oorlog , constant dwang van buitenaf zijn denk ik wel zaken die je gedwongen op jezelf terugwerpen . The matrix leert om alles buiten jezelf te zoeken.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206173046
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 02:41 schreef Summers het volgende:

[..]
Lockdowns ,bedreiging van levensbehoeftes ,oorlog , constant dwang van buitenaf zijn denk ik wel zaken die je gedwongen op jezelf terugwerpen .
Vind ik ook hoor. alleen kunnen veel mensen dat niet. zij zijn hun hele leven naar buiten gericht, omdat dat er van jongs al aan is ingestampt.
Dan lijkt het me wel inspirerend om je fantasy te gebruiken
Tenzij je vast zit door je afhankelijkheid, zoals de meesten afhankelijk aan het systeem zijn.
pi_206174817
https://www.nu.nl/blog/62(...)l#coral_talk_wrapper

NU geeft toe te eenzijdig te hebben verslagen
Vakman pur sang
pi_206178362
Wanneer gaan we weer beginnen denk? Paar weekjes?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206178534
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:46 schreef ludovico het volgende:
Wanneer gaan we weer beginnen denk? Paar weekjes?
Nee denk het niet eigenijk dit jaar.
We hebben weer andere problemen die de aandacht en angst van mensen bezighoudt in onze verwende maatschappij.
De problemen op Schiphol en energie zijn genoeg om Corona shit te verslaan en onbelangrijk als het eigenlijk altijd was naar de achtergrond toe te verschuiven.
Vakman pur sang
pi_206179925
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 15:46 schreef ludovico het volgende:
Wanneer gaan we weer beginnen denk? Paar weekjes?
Van kerst tm carnaval gewoon omdat het kan
pi_206180554
twitter

twitter

Gaan ze nu terugkrabbelen?
pi_206180645
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 17:41 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gaan ze nu terugkrabbelen?
En wederom overal mee wegkomen uiteraard :P
pi_206180891
https://www.ninefornews.n(...)p-hetzelfde-te-doen/

In England zijn wat ex-politieagenten en soldaten in opstand gekomen en hebben een prikplek gesloten.
pi_206181020
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:17 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)p-hetzelfde-te-doen/

In England zijn wat ex-politieagenten en soldaten in opstand gekomen en hebben een prikplek gesloten.
Ja die zijn dan wel weer knetter.
Vakman pur sang
pi_206181043
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja die zijn dan wel weer knetter.
Als ze alles kunnen onderbouwen zijn ze toch niet knetter?
pi_206181059
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als ze alles kunnen onderbouwen zijn ze toch niet knetter?
Is toch totale bullocks, staan ze daar in leger uniform
Vakman pur sang
pi_206181094
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is toch totale bullocks, staan ze daar in leger uniform
Het gaat toch om de redenen en standpunten die ze aandragen en niet om hun kleding?
pi_206181371
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het gaat toch om de redenen en standpunten die ze aandragen en niet om hun kleding?
Candy, als een groep volwassen mannen zich gaat verkleden om een boodschap te melden. Nou dan moet je eens goed nadenken waar je naar staat te luisteren.
Vakman pur sang
pi_206181412
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Candy, als een groep volwassen mannen zich gaat verkleden om een boodschap te melden. Nou dan moet je eens goed nadenken waar je naar staat te luisteren.
Snap je dan niet dat ze dat doen om andere militairen aan te sporen om hetzelfde te doen?
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:20:19 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206181630
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:17 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)p-hetzelfde-te-doen/

In England zijn wat ex-politieagenten en soldaten in opstand gekomen en hebben een prikplek gesloten.
Goede actie zeg , HELDEN *; _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:33:14 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206181789
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Snap je dan niet dat ze dat doen om andere militairen aan te sporen om hetzelfde te doen?
Het werd tijd , als 1 schaap over de dam is .. *O*
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206182251
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:33 schreef Summers het volgende:

[..]
Het werd tijd , als 1 schaap over de dam is .. *O*
Ken je militair 17?
Een Nederlandse marinier die in opstand komt tegen het beleid?
https://t.me/militairzeventien
Hij heeft ook een youtubekanaal.
  zondag 2 oktober 2022 @ 20:07:25 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206182272
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ken je militair 17?
Een Nederlandse marinier die in opstand komt tegen het beleid?
https://t.me/militairzeventien
Hij heeft ook een youtubekanaal.
Ja ik ken hem van vorig jaar and he's back :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206189849
twitter
pi_206190222
quote:
Grote zorgen om nieuwe ebola-uitbraak. In Oost-Afrika deze keer en met een variant waar vaccins niet bij werken

Een uitbraak van ebola in Oeganda zorgt voor grote onrust in Oost-Afrika. De uitbraak werd niet alleen erg laat ontdekt, hij blijkt moeilijker te bestrijden dan recentere epidemieën van de ziekte. Dat komt omdat het gaat om een uitbraak van de Soedanese stam van het virus waarvoor er geen goedgekeurd vaccin of medicamenteuze behandeling is. Bovendien weigert de Oegandese president, uit schrik voor een nieuwe economische ramp, een quarantaine af te kondigen.

https://www.msn.com/nl-be(...)460fad14aa4dc908ab3f
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206190330
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ach ja.. ebola zal echt geen pandemie worden
pi_206190348
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Ach ja.. ebola zal echt geen pandemie worden
Een snotneus ook niet voor 2020...
pi_206190354
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:45 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Een snotneus ook niet voor 2020...
Wacht maar tot de nieuwe hanta variant los gaat joh
pi_206190957
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206191985
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2022 18:00 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Knetter daar.
Vakman pur sang
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 20:32:55 #59
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206193068
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 16:46 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Wacht maar tot de nieuwe hanta variant los gaat joh
Breng ze nou niet op het idee :+
Lach met een schone bips
pi_206193118
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Breng ze nou niet op het idee :+
Nee joh. Dan had ik wel lassa virus gezegd :o *)

Makkelijker aan te passen :6

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2022 20:37:46 ]
  maandag 3 oktober 2022 @ 22:41:58 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206194883
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 23:06:44 #62
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206195115
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 22:41 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Komen we weer terug op het punt van voor de prikken, ze kunnen ze niet dwangmatig zetten maar je ertoe bewegen ze te nemen is je eigen keus :)

Het stinkt aan alle kanten Summers, en ja ik stond een maand of 4 geleden ook op het punt het te doen omdat ik ergens heen moest. Ben zo blij dat ik het niet gedaan heb.
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 00:12:39 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206195595
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Komen we weer terug op het punt van voor de prikken, ze kunnen ze niet dwangmatig zetten maar je ertoe bewegen ze te nemen is je eigen keus :)

Het stinkt aan alle kanten Summers, en ja ik stond een maand of 4 geleden ook op het punt het te doen omdat ik ergens heen moest. Ben zo blij dat ik het niet gedaan heb.
Had je deze gezien https://www.ninefornews.n(...)p-hetzelfde-te-doen/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206196123
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Komen we weer terug op het punt van voor de prikken, ze kunnen ze niet dwangmatig zetten maar je ertoe bewegen ze te nemen is je eigen keus :)

Het stinkt aan alle kanten Summers, en ja ik stond een maand of 4 geleden ook op het punt het te doen omdat ik ergens heen moest. Ben zo blij dat ik het niet gedaan heb.
Wat goed dat je de prikken uiteindelijk niet genomen hebt! Ben benieuwd hoe deze winter gaat verlopen met alle dingen die nu gebeuren.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:14:48 #65
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206196715
Gisterochtend met schoonmoeder naar de Cardioloog geweest
meteen gevraagd of ze weer voor een volgende ronde moest gaan
Hij vond het een gewetensvraag
Krijgt veel mensen met ritmestoornissen door de Corona en Griepprik
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:34:45 #66
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206196865
twitter


wie heeft de popcorn er al bij ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206201355
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Gisterochtend met schoonmoeder naar de Cardioloog geweest
meteen gevraagd of ze weer voor een volgende ronde moest gaan
Hij vond het een gewetensvraag
Krijgt veel mensen met ritmestoornissen door de Corona en Griepprik
Is het zeker dat het door die prikken komt? Goed dat ie eerlijk is.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:08:21 #68
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206202371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 06:27 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Wat goed dat je de prikken uiteindelijk niet genomen hebt! Ben benieuwd hoe deze winter gaat verlopen met alle dingen die nu gebeuren.
Nou ja, dat is wel de vraag, ze zijn begonnen inmiddels met boosteren in de verpleeghuizen sinds 19 september. Wat lees ik vandaag meen op AD of Telegraaf? Bijna alle ziekenhuisopnames komen uit verpleeghuizen.... In verpleeghuis van mijn moeder moet je op haar afdeling ook weer mondluier op omdat ze daar weer positief testen. Mijn moeder ongevaccineerd, nergens last van. Het stinkt aan alle kanten.
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:09:31 #69
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206202386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 17:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Is het zeker dat het door die prikken komt? Goed dat ie eerlijk is.
dat is wat de cardioloog zelf zegt
door de prikken veel meer mensen met hartritmestoornissen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:12:29 #70
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206202427
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat is wat de cardioloog zelf zegt
door de prikken veel meer mensen met hartritmestoornissen
Maar wat weet een Cardioloog nou, die weet natuurlijk niks van climate change en de oorzaken van al die hartritmestoornissen :+

Jij weer opgeknapt merk ik al :D
Lach met een schone bips
pi_206202448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, dat is wel de vraag, ze zijn begonnen inmiddels met boosteren in de verpleeghuizen sinds 19 september. Wat lees ik vandaag meen op AD of Telegraaf? Bijna alle ziekenhuisopnames komen uit verpleeghuizen.... In verpleeghuis van mijn moeder moet je op haar afdeling ook weer mondluier op omdat ze daar weer positief testen. Mijn moeder ongevaccineerd, nergens last van. Het stinkt aan alle kanten.
Wow bizar. Blijkbaar had ik vorige week corona.. Was twee dagen niet lekker tijdens een midweek weg. Mijn beide ouders aangestoken (zijn allebei niet gevaccineerd). Ze hebben Ivermectine genomen en zijn alweer aan de beterende hand.
Zelf had ik het gekregen van mijn vriend, maar die was ook binnen vier dagen alweer beter. Hij had vorig jaar 1 spuit genomen.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:15:44 #72
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206202467
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar wat weet een Cardioloog nou, die weet natuurlijk niks van climate change en de oorzaken van al die hartritmestoornissen :+

Jij weer opgeknapt merk ik al :D
2 dagen ziek
na 4 dagen alweer negatief
nu stront verkouden _O- _O-
maar he mijn immuunsysteem werkt :7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206202476
twitter

For your safety!!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:17:02 #74
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206202491
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:14 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Wow bizar. Blijkbaar had ik vorige week corona.. Was twee dagen niet lekker tijdens een midweek weg. Mijn beide ouders aangestoken (zijn allebei niet gevaccineerd). Ze hebben Ivermectine genomen en zijn alweer aan de beterende hand.
Zelf had ik het gekregen van mijn vriend, maar die was ook binnen vier dagen alweer beter. Hij had vorig jaar 1 spuit genomen.
Mijn laatste positieve zelftest was aantal weken geleden omdat ik wel moet testen i.v.m. bezoek in verpleeghuis, en had wat symptomen. Hoesten en beetje hoofdpijn. Begon op Woensdag en was op Vrijdag weg. Zonder enige medicatie. De test ervoor was omdat mijn moeder in Maart opgenomen is in verpleeghuis kreeg ze verplichte test. Al had ze nergens last van, dus toen ook thuistest zelf gedaan en ook positief maar 0,0 symptomen.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:20:49 #75
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206202531
Moet wel aantekening maken, dat ik in Januari 2020 redelijk brak terug kwam van een reis door Azië en toen de shit hier losbrak ik bloedtest heb laten doen in Mei 2020 en vol zat met antistoffen, dus in hoeverre die antistoffen meespelen weet ik ook niet. Heb Augustus 2021 nog een keer op antistoffen laten testen en die waren ook nog steeds aanwezig. Dat was dus de Wuhan variant.
Lach met een schone bips
pi_206202665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet wel aantekening maken, dat ik in Januari 2020 redelijk brak terug kwam van een reis door Azië en toen de shit hier losbrak ik bloedtest heb laten doen in Mei 2020 en vol zat met antistoffen, dus in hoeverre die antistoffen meespelen weet ik ook niet. Heb Augustus 2021 nog een keer op antistoffen laten testen en die waren ook nog steeds aanwezig. Dat was dus de Wuhan variant.
Ja, ik heb vorig jaar juli corona gehad. Dus waarschijnlijk ook nog vol antistoffen. Maar bijzonder inderdaad, ik was gewoon een paar dagen niet lekker. Terwijl gevaccineerde vrienden met corona echt al 10 dagen niet lekker zijn.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:32:49 #77
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206202735
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:29 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ja, ik heb vorig jaar juli corona gehad. Dus waarschijnlijk ook nog vol antistoffen. Maar bijzonder inderdaad, ik was gewoon een paar dagen niet lekker. Terwijl gevaccineerde vrienden met corona echt al 10 dagen niet lekker zijn.
Herkenbaar :) Ik zeg boosteren met die handel :+
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:36:19 #78
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206202804
ach het gaat nu in ieder geval de scholen al goed rond
nog een paar weekjes en het leed is alweer geleden
net als in een normaal griep seizoen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:42:19 #79
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206202935
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
ach het gaat nu in ieder geval de scholen al goed rond
nog een paar weekjes en het leed is alweer geleden
net als in een normaal griep seizoen
Noooooooo, LMCGA

(let's make covid great again) :+
Lach met een schone bips
pi_206202949
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Noooooooo, LMCGA

(let's make covid great again) :+
Haha, geweldige term!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:45:48 #81
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206202994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:42 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Haha, geweldige term!
We kunnen er ook LMCGA+ van maken als dat beter klinkt, kunnen we alle ziekten als Apenpokken en Ebola erbij in opnemen :P
Lach met een schone bips
pi_206203169
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
We kunnen er ook LMCGA+ van maken als dat beter klinkt, kunnen we alle ziekten als Apenpokken en Ebola erbij in opnemen :P
Die term klinkt echt beter! Heel toepasselijk voor deze tijd.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:56:02 #83
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Die term klinkt echt beter! Heel toepasselijk voor deze tijd.
Laat Lubach er maar een filmpje over maken :+

It's gonna be great, real great.
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:58:20 #84
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206203256
Op mijn werk heeft bijna iedereen corona momenteel, ene na de andere zit paar dagen thuis, ook mijn naaste collega van 153 kilo heeft het eindelijk te pakken. Die komt zijn huis sowieso niet vaak uit behalve om te werken. Heeft niet veel last trouwens, gewoon snotneus en is erg opgelucht want hij is er erg bang voor geweest.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:03:42 #85
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:58 schreef oppiedoppie het volgende:
Op mijn werk heeft bijna iedereen corona momenteel, ene na de andere zit paar dagen thuis, ook mijn naaste collega van 153 kilo heeft het eindelijk te pakken. Die komt zijn huis sowieso niet vaak uit behalve om te werken. Heeft niet veel last trouwens, gewoon snotneus en is erg opgelucht want hij is er erg bang voor geweest.
Ik denk dat je er gewoon pech mee kan hebben zoals met iedere infectieziekte, maar het is wel schromelijk overdreven wat er de afgelopen bijna 3 jaar gebeurt is. En is dat inderdaad met een andere motivatie vanuit overheden geweest? Ik denk het wel, allemaal synchroon alle overheden wereldwijd hetzelfde roepen? Invisible enemy, the new normal etc etc...

Het stinkt en klopt van geen kanten wat er allemaal plaatsgevonden heeft.
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:11:11 #86
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206203531
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk dat je er gewoon pech mee kan hebben zoals met iedere infectieziekte, maar het is wel schromelijk overdreven wat er de afgelopen bijna 3 jaar gebeurt is. En is dat inderdaad met een andere motivatie vanuit overheden geweest? Ik denk het wel, allemaal synchroon alle overheden wereldwijd hetzelfde roepen? Invisible enemy, the new normal etc etc...

Het stinkt en klopt van geen kanten wat er allemaal plaatsgevonden heeft.
Ja wij roken dat ook maar de meeste mensen dus niet en vonden er solidariteitsgevoel in. Samen. En toen bleken er ineens dwarsliggers te zijn.

Voelde best gek toen ze het over ons hadden in de politiek of bij het journaal en na alle giftige opmerkingen die we allemaal kregen omdat we niet meteen onze mouw opstroopten.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:15:38 #87
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:11 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja wij roken dat ook maar de meeste mensen dus niet en vonden er solidariteitsgevoel in. Samen. En toen bleken er ineens dwarsliggers te zijn.

Voelde best gek toen ze het over ons hadden in de politiek of bij het journaal en na alle giftige opmerkingen die we allemaal kregen omdat we niet meteen onze mouw opstroopten.
Zo heb ik het niet echt ervaren, maar dat ligt ook meer aan mijzelf moet ik eerlijk bekennen. Als iemand mij verteld iets te moeten doen waar ik het nut niet van inzie gaan de hakken in het zand. En hoe meer ze er mee doorgaan hoe trotser ik ben op de mensen die er niet in meegaan en mezelf uiteraard ook. En ik stond op het punt het toch maar te doen, maar op laatste moment besloot ik voor mezelf "nee, mij krijgen ze niet".
Lach met een schone bips
pi_206203688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zo heb ik het niet echt ervaren, maar dat ligt ook meer aan mijzelf moet ik eerlijk bekennen. Als iemand mij verteld iets te moeten doen waar ik het nut niet van inzie gaan de hakken in het zand. En hoe meer ze er mee doorgaan hoe trotser ik ben op de mensen die er niet in meegaan en mezelf uiteraard ook. En ik stond op het punt het toch maar te doen, maar op laatste moment besloot ik voor mezelf "nee, mij krijgen ze niet".
Als je je bedenkt kan je het altijd nemen, de vaccinatieronde is weer begonnen *) :M
pi_206203691
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:11 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja wij roken dat ook maar de meeste mensen dus niet en vonden er solidariteitsgevoel in. Samen. En toen bleken er ineens dwarsliggers te zijn.

Voelde best gek toen ze het over ons hadden in de politiek of bij het journaal en na alle giftige opmerkingen die we allemaal kregen omdat we niet meteen onze mouw opstroopten.
Herkenbaar inderdaad. Ik heb twee keer een afspraak gemaakt voor een vaccinatie, maar beide keren niet heengegaan. Voelde echt niet goed en toen kreeg ik corona en was ik van de vraag / het gezeur af.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:18:37 #90
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203714
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:17 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als je je bedenkt kan je het altijd nemen, de vaccinatieronde is weer begonnen *) :M
Ja maar wel met de toevoeging dat je eerst nog wel even die 2 basisprikken moet nemen, say whut??? En waarom is dat? Die werken toch niet tegen de huidige variant?

Er klopt geen fuck van het hele verhaal.
Lach met een schone bips
pi_206203779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja maar wel met de toevoeging dat je eerst nog wel even die 2 basisprikken moet nemen, say whut??? En waarom is dat? Die werken toch niet tegen de huidige variant?

Er klopt geen fuck van het hele verhaal.
Ja, vind ik ook zo bizar. Heb alleen het idee dat veel gevaccineerde mensen dat niet weten..
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:23:18 #92
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203798
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:22 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook zo bizar. Heb alleen het idee dat veel gevaccineerde mensen dat niet weten..
They need our compliance :)

Follow the leader leader.

Luister naar wat ze vertellen wat goed voor je is :+
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:23:47 #93
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206203808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zo heb ik het niet echt ervaren, maar dat ligt ook meer aan mijzelf moet ik eerlijk bekennen. Als iemand mij verteld iets te moeten doen waar ik het nut niet van inzie gaan de hakken in het zand. En hoe meer ze er mee doorgaan hoe trotser ik ben op de mensen die er niet in meegaan en mezelf uiteraard ook. En ik stond op het punt het toch maar te doen, maar op laatste moment besloot ik voor mezelf "nee, mij krijgen ze niet".
Dat heb ik ook inderdaad, hoe harder ze drammen hoe dwarser ik word. Maar heb nooit een seconde getwijfelt om het te doen.
To BG or not to BG!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:25:59 #94
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat heb ik ook inderdaad, hoe harder ze drammen hoe dwarser ik word. Maar heb nooit een seconde getwijfelt om het te doen.
Wat ik ook grappig vond eigenlijk, een aantal van die prikdrammers die gelukkig verwijdert zijn uit BNW klaagden over long Covid. Iedereen in BNW nu die Covid gehad heeft hoor ik niet over long Covid problemen... Makes me wonder, fear porn wat ze probeerden te verspreiden hier?

Dit vraag ik me nu pas net af btw.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:28:02 #95
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:23 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat heb ik ook inderdaad, hoe harder ze drammen hoe dwarser ik word. Maar heb nooit een seconde getwijfelt om het te doen.
Ik heb getwijfeld door de bruiloft van mijn beste vriend in het buitenland, ken hem al vanaf de kleuterschool. Wilde er echt bij zijn, maar ik kon het niet doen. Voelde zo fout om toch die prikken te laten zetten, en hij begreep het gelukkig en no hard feelings. Ik ga er eind November heen en doen we klein feestje dan. Geen prikken meer nodig :)
Lach met een schone bips
pi_206203889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja maar wel met de toevoeging dat je eerst nog wel even die 2 basisprikken moet nemen, say whut???

is dat zo? _O-
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:30:08 #97
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203903
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
is dat zo? _O-
Jup, je komt alleen in aanmerking voor de booster na de 2 basis prikken :+ Shoot me up scotty _O-
Lach met een schone bips
pi_206203905
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb getwijfeld door de bruiloft van mijn beste vriend in het buitenland, ken hem al vanaf de kleuterschool. Wilde er echt bij zijn, maar ik kon het niet doen. Voelde zo fout om toch die prikken te laten zetten, en hij begreep het gelukkig en no hard feelings. Ik ga er eind November heen en doen we klein feestje dan. Geen prikken meer nodig :)
Wat goedzeg dat je je eigen gevoel niet opzij gezet hebt. Zijn die prikken nu niet meer nodig om naar dat land te gaan?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:30:13 #99
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206203907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat ik ook grappig vond eigenlijk, een aantal van die prikdrammers die gelukkig verwijdert zijn uit BNW klaagden over long Covid. Iedereen in BNW nu die Covid gehad heeft hoor ik niet over long Covid problemen... Makes me wonder, fear porn wat ze probeerden te verspreiden hier?

Dit vraag ik me nu pas net af btw.
een jaar geleden was er al een onderzoek naar long covid en post viral syndroom
jammer dat ik het nergens heb opgeslagen
daaruit kwam naar voren dat sowieso 60 % psychische klachten had
ipv lichamelijke klachten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:30:52 #100
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203915
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:30 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Wat goedzeg dat je je eigen gevoel niet opzij gezet hebt. Zijn die prikken nu niet meer nodig om naar dat land te gaan?
Nope, zelfs geen test meer nodig voor vertrek.
Lach met een schone bips
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:34:29 #101
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206203950
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat ik ook grappig vond eigenlijk, een aantal van die prikdrammers die gelukkig verwijdert zijn uit BNW klaagden over long Covid. Iedereen in BNW nu die Covid gehad heeft hoor ik niet over long Covid problemen... Makes me wonder, fear porn wat ze probeerden te verspreiden hier?

Dit vraag ik me nu pas net af btw.
Ken niemand met long covid.
Hier op fok wel iemand en zijn vriendin ook en nog meer in de straat waar ze wonen. Is dat dan een akelige variant geweest die specifiek in die buurt heeft toegeslagen?

Dat long covid verhaal is wel een punt geweest waarmee mensen zijn overgehaald om de prik te nemen.

Maar volgens mij hebben de meesten het in het begin opgelopen, voordat er werd geprikt.
To BG or not to BG!
pi_206203955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat ik ook grappig vond eigenlijk, een aantal van die prikdrammers die gelukkig verwijdert zijn uit BNW klaagden over long Covid. Iedereen in BNW nu die Covid gehad heeft hoor ik niet over long Covid problemen... Makes me wonder, fear porn wat ze probeerden te verspreiden hier?

Dit vraag ik me nu pas net af btw.
Maar maar maar ….
Het is heul errug hoor voor 3%

Pas maar op
https://tpo.nl/2022/09/20(...)jk-door-vaccinaties/

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik heb getwijfeld door de bruiloft van mijn beste vriend in het buitenland, ken hem al vanaf de kleuterschool. Wilde er echt bij zijn, maar ik kon het niet doen. Voelde zo fout om toch die prikken te laten zetten, en hij begreep het gelukkig en no hard feelings. Ik ga er eind November heen en doen we klein feestje dan. Geen prikken meer nodig :)
Wacht maar tot vlak voor de kerst , nergens meer heen zonder prikken _O- :+
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:38:09 #103
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206203989
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:34 schreef oppiedoppie het volgende:
Ken niemand met long covid.
Hier op fok wel iemand en zijn vriendin ook en nog meer in de straat waar ze wonen. Is dat dan een akelige variant geweest die specifiek in die buurt heeft toegeslagen?

Dat long covid verhaal is wel een punt geweest waarmee mensen zijn overgehaald om de prik te nemen.

Maar volgens mij hebben de meesten het in het begin opgelopen, voordat er werd geprikt.
Vraag me dat hele long Covid af :) Het werd in zeldzaam geval benoemd in het begin en is daarna meer een mode verschijnsel geworden lijkt het wel.
Lach met een schone bips
pi_206203994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:34 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ken niemand met long covid.
Hier op fok wel iemand en zijn vriendin ook en nog meer in de straat waar ze wonen. Is dat dan een akelige variant geweest die specifiek in die buurt heeft toegeslagen?

Dat long covid verhaal is wel een punt geweest waarmee mensen zijn overgehaald om de prik te nemen.

Maar volgens mij hebben de meesten het in het begin opgelopen, voordat er werd geprikt.
Vriendin van me, 3 prikken, al een half jaar long covid. Kan nu 6 uur per week werken.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:38:51 #105
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204002
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:34 schreef Emmerdeur het volgende:
Wacht maar tot vlak voor de kerst , nergens meer heen zonder prikken _O- :+
Thank God, ik vlieg 26 November al. I'm good. :)
Lach met een schone bips
pi_206204018
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vraag me dat hele long Covid af :) Het werd in zeldzaam geval benoemd in het begin en is daarna meer een mode verschijnsel geworden lijkt het wel.
Net als dat er (zwakke) mensen zijn die lang moeten herstellen van een long ontsteking of influenza zal dat ook voor sommige met cov zo zijn , niets raars aan
pi_206204028
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Thank God, ik vlieg 26 November al. I'm good. :)
Kun je niet meer terug :+
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:41:05 #108
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:38 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Vriendin van me, 3 prikken, al een half jaar long covid. Kan nu 6 uur per week werken.
Dat is wel kut voor haar, maar 6 urige werkweek past mij ook wel. Iemand nummer van de priklijn voor mij?

Maar ja, zullen sommigen zeggen... Zonder de prikken was het misschien erger geweest. En natuurlijk is het kut voor iedereen met gezondheidsproblemen, maar of Covid de oorzaak is betwijfel ik meer en meer.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:41:33 #109
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204053
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:40 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Kun je niet meer terug :+
Win/win
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:42:30 #110
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204064
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:39 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Net als dat er (zwakke) mensen zijn die lang moeten herstellen van een long ontsteking of influenza zal dat ook voor sommige met cov zo zijn , niets raars aan
Zo zie ik het ook, en daarom vraag ik me nog steeds af waar die prikken echt voor zijn.
Lach met een schone bips
pi_206204133
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is wel kut voor haar, maar 6 urige werkweek past mij ook wel. Iemand nummer van de priklijn voor mij?

Maar ja, zullen sommigen zeggen... Zonder de prikken was het misschien erger geweest. En natuurlijk is het kut voor iedereen met gezondheidsproblemen, maar of Covid de oorzaak is betwijfel ik meer en meer.
Ze had ook al andere rare klachten van de vaccinaties. Kon opeens niet meer slikken en had veel last van haar middenrif.
pi_206204214
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:53:08 #113
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:47 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ze had ook al andere rare klachten van de vaccinaties. Kon opeens niet meer slikken en had veel last van haar middenrif.
Raar toch? En daarvoor gezond?

Las trouwens wel van een gepensioneerd huisarts een artikel hierover, die zei dat mensen met dit soort klachten toch in ziekenhuis een d-dimer test moesten aanvragen. Wat hij schreef was ook meer uit onderzoeken die hij zelf gelezen heeft in vakliteratuur en niet zozeer uit wat hij in de praktijk meegemaakt heeft omdat hij dus al met pensioen is. Maar is Nederlandse huisarts die nog wel semi actief is in buitenland voor Nederlanders i.v.m. de taal barrieres. En dat van die d-dimer kwam al wel heel vroeg voorbij sinds die prikken. En voor wat het waard is? Ik heb geen idee, ben geen arts dus benoem alleen wat ik gelezen heb.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:57:52 #114
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:52 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig wijzen de geweren nog naar beneden, schrok meer van de hoeveelheid camera's :{
Lach met een schone bips
pi_206204309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gelukkig wijzen de geweren nog naar beneden, schrok meer van de hoeveelheid camera's :{
Oh holy, inderdaad.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:59:15 #116
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Oh holy, inderdaad.
Sick!
Lach met een schone bips
pi_206204398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Raar toch? En daarvoor gezond?

Las trouwens wel van een gepensioneerd huisarts een artikel hierover, die zei dat mensen met dit soort klachten toch in ziekenhuis een d-dimer test moesten aanvragen. Wat hij schreef was ook meer uit onderzoeken die hij zelf gelezen heeft in vakliteratuur en niet zozeer uit wat hij in de praktijk meegemaakt heeft omdat hij dus al met pensioen is. Maar is Nederlandse huisarts die nog wel semi actief is in buitenland voor Nederlanders i.v.m. de taal barrieres. En dat van die d-dimer kwam al wel heel vroeg voorbij sinds die prikken. En voor wat het waard is? Ik heb geen idee, ben geen arts dus benoem alleen wat ik gelezen heb.
Wat is een D-dimer? Zoek het nog op hoor!
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:04:30 #118
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204453
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:02 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Wat is een D-dimer? Zoek het nog op hoor!
Iets met micro clothing van de aders als ik het goed begrepen heb. Die d-dimer test kan dat opsporen, maar logisch gezien in mijn ogen met micro clothing van je aders zeker rondom het hart gaat je conditie ook achteruit. Maar dat is mijn noob interpretatie ervan :P

Clothing moet zijn clodding, moest het ook even opzoeken.
Lach met een schone bips
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:16:36 #119
70532 loveli
N
pi_206204724
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:02 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Wat is een D-dimer? Zoek het nog op hoor!
Afbraakproduct van trombose. Als de waarde verhoogd is, ben je er vroeg bij om trombose te herkennen. Mijn ma heeft verhoogde kans op trombose, heb er een paar tests in de kast liggen voor als we het niet vertrouwen. Ook toen ze corona had hebben we getest of er geen stollingsproblemen waren. Test is de bekende flowtest, maar dan met een bloeddruppel ipv slijm.
https://www.merkala.nl/d-dimeer-sneltest-5-stuks.html
crap in = crap out
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:19:41 #120
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206204808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:16 schreef loveli het volgende:

[..]
Afbraakproduct van trombose. Als de waarde verhoogd is, ben je er vroeg bij om trombose te herkennen. Mijn ma heeft verhoogde kans op trombose, heb er een paar tests in de kast liggen voor als we het niet vertrouwen. Ook toen ze corona had hebben we getest of er geen stollingsproblemen waren. Test is de bekende flowtest, maar dan met een bloeddruppel ipv slijm.
https://www.merkala.nl/d-dimeer-sneltest-5-stuks.html
Merci! Dat is al veel meer dan ik er van wist :) Maar zou vaccinaties in een klein percentage van de bevolking die stolling "kunnen" bevorderen?
Lach met een schone bips
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:30:06 #121
70532 loveli
N
pi_206205056
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Merci! Dat is al veel meer dan ik er van wist :) Maar zou vaccinaties in een klein percentage van de bevolking die stolling "kunnen" bevorderen?
Trombose als bijwerking van het vaccin is al heel vaak genoemd, dat was op een gegeven moment ook de reden om niet alle vaccins aan alle leeftijden aan te bieden. Ik ga even de rest van de discussie teruglezen, ik viel er net in met de D-dimer test die ik op de plank heb liggen.
crap in = crap out
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:31:34 #122
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206205079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:30 schreef loveli het volgende:

[..]
Trombose als bijwerking van het vaccin is al heel vaak genoemd, dat was op een gegeven moment ook de reden om niet alle vaccins aan alle leeftijden aan te bieden. Ik ga even de rest van de discussie teruglezen, ik viel er net in met de D-dimer test die ik op de plank heb liggen.
Daarom noemde ik het ook i.v.m. long Covid dat als micro clods rond je hart komen je conditie in mijn noob obeservatie snel slecht kan worden.
Lach met een schone bips
pi_206205451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zo zie ik het ook, en daarom vraag ik me nog steeds af waar die prikken echt voor zijn.
https://www.ted.com/talks/bill_gates_innovating_to_zero
pi_206205673
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Iets met micro clothing van de aders als ik het goed begrepen heb. Die d-dimer test kan dat opsporen, maar logisch gezien in mijn ogen met micro clothing van je aders zeker rondom het hart gaat je conditie ook achteruit. Maar dat is mijn noob interpretatie ervan :P

Clothing moet zijn clodding, moest het ook even opzoeken.
Was daar niet ooit zo’n kerel die dat meldde die verdween of overleed heel raar toen duitser geloof ik
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:00:02 #125
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206205827
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:52 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Was daar niet ooit zo’n kerel die dat meldde die verdween of overleed heel raar toen duitser geloof ik
Geen idee, alles wat ik hierover weet is wat ik dus van die gepensioneerde arts weet. Tuurlijk weet ik ook van die "frontline doctors" ofzoiets, maar die zijn ook niet zuiver. Dus eigenlijk het enige wat ik nog een beetje geloof van beide kanten komt echt van mensen die geen verdere binding meer hebben met overheiden of pharma.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:03:04 #126
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206205880
quote:
Sorry. Maar als ik Gates zie gaat bij mij de video meteen uit. Dan gaan de haren in mijn nek overeind staan. Kan die man niet zien. Misschien mensenkennis, ik weet het niet.
Lach met een schone bips
pi_206205896
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sorry. Maar als ik Gates zie gaat bij mij de video meteen uit. Dan gaan de haren in mijn nek overeind staan. Kan die man niet zien. Misschien mensenkennis, ik weet het niet.
Heb je een laptop?
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:05:03 #128
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206205918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:04 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Heb je een laptop?
Nope :)
Lach met een schone bips
  woensdag 5 oktober 2022 @ 01:11:05 #129
379558 Abrikozenjam
Iedereen is gek! (Behalve ik)
pi_206208092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 21:30 schreef loveli het volgende:
Trombose als bijwerking van het vaccin is al heel vaak genoemd, dat was op een gegeven moment ook de reden om niet alle vaccins aan alle leeftijden aan te bieden. Ik ga even de rest van de discussie teruglezen, ik viel er net in met de D-dimer test die ik op de plank heb liggen.
Trombose is een mogelijke bijwerking van elk vaccin. Net als een blauwe plek. Dat is niet alleen een bijwerking van een potentieel vaccin, maar altijd een mogelijke bijwerking van injectie. De trombose die men claimt in de alternatieve media (natuurlijk niet alle) is dat er een 'organisme'/'grafeen ai monster groeit' die de neiging heeft om door bloedbanen heen te gaan, ze dus penetreert, en zich daar vervolgens nestelt. Want de injectie is natuurlijk musculair. Dat ze van die slierten uit organen halen of bloedbanen.

Je argument van trombose met daarbij het aangeven van D-Dimer is dus zinloos, want het is geen bloedstolsel, dus dat kun je niet meten met een bloedstolsel test. Los van of het een of ander waar is. Hetzelfde debacle als bij de PCR test, want je meet niet naar iets homogeen maar naar interpretatie.

edit (heb een video toegevoegd, ik hoop niet dat dit rede is om in te gaan op PCR want het gaat dus om interpretatie, wat ik 'zinloos' of 'hetzelfde debacle' noemde):

Persoonlijk denk ik dat stress de voornaamste oorzaak is. Maarja dat kun je niet meten. Zo dodelijk is parhmakeia niet, daar heeft pharmakeia helemaal geen baat bij.

[ Bericht 8% gewijzigd door Abrikozenjam op 05-10-2022 01:25:37 ]
Je buurman is een terrorist,
Hij werkt bij de jihad en hij vliegt nooit mis
Hij heeft een schotel en een baard
Hij praat een rare taal die je niet verstaat
pi_206211206
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:52 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
In China zijn ze knetter gek geworden. met hun extreme lockdonws, en nu met machine geweren :r :r
Ze moeten eens gaan beseffen dat corona nooit meer weggaat.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206211240
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:36 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
In China zijn ze knetter gek geworden. met hun extreme lockdonws, en nu met machine geweren :r :r
Ze moeten eens gaan beseffen dat corona nooit meer weggaat.
Alsof China ook maar één neuk geeft om een paar extra dode bejaarden :'). Nee, of er is iets met het virus dat wij niet weten óf het is een grote poppenkast om het volk aldaar nog verder in te perken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206211503
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2022 @ 14:16:21 #133
70532 loveli
N
pi_206212297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 01:11 schreef Abrikozenjam het volgende:

[..]
Trombose is een mogelijke bijwerking van elk vaccin. Net als een blauwe plek. Dat is niet alleen een bijwerking van een potentieel vaccin, maar altijd een mogelijke bijwerking van injectie. De trombose die men claimt in de alternatieve media (natuurlijk niet alle) is dat er een 'organisme'/'grafeen ai monster groeit' die de neiging heeft om door bloedbanen heen te gaan, ze dus penetreert, en zich daar vervolgens nestelt. Want de injectie is natuurlijk musculair. Dat ze van die slierten uit organen halen of bloedbanen.

Je argument van trombose met daarbij het aangeven van D-Dimer is dus zinloos, want het is geen bloedstolsel, dus dat kun je niet meten met een bloedstolsel test. Los van of het een of ander waar is. Hetzelfde debacle als bij de PCR test, want je meet niet naar iets homogeen maar naar interpretatie.

edit (heb een video toegevoegd, ik hoop niet dat dit rede is om in te gaan op PCR want het gaat dus om interpretatie, wat ik 'zinloos' of 'hetzelfde debacle' noemde):

Persoonlijk denk ik dat stress de voornaamste oorzaak is. Maarja dat kun je niet meten. Zo dodelijk is parhmakeia niet, daar heeft pharmakeia helemaal geen baat bij.
Ik post iets over D-dimeer testen en dat die een indicatie kunnen geven voor trombose (feit), ik stel dat bepaalde vaccins niet aan iedereen werden gegeven ivm tromboserisico (feit).

Jij haalt er argumenten bij dat ik niet heb gebruikt, die je vervolgens ontkracht. Lekker manier van discussiëren heb je.
crap in = crap out
pi_206213158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:10 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Lekker dan :{ , ik ben blij dat ik die rommel niet in me heb. zo blij dat ik het op eerste instantie geweigerd heb op kans op nog meer bloedklonters. 1x een beroerte meemaken is genoeg.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206214848
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:10 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Als je dat zomaar gelooft wel ja.
Maaarrrr
https://nieuwscheckers.nl(...)ide-in-covidvaccins/
Vakman pur sang
pi_206215005
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je dat zomaar gelooft wel ja.
Wat is het geval na de 'als'? Ik wil eigenlijk gewoon dat document zien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206218793
quote:
The great ontmaskering, leuke titel. Willem wordt misschien ontmaskerd? en is Chrisje wel helemaal zuiver?

Tjesus, die Chris ziet er slecht uit, wat is er gebeurt in de tussentijd. dat filmpje van hem op het vliegveld in Canada was erg goed, jaar of 2 a 3 geleden gezien.

En die dansleraar doet wat hem verteld wordt, niet serieus nemen
pi_206218926
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 22:01 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
The great ontmaskering, leuke titel. Willem wordt misschien ontmaskerd? en is Chrisje wel helemaal zuiver?

Tjesus, die Chris ziet er slecht uit, wat is er gebeurt in de tussentijd. dat filmpje van hem op het vliegveld in Canada was erg goed, jaar of 2 a 3 geleden gezien.

En die dansleraar doet wat hem verteld wordt, niet serieus nemen
hij ziet er idd niet goed uit.
pi_206220344
twitter
  donderdag 6 oktober 2022 @ 15:43:02 #142
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206225560
twitter


schokkend :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 17:50:08 #143
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206226416
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 00:41 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]
Zeg me dat dit niet zo is .
To BG or not to BG!
pi_206226447
twitter


En ook wij zitten er vuistdiep in, zo te zien.

quote:
The Trudeau Liberals have a $105.3 million contract to develop a Known Traveler Digital ID — and the World Economic Forum (WEF) is a project partner.

Conservative MP and two-time leadership contender Leslyn Lewis uncovered the admission in an Order Paper question signed by Transportation Minister Omar Alghabra.

In the response, Transport Canada admitted the WEF is one of several partners for the federal government’s Known Traveler Digital Identity (KTDI) Project, which will cost $105.3 million over five years.

“It’s no longer a conspiracy theory – it’s a contractual fact,” Lewis wrote on Twitter.

Transport Canada announced the KTDI project in January 2018.

According to the Order Paper response, “This project is based on voluntary contributions from project partners. All project partners are responsible for their respective costs associated with participation. Project partners include: the Government of Canada, the Government of the Netherlands, Air Canada and Royal Dutch airlines, Toronto, Montreal, and Schiphol International Airport, and the World Economic Forum.” (Emphasis added)

Budget 2021 proposed $105.3 million over five years, starting in 2021-22, for Transport Canada to collaborate with international partners to further advance the Known Traveler Digital Identity.

The WEF says it, along with it’s partners, are currently “piloting components of the KTDI concept in a real-life, cross-border context to further enhance the concept and inform future pilots. The pilot learnings will also help inform the development of best practices and standards in collaboration with international regulatory and standards-setting bodies and industry.”

https://thecountersignal.(...)-with-wef-laid-bare/

https://leslynlewismp.ca/(...)eller-Digital-ID.pdf
Ah, ze hebben gewoon een site voor dit project gemaakt :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 06-10-2022 18:04:34 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206226494


Mijn wenkbrauwen fronzen vooral bij de laatste zin in de tweede alinea.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 18:55:15 #146
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206227133
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:00 schreef Akathisia het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn wenkbrauwen fronzen vooral bij de laatste zin in de tweede alinea.
Maar het leuke is wel, als de gemiddelde burger dit leest denkt hij/zij/hen, joh goed initiatief toch? Ze brengen het mooi daar in Davos maar ondertussen bedoelen ze het een klein beetje anders :P

...........Tot ze merken dat ze alle privacy kwijt zijn. :)
Lach met een schone bips
  donderdag 6 oktober 2022 @ 19:13:16 #147
451005 Grems
Clown World
pi_206227442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar het leuke is wel, als de gemiddelde burger dit leest denkt hij/zij/hen, joh goed initiatief toch? Ze brengen het mooi daar in Davos maar ondertussen bedoelen ze het een klein beetje anders :P

...........Tot ze merken dat ze alle privacy kwijt zijn. :)
Het vervelende is dat de gemiddelde persoon voldoende geconditioneerd is om het oprecht allemaal prima te vinden. Als ze rond 2035 in NEOM hun good-boy chip moeten laten scannen voordat ze hun gedeelde pod van 8m2 mogen verlaten vinden ze dat helemaal mooi.

Uiteraard allemaal geheel voluntary - ze hoéven hun pod immers niet te verlaten van hun benevolente regent Mohammed Bin Schwab.
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 19:18:11 #148
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206227503
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:13 schreef Grems het volgende:

[..]
Het vervelende is dat de gemiddelde persoon voldoende geconditioneerd is om het oprecht allemaal prima te vinden. Als ze rond 2035 in NEOM hun good-boy chip moeten laten scannen voordat ze hun gedeelde pod van 8m2 mogen verlaten vinden ze dat helemaal mooi.

Uiteraard allemaal geheel voluntary - ze hoéven hun pod immers niet te verlaten van hun benevolente regent Mohammed Bin Schwab.
Zo ver zal het niet komen denk ik, maar dat je niks meer mag zonder oversight en goedkeuring komt wel steeds dichterbij.

Ach gelukkig accepteert ome Klaus wel dat een "klein" deel van de bevolking niet mee zal doen in zich zal terugtrekken uit de smart cities :P Hoe noemde hij die groep ook weer? Ben de naam kwijt..
Lach met een schone bips
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:35:01 #149
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206234506
twitter


Als er allemaal niks aan de hand is en die prikken niet ziek maken
waarom worden er dan van deze vreemde tactieken opgeworpen door een overheid
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:46:21 #150
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206234603
twitter


wie o wie?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:42:17 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206235219
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

wie o wie?
Ik dacht het niet. In welk tijdsbestek moet je al die spuiten gaan nemen? Dit gebeurt met de griepprik toch ook niet? Ze kunnen hun basisserie in hun reet duwen. Je ziet ze trouwens alweer verschijnen op social media de coronalijers met een fotootje van hun testje en de deugers die met trots menen te moeten melden dat ze de spuit hebben gehaald.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:43:31 #152
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206235239
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik dacht het niet. In welk tijdsbestek moet je al die spuiten gaan nemen? Dit gebeurt met de griepprik toch ook niet? Ze kunnen hun basisserie in hun reet duwen. Je ziet ze trouwens alweer verschijnen op social media de coronalijers met een fotootje van hun testje en de deugers die met trots menen te moeten melden dat ze de spuit hebben gehaald.
zonder spuit
2 dagen ziek
man wat heftig :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:48:04 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206235307
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
zonder spuit
2 dagen ziek
man wat heftig :P
Ze doen het ook voor een ander lees ik ook weer. Ik ben nog steeds helemaal niet ziek geweest en dat zonder al die spuitjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:49:56 #154
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206235323
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ze doen het ook voor een ander lees ik ook weer. Ik ben nog steeds helemaal niet ziek geweest en dat zonder al die spuitjes.
voor wie doen ze het dan??
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:53:28 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206235374
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
voor wie doen ze het dan??
Voor opa en oma, voor de zwakkeren en zelfs voor jou en mij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:09:36 #156
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206235588
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Voor opa en oma, voor de zwakkeren en zelfs voor jou en mij.
mensen die nog steeds die bs geloven
echt 8)7 8)7 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:39:46 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206235892
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
mensen die nog steeds die bs geloven
echt 8)7 8)7 8)7
Hardcore programmering door de overheid en de zogenaamde experts.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:55:25 #158
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206236026
twitter


sluit perfect aan
programmering
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206236106
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

sluit perfect aan
programmering
Jij wil voortaan de overheid voortaan zo ineffectief mogelijk gaat communiceren? Hier staat toch niks raars?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:07:14 #160
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206236129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij wil voortaan de overheid voortaan zo ineffectief mogelijk gaat communiceren? Hier staat toch niks raars?
jij vindt het normaal dat een overheidsvoorlichting zo irritant moet worden als wasmiddelreclame?
zou ook het draadje even verder lezen

[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 07-10-2022 14:13:33 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:14:00 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206236200
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

sluit perfect aan
programmering
Verkopers, dealers en prikpooiers zijn het ze zeggen het zelf. Bij mij staat de tv toch zo goed als uit en als de radio aanstaat altijd op een zender zonder nieuws en zelfs geen reclame.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206236210
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij vind het normaal dat een overheidsvoorlichting zo irritant moet worden als wasmiddelreclame?
zou ook het draadje even verder lezen
Je probleem is volgens mij met de achterliggende boodschap. Corona is allemaal niet zo erg als ze je wilden laten denken. Dat kan je vinden, maar val dat dan aan. De overheid en een heel groot deel van Nederland hadden wel het idee dat corona voor grote problemen zorgde en vanuit dat perspectief is er echt helemaal niks geks te zien in die plaatjes. Effectieve communicatie mag best irritant zijn in zo'n geval bijvoorbeeld. Wie ik wel hele gekke conclusies zie trekken is de maker van het twitter draadje.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:19:36 #163
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206236256
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je probleem is volgens mij met de achterliggende boodschap. Corona is allemaal niet zo erg als ze je wilden laten denken. Dat kan je vinden, maar val dat dan aan. De overheid en een heel groot deel van Nederland hadden wel het idee dat corona voor grote problemen zorgde en vanuit dat perspectief is er echt helemaal niks geks te zien in die plaatjes. Effectieve communicatie mag best irritant zijn in zo'n geval bijvoorbeeld. Wie ik wel hele gekke conclusies zie trekken is de maker van het twitter draadje.
waarom wil jij voor mij invullen wat ik erg vind?
jij weet niet wat ik denk
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206236304
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom wil jij voor mij invullen wat ik erg vind?
jij weet niet wat ik denk
Het alternatief is dat je liever wil dat er mensen onnodig doodgaan, omdat je wasmiddelreclames irritant vindt. Ik dacht je positief te benaderen, maar die fout zal ik niet meer maken.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:24:56 #165
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206236313
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het alternatief is dat je liever wil dat er mensen onnodig doodgaan, omdat je wasmiddelreclames irritant vindt. Ik dacht je positief te benaderen, maar die fout zal ik niet meer maken.
het probleem zit hem in de enorme aanname die jij doet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206236382
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
het probleem zit hem in de enorme aanname die jij doet
Ontkracht die domme aanname van mij en zeg wat er nou zo fout is aan die plaatjes? Tot nu toe heb ik alleen nog de overheid is irritant geweest om mensenlevens te redden gehoord. Vind dat zelf niet onredelijk. Woon naast een brandweerkazerne en hoor dagelijks irritant levensreddend geluid.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:34:16 #167
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206236406
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

sluit perfect aan
programmering
"Die uiteindelijk het produkt succesvol weet te verkopen" nobeler dan dat gaat het vrees ik niet worden.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:39:38 #168
491163 Viesdik
pi_206236464
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik dacht het niet. In welk tijdsbestek moet je al die spuiten gaan nemen? Dit gebeurt met de griepprik toch ook niet? Ze kunnen hun basisserie in hun reet duwen. Je ziet ze trouwens alweer verschijnen op social media de coronalijers met een fotootje van hun testje en de deugers die met trots menen te moeten melden dat ze de spuit hebben gehaald.
Die gasten zijn niet meer te redden. Het is hetzelfde als je als Nederlander een selfie maakt met de Oekrainsche vlag in je handen als achter je een atoombom ontploft. Met de woorden "voor een souverein Oekraïne". :')

Het zijn dezelfde mensen die je pontificaal zouden uitlachen als je hen 3 jaar geleden zou voorspellen wat er de komende 3 jaar zou gaan gebeuren.

Het zijn mensen die dermate willen deugen en accepteren dat ze tergend dom zijn dat ze een groter gevaar vormen voor de samenleving dan hen die de situatie hebben veroorzaakt.

Van schapen kan je namelijk ook niet winnen. Het zijn tergend lafhartig kuddedieren die wegrennen in gedeelde smart maar hun doodsvonnis wel heel gemakkelijk accepteren als ze ten prooi vallen. Ze vechten namelijk niet terug, ze proberen het niet eens.

Ik zou uit respect voor de wolf een mak schaap met een magnum dwars door z'n kop willen schieten zodat ook hij eens op vakantie kan.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:40:46 #169
451005 Grems
Clown World
pi_206236473
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je probleem is volgens mij met de achterliggende boodschap. Corona is allemaal niet zo erg als ze je wilden laten denken. Dat kan je vinden, maar val dat dan aan. De overheid en een heel groot deel van Nederland hadden wel het idee dat corona voor grote problemen zorgde en vanuit dat perspectief is er echt helemaal niks geks te zien in die plaatjes. Effectieve communicatie mag best irritant zijn in zo'n geval bijvoorbeeld. Wie ik wel hele gekke conclusies zie trekken is de maker van het twitter draadje.
Na een maandenlange indoctrinatiecampagne wellicht.

En zelfs dat valt wel mee, enkel middels dwang kreeg de overheid de meeste mensen zover om hun gedrag aan te passen.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:37:18 #170
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206236980
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:40 schreef Grems het volgende:

[..]
Na een maandenlange indoctrinatiecampagne wellicht.

En zelfs dat valt wel mee, enkel middels dwang kreeg de overheid de meeste mensen zover om hun gedrag aan te passen.
Zodra ze niet meer de horeca inmogen of niet meer op vakantie kunnen, gaan er een hoop overstag inderdaad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:53:40 #171
451005 Grems
Clown World
pi_206237104
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zodra ze niet meer de horeca inmogen of niet meer op vakantie kunnen, gaan er een hoop overstag inderdaad.
Zeker, maar ook met betrekking tot bijvoorbeeld het maskerexperiment - vóór de eerste verplichting maximaal 5% die er eentje draagt in bijvoorbeeld de supermarkt, verplichting gaat in en 95% draagt er eentje. Verplichting eraf en de volgende dag dragen ze hem niet meer. Tweede ronde, zelfde verhaal.

Dat valt toch niet te stroken met een bevolking die zich organisch, oprecht zorgen maakt? Zelfs niet na maanden tot een jaar+ non-stop indoctrinatie.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:22:56 #172
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206237356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ontkracht die domme aanname van mij en zeg wat er nou zo fout is aan die plaatjes? Tot nu toe heb ik alleen nog de overheid is irritant geweest om mensenlevens te redden gehoord. Vind dat zelf niet onredelijk. Woon naast een brandweerkazerne en hoor dagelijks irritant levensreddend geluid.
waar???
je maakt hier hele vreemde kronkels die nergens op gebasseerd zijn.
Waar is de wetenschappelijke onderbouwing van alles wat er wordt beweerd?
Die deed er niet eens toe, het is enkel doordrukken van een narretief
niet meer niet minder
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206237462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:40 schreef Grems het volgende:

[..]
Na een maandenlange indoctrinatiecampagne wellicht.

En zelfs dat valt wel mee, enkel middels dwang kreeg de overheid de meeste mensen zover om hun gedrag aan te passen.
Heb aan de start een dagboekje bijgehouden en de eerste maanden was de kritiek altijd: het kabinet neemt dit niet serieus genoeg. De latere grote vrijheidsstrijders voorop. Dus niks maandenlange indoctrinatiecampagne.

Na wat maanden nam de gemakzucht toe, maar wilden de meeste mensen toch nog wel graag een ziekenhuisplekje hebben, dus kwam de overheid met deze superenge communicatiestrategie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 15:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zodra ze niet meer de horeca inmogen of niet meer op vakantie kunnen, gaan er een hoop overstag inderdaad.
Waarom zouden andere landen niet mogen beslissen wie ze binnen laten?
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
waar???
je maakt hier hele vreemde kronkels die nergens op gebasseerd zijn.

Het is geen aanname je zegt het hier:
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
jij vindt het normaal dat een overheidsvoorlichting zo irritant moet worden als wasmiddelreclame?
zou ook het draadje even verder lezen
Het is trouwens extreem vermoeiend om te klagen over de aannames van een ander en dan een paar posts later de aanname te bevestigen.

quote:
Waar is de wetenschappelijke onderbouwing van alles wat er wordt beweerd?
Die deed er niet eens toe, het is enkel doordrukken van een narretief
niet meer niet minder
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:39:19 #174
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206237510
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb aan de start een dagboekje bijgehouden en de eerste maanden was de kritiek altijd: het kabinet neemt dit niet serieus genoeg. De latere grote vrijheidsstrijders voorop. Dus niks maandenlange indoctrinatiecampagne.

Na wat maanden nam de gemakzucht toe, maar wilden de meeste mensen toch nog wel graag een ziekenhuisplekje hebben, dus kwam de overheid met deze superenge communicatiestrategie.
[..]
Waarom zouden andere landen niet mogen beslissen wie ze binnen laten?
[..]
Het is geen aanname je zegt het hier:
[..]
Het is trouwens extreem vermoeiend om te klagen over de aannames van een ander en dan een paar posts later de aanname te bevestigen.
[..]

ik weet niet hoe die kronkels in je hoofd werken
maar wat jij post
Je probleem is volgens mij met de achterliggende boodschap. Corona is allemaal niet zo erg als ze je wilden laten denken. Dat kan je vinden, maar val dat dan aan

Tot nu toe heb ik alleen nog de overheid is irritant geweest om mensenlevens te redden gehoord.

jij vindt het normaal dat een overheidsvoorlichting zo irritant moet worden als wasmiddelreclame?
zou ook het draadje even verder lezen

vergelijken met wat ik post
Gaat werkelijk helemaal nergens over
en als je dat niet wilt zien ben ik wel klaar met discusseren met jou

KOEKOEK :B
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:40:04 #175
451005 Grems
Clown World
pi_206237518
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb aan de start een dagboekje bijgehouden en de eerste maanden was de kritiek altijd: het kabinet neemt dit niet serieus genoeg. De latere grote vrijheidsstrijders voorop. Dus niks maandenlange indoctrinatiecampagne.

Na wat maanden nam de gemakzucht toe, maar wilden de meeste mensen toch nog wel graag een ziekenhuisplekje hebben, dus kwam de overheid met deze superenge communicatiestrategie.
[..]
Waarom zouden andere landen niet mogen beslissen wie ze binnen laten?
[..]
Het is geen aanname je zegt het hier:
[..]
Het is trouwens extreem vermoeiend om te klagen over de aannames van een ander en dan een paar posts later de aanname te bevestigen.
[..]

Toen je aan het slapen was zeker :')

Waarom dragen al die druktemakers die vonden dat de overheid niet genoeg deed alleen zo'n ding over hun mond zodra de overheid hen hiertoe verplicht, denk je?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:40:23 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206237521
Je handen stuk wassen, benieuwd of dit advies weer van stal gehaald wordt. De grote vrijheidstrijders riepen van het begin af aan al dat het een circus en een opgeklopte poppenkast is met een groter doel om het volk te onderwerpen en meer controle te krijgen. Een storm in een glas water dat hele corona.

twitter


O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206237804
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Je handen stuk wassen, benieuwd of dit advies weer van stal gehaald wordt. De grote vrijheidstrijders riepen van het begin af aan al dat het een circus en een opgeklopte poppenkast is met een groter doel om het volk te onderwerpen en meer controle te krijgen. Een storm in een glas water dat hele corona.

[ twitter ]

O+
De eerste keer dat ik las dat handen wassen nu ook al een complot was ging ik met aversie kijken naar corona demonstranten. Je weet gewoon dat een gedeelte daarvan uit stil protest is gestopt met handen wassen na het poepen :r
pi_206237973
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 16:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik weet niet hoe die kronkels in je hoofd werken
maar wat jij post
Je probleem is volgens mij met de achterliggende boodschap. Corona is allemaal niet zo erg als ze je wilden laten denken. Dat kan je vinden, maar val dat dan aan
En deze quote vond je heel erg van mij want wat een ongegronde aanname. Vervolgens zeg je een paar posts later:
quote:
Waar is de wetenschappelijke onderbouwing van alles wat er wordt beweerd?
Die deed er niet eens toe, het is enkel doordrukken van een narretief
niet meer niet minder
Ik maak dus helemaal geen gekke aannames. Ik heb 2 jaar lang met bnw'ers gediscussieerd en ze denken helemaal niet voor zichzelf. Ze roepen alles na. Dus als je er 1 hebt gezien, kun je prima een aanname maken voor de volgende 10. Heb je ook gevraagd wat er niet aan klopte bij m'n aanname, maar geen antwoord gekregen.

quote:
KOEKOEK :B
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:41:57 #179
451005 Grems
Clown World
pi_206238007
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En deze quote vond je heel erg van mij want wat een ongegronde aanname. Vervolgens zeg je een paar posts later:
[..]
Ik maak dus helemaal geen gekke aannames. Ik heb 2 jaar lang met bnw'ers gediscussieerd en ze denken helemaal niet voor zichzelf. Ze roepen alles na. Dus als je er 1 hebt gezien, kun je prima een aanname maken voor de volgende 10. Heb je ook gevraagd wat er niet aan klopte bij m'n aanname, maar geen antwoord gekregen.
[..]

Maar hoe zit het nu eigenlijk met dat grote deel van Nederland die zich enorm druk maak(te) over corona maar vervolgens alleen bij verplichting vanuit de overheid zo'n ding over hun mond doet?
pi_206238132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:41 schreef Grems het volgende:

[..]
Maar hoe zit het nu eigenlijk met dat grote deel van Nederland die zich enorm druk maak(te) over corona maar vervolgens alleen bij verplichting vanuit de overheid zo'n ding over hun mond doet?
Dat is vrij normaal menselijk gedrag.

Heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze een auto die 120 gaat kunnen terug koppen, of dat ze blij zijn met alle appende kneuzen in het verkeer, maar toch zijn er heel veel mensen zonder gordel en met de telefoon in de hand op de snelweg.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:56:45 #181
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206238147
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:41 schreef Grems het volgende:

[..]
Maar hoe zit het nu eigenlijk met dat grote deel van Nederland die zich enorm druk maak(te) over corona maar vervolgens alleen bij verplichting vanuit de overheid zo'n ding over hun mond doet?
Net als gedresseerde hondjes. Ik was vanmiddag een broodje gaan halen kwam er ook ene binnen met een mondlapje (als enige in de zaak), toen ze aangesproken werd deed ze af en aan die lap naar beneden om te praten en later terug onder haar neus toen ze binnen kwam zat het tot aan haar ogen. Of die gekke maatregel in de horeca als je opstond van je tafeltje moest je het vodje om aan tafel mocht het weer af. Je moet wel enorm verstandelijk beperkt zijn wil je daar in meegaan en het nut ervan inzien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:56:59 #182
451005 Grems
Clown World
pi_206238151
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is vrij normaal menselijk gedrag.

Heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze een auto die 120 gaat kunnen terug koppen, of dat ze blij zijn met alle appende kneuzen in het verkeer, maar toch zijn er heel veel mensen zonder gordel en met de telefoon in de hand op de snelweg.
Dus jij denkt dat er bij afschaffing van de verplichting tot het dragen van een gordel de volgende dag nog maar 2-5% een gordel zal dragen?

Bijzonder.
pi_206238159
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is vrij normaal menselijk gedrag.

Heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze een auto die 120 gaat kunnen terug koppen, of dat ze blij zijn met alle appende kneuzen in het verkeer, maar toch zijn er heel veel mensen zonder gordel en met de telefoon in de hand op de snelweg.
Hoeveel mensen zijn besmet doordat ze hun mondkapje niet op hebben gedaan?
pi_206238216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:56 schreef Grems het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat er bij afschaffing van de verplichting tot het dragen van een gordel de volgende dag nog maar 2-5% een gordel zal dragen?

Bijzonder.
Ik denk dat meer mensen hem afdoen ja. Waarschijnlijk niet dat nog maar 5% hem draagt, maar toch. Bovendien was het mondkapje voornamelijk voor de ander en dan is het al helemaal rules for thee are not for meee.

En als het mondkapje al 40 jaar verplicht zou zijn geweest, dan was de uitkomst ook anders geweest. :W

Waarom zijn jullie hier nog steeds zo gepassioneerd over? De maatregelen vervielen zodra er ruimte in de ziekenhuizen kwam en zelfs de voorstanders van die maatregelen hadden er allemaal de pest in, maar vonden het een noodzakelijk kwaad. Niet bepaald een goede basis voor de nieuwe dictatuur.

Daarnaast zouden de vaccinaties iedereen dood/steriel maken en dat is ook uitgebleven. Sterker in mijn zeer gevaccineerde omgeving is er een huwelijk en babyboom gaande en m'n enige begrafenissen waren 80+.
pi_206238222
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:57 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Hoeveel mensen zijn besmet doordat ze hun mondkapje niet op hebben gedaan?
59.7643 en die besmetten vervolgens ook weer 406.431 mensen.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:09:16 #186
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206238244
Tja goed nieuws *O*

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206238255
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
59.7643 en die besmetten vervolgens ook weer 406.431 mensen.
hoe kom je aan die getallen?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:10:41 #188
451005 Grems
Clown World
pi_206238258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik denk dat meer mensen hem afdoen ja. Waarschijnlijk niet dat nog maar 5% hem draagt, maar toch. Bovendien was het mondkapje voornamelijk voor de ander en dan is het al helemaal rules for thee are not for meee.

En als het mondkapje al 40 jaar verplicht zou zijn geweest, dan was de uitkomst ook anders geweest. :W

Waarom zijn jullie hier nog steeds zo gepassioneerd over? De maatregelen vervielen zodra er ruimte in de ziekenhuizen kwam en zelfs de voorstanders van die maatregelen hadden er allemaal de pest in, maar vonden het een noodzakelijk kwaad. Niet bepaald een goede basis voor de nieuwe dictatuur.

Daarnaast zouden de vaccinaties iedereen dood/steriel maken en dat is ook uitgebleven. Sterker in mijn zeer gevaccineerde omgeving is er een huwelijk en babyboom gaande en m'n enige begrafenissen waren 80+.
Een dociele, gehoorzame bevolking die zelfs orders uitvoert die ze zelf volstrekte onzin vinden is juist een prachtige basis voor een dictatuur.

Waarschijnlijk zijn mensen er nog steeds gepassioneerd over omdat het overgrote merendeel van onze medemensen zich zonder probleem laten onderwerpen aan vrijheidsbeperkende gedragsexperimenten.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:12:45 #189
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206238281
Nou ik ontspring nog steeds de dans en dat zonder mondkapje of spuitjes geen hoestje of loopneus, geen griep en ook geen corona gehad en ik heb me weinig van de maatregelen aangetrokken. Al zou ik corona krijgen dan zou ik me daar niet drukker om maken dan de gemiddelde griep dus zie ik het nut er niet van in om al die vaccins te nemen in zo'n korte tijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:16:23 #190
451005 Grems
Clown World
pi_206238334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou ik ontspring nog steeds de dans en dat zonder mondkapje of spuitjes geen hoestje of loopneus, geen griep en ook geen corona gehad en ik heb me weinig van de maatregelen aangetrokken. Al zou ik corona krijgen dan zou ik me daar niet drukker om maken dan de gemiddelde griep dus zie ik het nut er niet van in om al die vaccins te nemen in zo'n korte tijd.
Uiteraard, maar we hebben er allemaal last van gehad - zelfs vanaf een zelfvoorzienend tropisch eiland ergens ver weg zou ik het een tragedie vinden dat mensen zich zomaar in hun huis op laten sluiten alsof ze proefverlof hebben.

Heel benieuwd ook wat er gaat komen van al die beschadigde kinderen.
pi_206238458
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:10 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
hoe kom je aan die getallen?
Eigen onderzoek.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:31:24 #192
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206238475
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:16 schreef Grems het volgende:

[..]
Uiteraard, maar we hebben er allemaal last van gehad - zelfs vanaf een zelfvoorzienend tropisch eiland ergens ver weg zou ik het een tragedie vinden dat mensen zich zomaar in hun huis op laten sluiten alsof ze proefverlof hebben.

Heel benieuwd ook wat er gaat komen van al die beschadigde kinderen.
Voor de oudjes vind het ook heel erg. Kinderen die hun ouders liever niet meer opzochten en al die ouderen die stierven zonder hun geliefden voor het laatst in de ogen hebben kunnen kijken of hun hand vast konden houden, vanachter glas mocht je afscheid nemen en dat allemaal vanwege het zogenaamde killervirus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206238547
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou ik ontspring nog steeds de dans en dat zonder mondkapje of spuitjes geen hoestje of loopneus, geen griep en ook geen corona gehad en ik heb me weinig van de maatregelen aangetrokken. Al zou ik corona krijgen dan zou ik me daar niet drukker om maken dan de gemiddelde griep dus zie ik het nut er niet van in om al die vaccins te nemen in zo'n korte tijd.
Stoer. Tot afgelopen maandag was ik ook de dans ontsprongen. Heb leukere weken gehad, maar ook slechtere. Ik heb het bijna zeker opgelopen in de verdomde horeca. @Grems can you believe it dat iemand die voorstander was van de maatregelen zelf toch de horeca bezoekt!!? Ongehoord.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:10 schreef Grems het volgende:

[..]
Een dociele, gehoorzame bevolking die zelfs orders uitvoert die ze zelf volstrekte onzin vinden is juist een prachtige basis voor een dictatuur.

Waarschijnlijk zijn mensen er nog steeds gepassioneerd over omdat het overgrote merendeel van onze medemensen zich zonder probleem laten onderwerpen aan vrijheidsbeperkende gedragsexperimenten.
Grappig. Ik heb juist tijdens de corona tijd geleerd dat wanneer de zogenaamde vrijheidsstrijders hun zin krijgen we pas echt in een dictatuur terecht zouden komen.

IK wil geen ongemak van de ander. IK wil naar de kroeg kunnen en dat is belangrijker dan degene die onnodig stikt. IK wil geen halfuurtje van mijn dag opofferen voor een prikje, maar IK EIS alsnog wel een plekje in het ziekenhuis want in die wetenschap geloof ik dan weer wel en degene die wel zijn best voor de samenleving heeft gedaan mag toch vooral GEEN voorrang krijgen. Zelfs niet bij triage.

Ik ik ik ik ik.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:43:30 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206238573
Duitsland gaat zo’n 800 miljoen ongebruikte mondkapjes verbranden

quote:
Duitsland is van plan bijna 800 miljoen ongebruikte mondkapjes te verbranden, omdat die over de verkoopdatum zijn. De mondkapjes werden gekocht in de eerste maanden van de coronapandemie. Het Duitse ministerie van Gezondheidszorg heeft aanbestedingen uitgeschreven voor bedrijven om de mondkapjes „thermaal te vernietigen.”
Goed voor het klimaat en het milieu maar dan hoor je ze niet. Net als die chemische spuitjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:56:27 #195
451005 Grems
Clown World
pi_206238691
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Stoer. Tot afgelopen maandag was ik ook de dans ontsprongen. Heb leukere weken gehad, maar ook slechtere. Ik heb het bijna zeker opgelopen in de verdomde horeca. @:Grems can you believe it dat iemand die voorstander was van de maatregelen zelf toch de horeca bezoekt!!? Ongehoord.
[..]
Grappig. Ik heb juist tijdens de corona tijd geleerd dat wanneer de zogenaamde vrijheidsstrijders hun zin krijgen we pas echt in een dictatuur terecht zouden komen.

IK wil geen ongemak van de ander. IK wil naar de kroeg kunnen en dat is belangrijker dan degene die onnodig stikt. IK wil geen halfuurtje van mijn dag opofferen voor een prikje, maar IK EIS alsnog wel een plekje in het ziekenhuis want in die wetenschap geloof ik dan weer wel en degene die wel zijn best voor de samenleving heeft gedaan mag toch vooral GEEN voorrang krijgen. Zelfs niet bij triage.

Ik ik ik ik ik.
Dystopische wereld inderdaad, zo zonder verplichte gezichtsbedekking, quasi gedwongen medische behandelingen en de vrijheid om na 8 uur s'avonds buiten te zijn.

Zo'n oude man hierboven bijvoorbeeld, wil naar buiten kunnen en zijn kinderen en kleinkinderen kunnen ontvangen, Klaus Barbie zou ervan blozen,
Stalin zou er een stijve van krijgen.

RIP aan alle slachtoffers van je zelfzuchtige horecabezoek.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grems op 07-10-2022 19:04:19 ]
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:23:55 #196
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206238912
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Duitsland gaat zo’n 800 miljoen ongebruikte mondkapjes verbranden
[..]
Goed voor het klimaat en het milieu maar dan hoor je ze niet. Net als die chemische spuitjes.
Siewert zou er blij mee zijn, bewijsmateriaal vernietigen :+
Lach met een schone bips
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:25:16 #197
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206238920
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:56 schreef Grems het volgende:

[..]
Dystopische wereld inderdaad, zo zonder verplichte gezichtsbedekking, quasi gedwongen medische behandelingen en de vrijheid om na 8 uur s'avonds buiten te zijn.

Zo'n oude man hierboven bijvoorbeeld, wil naar buiten kunnen en zijn kinderen en kleinkinderen kunnen ontvangen, Klaus Barbie zou ervan blozen,
Stalin zou er een stijve van krijgen.

RIP aan alle slachtoffers van je zelfzuchtige horecabezoek.
Die gast raaskalt, als jij het niet had gequote had ik um nog niet eens gelezen.

Ik gooi deze er nog een keertje in .. omdat het de waanzin goed aantoont

twitter


:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206238933
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Duitsland gaat zo’n 800 miljoen ongebruikte mondkapjes verbranden
[..]
Goed voor het klimaat en het milieu maar dan hoor je ze niet. Net als die chemische spuitjes.
Wat is er mis met chemische spullen?
pi_206238942
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Stoer. Tot afgelopen maandag was ik ook de dans ontsprongen. Heb leukere weken gehad, maar ook slechtere. Ik heb het bijna zeker opgelopen in de verdomde horeca. @:Grems can you believe it dat iemand die voorstander was van de maatregelen zelf toch de horeca bezoekt!!? Ongehoord.
[..]
Grappig. Ik heb juist tijdens de corona tijd geleerd dat wanneer de zogenaamde vrijheidsstrijders hun zin krijgen we pas echt in een dictatuur terecht zouden komen.

IK wil geen ongemak van de ander. IK wil naar de kroeg kunnen en dat is belangrijker dan degene die onnodig stikt. IK wil geen halfuurtje van mijn dag opofferen voor een prikje, maar IK EIS alsnog wel een plekje in het ziekenhuis want in die wetenschap geloof ik dan weer wel en degene die wel zijn best voor de samenleving heeft gedaan mag toch vooral GEEN voorrang krijgen. Zelfs niet bij triage.

Ik ik ik ik ik.
Dat is het hele punt, je ontloopt het niet, je loopt het toch een keer op.
En wat absoluut nu wel bekend is, of je gevaccineerd bent of niet maakt geen fuck uit.

Maar het maakt ook niet uit, eenmaal meegemaakt merk je hoe mild het is en hoe belachelijk de ophef was. Of je gaat dood en je merkt niks meer.
Vakman pur sang
pi_206239036
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:56 schreef Grems het volgende:

[..]
Dystopische wereld inderdaad, zo zonder verplichte gezichtsbedekking, quasi gedwongen medische behandelingen en de vrijheid om na 8 uur s'avonds buiten te zijn.

Zo'n oude man hierboven bijvoorbeeld, wil naar buiten kunnen en zijn kinderen en kleinkinderen kunnen ontvangen, Klaus Barbie zou ervan blozen,
Stalin zou er een stijve van krijgen.

RIP aan alle slachtoffers van je zelfzuchtige horecabezoek.
Weet je in het land van de onbeperkte middelen zou je helemaal gelijk hebben, maar in dat land wonen we niet. En van die tientallen wappies die ik hier heb gesproken vonden ze allemaal dat ze recht op een plekje in het ziekenhuis hadden bij ziekte, maar wilden ze om egoïstische redenen er niks voor doen om ervoor te zorgen dat dat plekje er daadwerkelijk zou zijn. Als jij een niet egoïstische reden heb dan laat ik mij trouwens graag verbeteren.

En ja er waren tekorten. Dat zeiden niet alleen al die stomme samenzwerende kabinetsleden tegen ons, maar ook al m'n bekenden die werkzaam zijn in de zorg.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:35:53 #201
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206239059
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Weet je in het land van de onbeperkte middelen zou je helemaal gelijk hebben, maar in dat land wonen we niet. En van die tientallen wappies die ik hier heb gesproken vonden ze allemaal dat ze recht op een plekje in het ziekenhuis hadden bij ziekte, maar wilden ze om egoïstische redenen er niks voor doen om ervoor te zorgen dat dat plekje er daadwerkelijk zou zijn. Als jij een niet egoïstische reden heb dan laat ik mij trouwens graag verbeteren.

En ja er waren tekorten. Dat zeiden niet alleen al die stomme samenzwerende kabinetsleden tegen ons, maar ook al m'n bekenden die werkzaam zijn in de zorg.
Ah sterk weer om met "wappies" te gaan strooien, misschien pas je beter ergens anders :)
Lach met een schone bips
pi_206239134
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is het hele punt, je ontloopt het niet, je loopt het toch een keer op.
En wat absoluut nu wel bekend is, of je gevaccineerd bent of niet maakt geen fuck uit.

Maar het maakt ook niet uit, eenmaal meegemaakt merk je hoe mild het is en hoe belachelijk de ophef was. Of je gaat dood en je merkt niks meer.
Ook dit zou weer waar zijn in het land van de onbeperkte middelen, maar de realiteit is anders.

De kans dat jij een auto-ongeluk gaat overleven is een stuk groter als je de enige bent die dag, dan wanneer je halve stad is aangereden dat uur. 2 jaar lang hebben duizenden mensen geprobeerd dit simpele feit uit te leggen, maar een groot deel van het land kan gewoon niet verder dan 1 stap vooruit denken.
pi_206239156
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ah sterk weer om met "wappies" te gaan strooien, misschien pas je beter ergens anders :)
Welke benaming zou je wel accepteren voor deze groep?

En dat gejank over het woordje wappie, terwijl je de ander beschuldigd van het instellen van een dictatuur is hilarisch.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:46:04 #204
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206239220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Welke benaming zou je wel accepteren voor deze groep?

En dat gejank over het woordje wappie, terwijl je de ander beschuldigd van het instellen van een dictatuur is hilarisch.
Nee hoor, dat is een verschil in visie op wat er de afgelopen tijd plaatsgevonden heeft. En dat wij daar hier over een discussie voeren wil niet zeggen dat jij enig recht hebt om mensen daarom een wappie te noemen, net zo min in mijn opinie om jou een schaap te noemen omdat jij het anders ziet.

Maar ik heb het al vaker aangegeven, je loopt toch ook geen moskee binnen tijdens het vrijdagsgebed met een bijbel in de hand om te roepen dat zij het fout hebben?

Leven en laten leven.. Je hoeft hier niet jouw evangelie te prediken als je het er niet mee eens bent. Maar je gaat ook niemand overtuigen hier van het gelijk dat jij meent te hebben. Dat lokt discussies uit waar niemand op zit te wachten tenzij dat jouw doel is en jij daar wel van geniet.
Lach met een schone bips
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:47:17 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206239235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ah sterk weer om met "wappies" te gaan strooien, misschien pas je beter ergens anders :)
Zelfde gezever als vorig jaar. Wat iemand dan bezielt om op bnw te komen posten elke dag opnieuw, oja voor de discussie. Mensen die nog steeds het woord wappie gebruiken doen dit zodat ze hun hoofd terug in het zand kunnen steken en zo niet verder hoeven na te denken over eventuele gevolgen van deze vaccinaties. Een soort van afweermechanisme zeg maar. Ik ben al snel uitgepraat met ze :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206239300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is een verschil in visie op wat er de afgelopen tijd plaatsgevonden heeft. En dat wij daar hier over een discussie voeren wil niet zeggen dat jij enig recht hebt om mensen daarom een wappie te noemen, net zo min in mijn opinie om jou een schaap te noemen omdat jij het anders ziet.

Maar ik heb het al vaker aangegeven, je loopt toch ook geen moskee binnen tijdens het vrijdagsgebed met een bijbel in de hand om te roepen dat zij het fout hebben?

Leven en laten leven.. Je hoeft hier niet jouw evangelie te prediken als je het er niet mee eens bent. Maar je gaat ook niemand overtuigen hier van het gelijk dat jij meent te hebben. Dat lokt discussies uit waar niemand op zit te wachten tenzij dat jouw doel is en jij daar wel van geniet.
Weet je als je met schaap in een woord over mij kan zeggen waar je anders 4 regels voor nodig had, dan is dat helemaal prima. Maar ik voel mij niet zo onzeker over de sterkte van m'n argumenten, dat ik de ander aan moet vallen op toon.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:54:28 #207
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206239349
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Weet je als je met schaap in een woord over mij kan zeggen waar je anders 4 regels voor nodig had, dan is dat helemaal prima. Maar ik voel mij niet zo onzeker over de sterkte van m'n argumenten, dat ik de ander aan moet vallen op toon.
Ik denk dat jij dingen compleet anders leest dan hoe ze bedoelt zijn, maar goed dat is ook aan jou :)

Als ik jou een schaap had willen noemen had ik dat gedaan, maar is toch compleet onnodig om iemand die een andere visie heeft een naam te geven waarmee je per definitie de ander al tegen de haren instrijkt?

Maar zal dan wel aan mij liggen :W
Lach met een schone bips
pi_206239407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Zelfde gezever als vorig jaar. Wat iemand dan bezielt om op bnw te komen posten elke dag opnieuw, oja voor de discussie. Mensen die nog steeds het woord wappie gebruiken doen dit zodat ze hun hoofd terug in het zand kunnen steken en zo niet verder hoeven na te denken over eventuele gevolgen van deze vaccinaties. Een soort van afweermechanisme zeg maar. Ik ben al snel uitgepraat met ze :{w
Hilarisch deze post. Al meerdere keren op bnw iemand compleet vastgezet, maar er is altijd wel een toon dingetje te vinden en dan kun je alles negeren.
pi_206239418
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Weet je in het land van de onbeperkte middelen zou je helemaal gelijk hebben, maar in dat land wonen we niet. En van die tientallen wappies die ik hier heb gesproken vonden ze allemaal dat ze recht op een plekje in het ziekenhuis hadden bij ziekte, maar wilden ze om egoïstische redenen er niks voor doen om ervoor te zorgen dat dat plekje er daadwerkelijk zou zijn. Als jij een niet egoïstische reden heb dan laat ik mij trouwens graag verbeteren.

En ja er waren tekorten. Dat zeiden niet alleen al die stomme samenzwerende kabinetsleden tegen ons, maar ook al m'n bekenden die werkzaam zijn in de zorg.
Dus als je met een niet werkend lapje stof voor je mond loopt dan heb je recht op een ziekenhuisbed? Terwijl iedereen weet dat het geen corona tegen houdt. Wie hou je voor de gek?
pi_206239442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk dat jij dingen compleet anders leest dan hoe ze bedoelt zijn, maar goed dat is ook aan jou :)

Als ik jou een schaap had willen noemen had ik dat gedaan, maar is toch compleet onnodig om iemand die een andere visie heeft een naam te geven waarmee je per definitie de ander al tegen de haren instrijkt?

Maar zal dan wel aan mij liggen :W
Ik riep hier niet zomaar haha jullie zijn wappies. Ik gebruikte het om een specifieke groep aan te geven waarvan jij meteen wie het zijn en wat ze ongeveer denken. De negatieve bijsmaak komt door de groep zelf.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:01:23 #211
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206239465
Soms lijkt het wel of bij iedere prikronde nieuwe blikken trollen opengetrokken worden :+
Lach met een schone bips
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:16:13 #212
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206239766
twitter


go woke or go broke zullen ze hebben gedacht
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:52:37 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206240329
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Die gast raaskalt, als jij het niet had gequote had ik um nog niet eens gelezen.

Ik gooi deze er nog een keertje in .. omdat het de waanzin goed aantoont

[ twitter ]

:+
Die vrouw buiten met haar meetlint helemaal hysterisch _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:43:54 #214
451005 Grems
Clown World
pi_206240928
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Weet je in het land van de onbeperkte middelen zou je helemaal gelijk hebben, maar in dat land wonen we niet. En van die tientallen wappies die ik hier heb gesproken vonden ze allemaal dat ze recht op een plekje in het ziekenhuis hadden bij ziekte, maar wilden ze om egoïstische redenen er niks voor doen om ervoor te zorgen dat dat plekje er daadwerkelijk zou zijn. Als jij een niet egoïstische reden heb dan laat ik mij trouwens graag verbeteren.

En ja er waren tekorten. Dat zeiden niet alleen al die stomme samenzwerende kabinetsleden tegen ons, maar ook al m'n bekenden die werkzaam zijn in de zorg.
Toegang tot medische zorg ( waar men ook nog eens verplicht voor dient te betalen ) afhankelijk maken van deelname aan door de overheid zo ongeveer verplicht gestelde medische ingrepen.

Maar opa die zijn kleinkinderen op bezoek wil hebben is de persoon met dictatoriale wensen :')

Gelukkig hebben we vrijheidsstrijders zoals Macron, die zich verheugde op het tot het maximale treiteren van burgers die niet goed genoeg hun best deden tijdens de regendans.
pi_206240985
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 21:43 schreef Grems het volgende:

[..]
Toegang tot medische zorg ( waar men ook nog eens verplicht voor dient te betalen ) afhankelijk maken van deelname aan door de overheid zo ongeveer verplicht gestelde medische ingrepen.

Maar opa die zijn kleinkinderen op bezoek wil hebben is de persoon met dictatoriale wensen :')

Gelukkig hebben we vrijheidsstrijders zoals Macron, die zich verheugde op het tot het maximale treiteren van burgers die niet goed genoeg hun best deden tijdens de regendans.
Het centrale thema in mijn post was toch wel schaarste en daar ga je met deze "reactie" nergens op in. Prima hoor, maar waarom quote je iemand als je niet op diegene ingaat?
pi_206241046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Soms lijkt het wel of bij iedere prikronde nieuwe blikken trollen opengetrokken worden :+
Je las het woordje wappie en hoefde niet meer op een onderbouwde post in te gaan, want dat was toch wel zo erg. En dan een paar posts later mensen voor trol uitmaken, omdat ze het niet met je eens zijn.

Kom jij maar mee jongetje oO/ je bent stout geweest.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:03:04 #217
451005 Grems
Clown World
pi_206241171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 21:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het centrale thema in mijn post was toch wel schaarste en daar ga je met deze "reactie" nergens op in. Prima hoor, maar waarom quote je iemand als je niet op diegene ingaat?
Ik vind je hallucinante claim dat mensen die niet vanaf 8 uur s'avonds opgesloten wensen te worden door hun overheid pas echt een dictatuur zouden veroorzaken als ze hun zin zouden krijgen vele malen interessanter.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:06:20 #218
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206241208
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 21:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je las het woordje wappie en hoefde niet meer op een onderbouwde post in te gaan, want dat was toch wel zo erg. En dan een paar posts later mensen voor trol uitmaken, omdat ze het niet met je eens zijn.

Kom jij maar mee jongetje oO/ je bent stout geweest.
Uhhm ik heb toch geen namen genoemd?

Jij schreef:
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik riep hier niet zomaar haha jullie zijn wappies. Ik gebruikte het om een specifieke groep aan te geven waarvan jij meteen wie het zijn en wat ze ongeveer denken. De negatieve bijsmaak komt door de groep zelf.
Dus ik noem niet zomaar iemand een troll, ik gebruikte het om een specifieke groep aan te geven waarop jij er meteen vanuit gaat jij het bent en wat jij ongeveer denkt. Die negatieve bijsmaak komt vanuit jouzelf :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:11:50 #219
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206241284
https://bomenenbos.substa(...)source=twitter&sd=pf

Dat de coronacrisis geld ging kosten was al snel duidelijk, zeker toen er geïnvesteerd moest worden in de ontwikkeling en aanschaf van vaccins. Hoe dit geld van de belastingbetaler werd besteed, is door een inventieve constructie van lobbyclubs, NGO’s, bedrijven en filantropen buiten het gezichtsveld van het publiek gehouden. Door wie er invloed is uitgeoefend en waar het terecht kwam, blijkt uit een reconstructie met WOB-documenten.

De kosten van een pandemie
Na het uitbreken van de Coronacrisis werden wereldwijd soortgelijke maatregelen getroffen door overheden. Deze verliepen niet allemaal synchroon en evenmin van dezelfde intensiteit, maar wel op vergelijkbare manier. De totale kosten liepen voor Nederland in de miljarden euro’s. Voor een potentieel vaccin werd al vroeg tijdens de coronatijd een bedrag van 700 miljoen Euro gereserveerd. Uit de vrijgegeven WOB-documenten is een reconstructie gemaakt hoe dit geld besteed is en op welke manier dat is gegaan.

Aanbestedingsregels werden omzeild
Voor grote overheidsuitgaven gelden aanbestedingsregels. Dit betekent dat een aan te kopen product of dienst openbaar moet worden openbaar gepubliceerd met alle eisen die de overheid daaraan stelt. Zo krijgen alle bedrijven een gelijke kans om een offerte uit te brengen. De overheid is verplicht het aanbod van de beste prijs-kwaliteitsverhouding te accepteren. Bij gelijke score wint het goedkoopste aanbod. Deze (Europese) regels zijn niet gevolgd in de coronacrisis. Dit geldt voor kleine opdrachten, maar vooral ook voor grote opdrachten.

Zoals uit onderstaand WOB-document blijkt, werden consultancy opdrachten rechtstreeks aan adviesbureau McKinsey gegund.

geld zal totaal geen drijfveer zijn geweest :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206241557
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 22:03 schreef Grems het volgende:

[..]
Ik vind je hallucinante claim dat mensen die niet vanaf 8 uur s'avonds opgesloten wensen te worden door hun overheid pas echt een dictatuur zouden veroorzaken als ze hun zin zouden krijgen vele malen interessanter.
Graag de quote van mij waarin ik de avondklok helemaal het einde vind. Als je maar ver genoeg in mijn postgeschiedenis kijkt zul je namelijk zien dat ik geen fan was. Maar dat betekende voor mij niet dat alle andere dingen ook onzin waren, corona een leugen is en NL een dictatuur geworden is. Al heeft net een andere BNW'er tegen mij gezegd dat niet gewaardeerd worden door anonieme mensen op het internet ook een dictatuur is, dus wellicht dat de definitie hier wat ruimer is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uhhm ik heb toch geen namen genoemd?

Jij schreef:
[..]
Dus ik noem niet zomaar iemand een troll, ik gebruikte het om een specifieke groep aan te geven waarop jij er meteen vanuit gaat jij het bent en wat jij ongeveer denkt. Die negatieve bijsmaak komt vanuit jouzelf :)
Ik noem geen """namen"""" hoor en niemand weet wie ik bedoel


Ik heb altijd wel plezier in moralisten die 10 minuten later zelf doet was ze zeiden stom te vinden.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:35:46 #221
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206241576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 22:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Graag de quote van mij waarin ik de avondklok helemaal het einde vind. Als je maar ver genoeg in mijn postgeschiedenis kijkt zul je namelijk zien dat ik geen fan was. Maar dat betekende voor mij niet dat alle andere dingen ook onzin waren, corona een leugen is en NL een dictatuur geworden is. Al heeft net een andere BNW'er tegen mij gezegd dat niet gewaardeerd worden door anonieme mensen op het internet ook een dictatuur is, dus wellicht dat de definitie hier wat ruimer is.
[..]
Ik noem geen """namen"""" hoor en niemand weet wie ik bedoel
[ afbeelding ]

Ik heb altijd wel plezier in moralisten die 10 minuten later zelf doet was ze zeiden stom te vinden.
Heel eerlijk gezegd gooi je hier compleet je eigen glazen in glazenmaker. En ik denk niet eens dat ik uit te leggen hoef waarom _O- _O- _O-

"moralisten" _O- _O- _O- _O-
Lach met een schone bips
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:54:58 #222
451005 Grems
Clown World
pi_206241759
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 22:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Graag de quote van mij waarin ik de avondklok helemaal het einde vind. Als je maar ver genoeg in mijn postgeschiedenis kijkt zul je namelijk zien dat ik geen fan was. Maar dat betekende voor mij niet dat alle andere dingen ook onzin waren, corona een leugen is en NL een dictatuur geworden is. Al heeft net een andere BNW'er tegen mij gezegd dat niet gewaardeerd worden door anonieme mensen op het internet ook een dictatuur is, dus wellicht dat de definitie hier wat ruimer is.
[..]
Ik noem geen """namen"""" hoor en niemand weet wie ik bedoel
[ afbeelding ]

Ik heb altijd wel plezier in moralisten die 10 minuten later zelf doet was ze zeiden stom te vinden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
@:Grems can you believe it dat iemand die voorstander was van de maatregelen zelf toch de horeca bezoekt!!? Ongehoord.
[..]
Grappig. Ik heb juist tijdens de corona tijd geleerd dat wanneer de zogenaamde vrijheidsstrijders hun zin krijgen we pas echt in een dictatuur terecht zouden komen.
pi_206241835
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 22:54 schreef Grems het volgende:

[..]
[..]

Had ik toch maar even snel het woordje ALLE voor maatregelen weggedit whuhahaaa. Oh nee toch niet.
pi_206241894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Had ik toch maar even snel het woordje ALLE voor maatregelen weggedit whuhahaaa. Oh nee toch niet.
Je hebt ook wel gelijk, het virus was echt en leverde echte problemen in de ziekenhuizen.
Maar dat wil nog niet zeggen dat alle dingen die gebeurt zijn ook rationeel waren.

Zeg nou eerlijk wil jij weer met zo’n lapje voor je mond 2 meter afstand houden en door de supermarkt schuifelen alsof je de pink Panther bent?


Maarrr we hebben al een nieuw zenuwdingetje met cijfers. *O*
https://www.nu.nl/economi(...)met-de-gasprijs.html
Vakman pur sang
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:14:41 #225
451005 Grems
Clown World
pi_206241952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Had ik toch maar even snel het woordje ALLE voor maatregelen weggedit whuhahaaa. Oh nee toch niet.
Wel dapper dat je openlijk uitkomt voor je dictatoriale ideaties.

Ik ben nog iets extremer en wil graag zelf beslissen hoeveel mensen ik thuis ontvang. Ik vind zelfs dat ondernemers hun zaak moeten kunnen openstellen voor klanten.

De familie Kim kan er nog een puntje aan zuigen.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:17:25 #226
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206241983
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:14 schreef Grems het volgende:

[..]
Wel dapper dat je openlijk uitkomt voor je dictatoriale ideaties.

Ik ben nog iets extremer en wil graag zelf beslissen hoeveel mensen ik thuis ontvang. Ik vind zelfs dat ondernemers hun zaak moeten kunnen openstellen voor klanten.

De familie Kim kan er nog een puntje aan zuigen.
Neehee, dit noemt hij "moralisten" :+
Lach met een schone bips
pi_206242064
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je hebt ook wel gelijk, het virus was echt en leverde echte problemen in de ziekenhuizen.
Maar dat wil nog niet zeggen dat alle dingen die gebeurt zijn ook rationeel waren.

Zeg nou eerlijk wil jij weer met zo’n lapje voor je mond 2 meter afstand houden en door de supermarkt schuifelen alsof je de pink Panther bent?

Maarrr we hebben al een nieuw zenuwdingetje met cijfers. *O*
https://www.nu.nl/economi(...)met-de-gasprijs.html
Liever allemaal niet nee, maar dat lapje stof was nou ook weer niet het dodelijke duivelse ding zoals op fok regelmatig gezegd is.

We leven in een dictatuur want ik kan in openbare ruimtes minder goed op mensen hoesten!!! En als ik de lap stof niet droeg was er na week 1 ook niemand meer die mij aansprak, maar alsnog voelde het alsof Poetin himself je richting een raam duwde!!!@@
pi_206242142
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:14 schreef Grems het volgende:

[..]
Wel dapper dat je openlijk uitkomt voor je dictatoriale ideaties.

Ik ben nog iets extremer en wil graag zelf beslissen hoeveel mensen ik thuis ontvang. Ik vind zelfs dat ondernemers hun zaak moeten kunnen openstellen voor klanten.

De familie Kim kan er nog een puntje aan zuigen.
De grap was dus dat ik niet had gezegd achter alle maatregelen te staan. Daar staat dus het tegenovergestelde van wat jij denkt. Woesh. Daarnaast zie ik ook niet zo goed in wat er dapper is aan ja knikken met kabinetsbeleid.

Doe lekker je ding joh, maar soms moeten je vrijheden beperkt worden om die van een ander te garanderen. En dat kan soms vervelend voor je zijn. Thats life.

Voor een tijdelijke avondklok, met als doel levens reden zijn is eigenlijk nog erger dan om de 10 jaar 20% van je land laten verhongeren en miljoenen mensen in slavenkampen zetten. GG man. Jij wint!
pi_206242162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Liever allemaal niet nee, maar dat lapje stof was nou ook weer niet het dodelijke duivelse ding zoals op fok regelmatig gezegd is.

We leven in een dictatuur want ik kan in openbare ruimtes minder goed op mensen hoesten!!! En als ik de lap stof niet droeg was er na week 1 ook niemand meer die mij aansprak, maar alsnog voelde het alsof Poetin himself je richting een raam duwde!!!@@
Nou ik net zo.
Het domme was dat mensen echt in geloofden, dat lapje.
Ik was hem een keer vergeten in Du. Liep een tankstation binnen en werd uitgekafferd door een dikke Du. Ik iets van sorry, loop terug naar mijn auto komt die gek achter me aan. Helemaal woedend. Drukt mij aan. Die heb ik wel ff knockie geslagen toen. Puur om de situatie in rust te herstellen.
Vakman pur sang
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:58:32 #230
451005 Grems
Clown World
pi_206242345
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Doe lekker je ding joh, maar soms moeten je vrijheden beperkt worden om die van een ander te garanderen. En dat kan soms vervelend voor je zijn. Thats life.
Maar als opa die zijn kleinkinderen wil kunnen ontvangen zijn zin kreeg zouden we pas echt met een dictatuur komen te zitten.

Totale inversie van de realiteit.
pi_206242914
Alle paypal gebruikers, tijd om de mond te houden:

https://www.dailywire.com(...)omote-misinformation

Klein voorproefje van de toekomstige ECB digital currency.
pi_206243756
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 23:58 schreef Grems het volgende:

[..]
Maar als opa die zijn kleinkinderen wil kunnen ontvangen zijn zin kreeg zouden we pas echt met een dictatuur komen te zitten.

Totale inversie van de realiteit.
Dat was een reactie op het feit dat we in Nederland een massale sterfte in verzorgingshuizen hadden. Complete afdelingen waren gestikt en als Opa daartussen had gezeten had hij ook geen kleinkinderen meer kunnen ontvangen. Achteraf is de evaluatie geweest dat we dit niet meer moeten doen, maar de maatregel kwam niet tot stand om de bejaarden eens even flink te pesten.

Bovendien ken ik geen enkel voorbeeld uit de geschiedenis waarin de dictatuur begon door opa tijdelijk geen kleinkinderen te laten zien.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:26:39 #233
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206244996
Golden oldie

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206246545
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 02:11 schreef yinxs het volgende:
Alle paypal gebruikers, tijd om de mond te houden:

https://www.dailywire.com(...)omote-misinformation

Klein voorproefje van de toekomstige ECB digital currency.
Ook n voorproefje
twitter
pi_206246700
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Die gast raaskalt, als jij het niet had gequote had ik um nog niet eens gelezen.

Ik gooi deze er nog een keertje in .. omdat het de waanzin goed aantoont

[ twitter ]

:+
Dat filmpje blijf leuk :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206249274
Ik vraag me af hoeveel mensen de booster gaan halen.
De meeste mensen zijn niet bang meer voor corona dus de opkomst zal laag blijven.
Als die te laag is naar de zin van de overheid zullen ze wel weer dingen gaan verzinnen om degene te pesten die geen booster gaan halen.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:59:02 #237
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206249666
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:09 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat filmpje blijf leuk :Y
Leuk maar ook triest hoe gek ze het volk kunnen krijgen, zoveel idiote dingen zijn de revue gepasseerd waar toch een grote groep in meeging zoals in een cirkel zitten in het park of dat mensen hun boodschappen gingen afspoelen :|W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:26:43 #238
491163 Viesdik
pi_206250054
Iemand dat filmpje gezien van die Canadese actrice waarvan haar halve gezicht is verlamd en erkent dat het aan het vaccin ligt, maar desondanks toch voor de booster gaat?
Die mensen kunnen niet omgaan met bedrog ofzo. Vage shit

Bij deze

pi_206250836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:25 schreef Candymannetje het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen de booster gaan halen.
De meeste mensen zijn niet bang meer voor corona dus de opkomst zal laag blijven.
Als die te laag is naar de zin van de overheid zullen ze wel weer dingen gaan verzinnen om degene te pesten die geen booster gaan halen.
ik verwacht dat de corona maatregelen terug komen om de mensen die geen booster willen wel zover krijgen: die qr code. geen groen vinkje dan mag je niet uit.

(ik hoop dat het niet gaat gebeuren)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206251020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Leuk maar ook triest hoe gek ze het volk kunnen krijgen, zoveel idiote dingen zijn de revue gepasseerd waar toch een grote groep in meeging zoals in een cirkel zitten in het park of dat mensen hun boodschappen gingen afspoelen :|W
Het werd ook verteld dat het verschrikkelijk gevaarlijk was. Ik dacht in het begin dat er mensen doodgingen als in de Stand, maar dat gebeurde gelukkig niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:26 schreef Viesdik het volgende:
Iemand dat filmpje gezien van die Canadese actrice waarvan haar halve gezicht is verlamd en erkent dat het aan het vaccin ligt, maar desondanks toch voor de booster gaat?
Die mensen kunnen niet omgaan met bedrog ofzo. Vage shit

Bij deze

Zwaar gehersenspoeld dus :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:53:54 #241
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206251653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 19:53 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
ik verwacht dat de corona maatregelen terug komen om de mensen die geen booster willen wel zover krijgen: die qr code. geen groen vinkje dan mag je niet uit.

(ik hoop dat het niet gaat gebeuren)
Kunnen ze proberen, maar teveel mensen gaan niet meer mee deze prikronde :) Men is er wel klaar mee, hoewel ik heb een paar collega's die er compleet voor zijn. En 1 ervan die wil zelfs zoveel mogelijk verschillende prikken zodat ie optimaal beschermd is.

Maar van de andere kant accepteren zij mijn keuze om het niet te doen ook.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:55:17 #242
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206251673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 20:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
Zwaar gehersenspoeld dus :Y
Of gewoon nog steeds actrice :) Heel normaal dat dit kan gebeuren, ga je volgende prik ook halen.

Who knows?
Lach met een schone bips
pi_206252463
Hoe is het hier?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:47:55 #244
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206252508
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 21:45 schreef ludovico het volgende:
Hoe is het hier?
En waar kom jij ineens vandaan? :)

Hier alles goed hoor, alles vrede en liefdevolle discussies. :)
Lach met een schone bips
pi_206252908
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En waar kom jij ineens vandaan? :)

Hier alles goed hoor, alles vrede en liefdevolle discussies. :)
Verveel me wat ;) zit een studieboek te lezen op zaterdag avond..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:10:20 #246
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206252952
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verveel me wat ;) zit een studieboek te lezen op zaterdag avond..
Zal niet veel saaier zijn dan hier vanavond :D My guess is iedereen is uit vanavond. Heb gisteren mijn feestje gehad tot 6u vanmorgen dus thuis is even beter.
Lach met een schone bips
pi_206253142
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zal niet veel saaier zijn dan hier vanavond :D My guess is iedereen is uit vanavond. Heb gisteren mijn feestje gehad tot 6u vanmorgen dus thuis is even beter.
Lekkerrr feestje ter ere?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:21:56 #248
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253225
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lekkerrr feestje ter ere?
Buurmeisje werd 18, tuinfeest :) BBQ en bier vanaf 23u gisteravond al ging ik pas net voor 0:00. Kwam net voor 6u vanmorgen thuis. Was leuk.
Lach met een schone bips
pi_206253234
Heb 2 katten in huis sinds een maandje. Eentje is ondeugend en komt op de tafel en aanrecht.

Mag niet.

Plantenspuit werkt niet voldoende om het hem echt af te leren.

Gisterenavond vergeten de roomboter af te dekken, dat vinden katten wel lekker blijkbaar... =)

Lieve beesten verder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:25:46 #250
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253293
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:22 schreef ludovico het volgende:
Heb 2 katten in huis sinds een maandje. Eentje is ondeugend en komt op de tafel en aanrecht.

Mag niet.

Plantenspuit werkt niet voldoende om het hem echt af te leren.

Gisterenavond vergeten de roomboter af te dekken, dat vinden katten wel lekker blijkbaar... =)

Lieve beesten verder.
Een kat dingen afleren is best wel heel moeilijk, er zijn wel manieren maar die zijn niet wat ik een dier aan zou doen. Consistent zijn en "hopen" dat de kat het accepteert is beter dan het afdwingen met dingen die je niet wil.
Lach met een schone bips
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:27:39 #251
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206253334
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:22 schreef ludovico het volgende:
Heb 2 katten in huis sinds een maandje. Eentje is ondeugend en komt op de tafel en aanrecht.

Mag niet.

Plantenspuit werkt niet voldoende om het hem echt af te leren.

Gisterenavond vergeten de roomboter af te dekken, dat vinden katten wel lekker blijkbaar... =)

Lieve beesten verder.
een busje lucht kopen
vinden ze vaak vervelender dan plantenspuit
geen idee waarom
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_206253340
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Een kat dingen afleren is best wel heel moeilijk, er zijn wel manieren maar die zijn niet wat ik een dier aan zou doen. Consistent zijn en "hopen" dat de kat het accepteert is beter dan het afdwingen met dingen die je niet wil.
Elektrische vliegenmepper erop, nee inderdaad, hou het wel bij de Plantenspuit.

Snachts ligt die brave ook gewoon op het aanrecht.

Als ze maar gelijk eraf springen als er mensen komen.

Als je met eten bezig bent wil je geen kat in de buurt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206253357
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
een busje lucht kopen
vinden ze vaak vervelender dan plantenspuit
geen idee waarom
Zo een ding van de action om je toetsenbord mee schoon te blazen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:29:13 #254
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206253370
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zo een ding van de action om je toetsenbord mee schoon te blazen?
:Y :Y :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:31:45 #255
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Elektrische vliegenmepper erop, nee inderdaad, hou het wel bij de Plantenspuit.

Snachts ligt die brave ook gewoon op het aanrecht.

Als ze maar gelijk eraf springen als er mensen komen.

Als je met eten bezig bent wil je geen kat in de buurt.
Nou ik had ooit een kat, uit het asiel.. Was 8 zeiden ze en van straat geraapt. Als ik ging eten sprong ie op tafel maar bleef op de verre hoek van de tafel braaf liggen wachten tot ik klaar was en hij zijn eten kreeg. Kwam ik thuis van het werk stond ie braaf aan de deur te wachten. Tot ie ontdekt had waar zijn nat voer stond. Kast boven het aanrecht en ik 's-nachts wakker werd van een hoop herrie :D Alle voorraad nat voer op de grond, net als de schaaltjes die ervoor stonden :D Lief beest wel haha, keek ook echt schuldig toen ik 'm betrapte haha.
Lach met een schone bips
pi_206253480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ik had ooit een kat, uit het asiel.. Was 8 zeiden ze en van straat geraapt. Als ik ging eten sprong ie op tafel maar bleef op de verre hoek van de tafel braaf liggen wachten tot ik klaar was en hij zijn eten kreeg. Kwam ik thuis van het werk stond ie braaf aan de deur te wachten. Tot ie ontdekt had waar zijn nat voer stond. Kast boven het aanrecht en ik 's-nachts wakker werd van een hoop herrie :D Alle voorraad nat voer op de grond, net als de schaaltjes die ervoor stonden :D Lief beest wel haha, keek ook echt schuldig toen ik 'm betrapte haha.
Midnight cravings.

Ik gooi er zo ook een diepvries pizza in, niet aan mijn vrouw vertellen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206253489
Klinkt wel als een getraind beest overigens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:34:52 #258
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253499
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Midnight cravings.

Ik gooi er zo ook een diepvries pizza in, niet aan mijn vrouw vertellen.
Zo lang je niks omgooit hoort ze je niet :+
Lach met een schone bips
pi_206253503
Deze leer ik op dingen te springen. Geef ze dan uit mijn hand brokjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206253512
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zo lang je niks omgooit hoort ze je niet :+
Goede tip.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:37:07 #261
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253553
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:34 schreef ludovico het volgende:
Klinkt wel als een getraind beest overigens.
Kan nooit een straatkat geweest zijn, en die 8 jaar klopte ook niet. Toen ik 'm voor eerst naar de dierenarts nam zeiden ze die is richting de 20. Toen ik 'm liet inslapen vanwege kanker door hele lichaam en zijn tanden bijna allemaal weg waren zei de dierenarts, dit beestje is de 25 al voorbij. Maar superlief beest, alleen niet naar honden. Bij mensen sprong ie meteen overal op schoot.
Lach met een schone bips
pi_206253595
2e x dat de kat op aanrecht komt...

Ziet er wat nat uit nu, vindt het niet leuk en die kat ook niet maarja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206253614
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kan nooit een straatkat geweest zijn, en die 8 jaar klopte ook niet. Toen ik 'm voor eerst naar de dierenarts nam zeiden ze die is richting de 20. Toen ik 'm liet inslapen vanwege kanker door hele lichaam en zijn tanden bijna allemaal weg waren zei de dierenarts, dit beestje is de 25 al voorbij. Maar superlief beest, alleen niet naar honden. Bij mensen sprong ie meteen overal op schoot.
25 worden ze toch haast nooit?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:41:02 #264
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:
2e x dat de kat op aanrecht komt...

Ziet er wat nat uit nu, vindt het niet leuk en die kat ook niet maarja.
Konden we hier soms ook maar wat users besproeien als ze vervelend doen :+
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:46:35 #265
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253735
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
25 worden ze toch haast nooit?
Nope, de dierenarts die hem voor laatst onderzocht voor ie het spuitje kreeg was compleet verbaasd. Ik zelf stond ook een beetje met mijn mond vol tanden. Ook al toen ik hem na uit asiel gehaald te hebben waar ie een jaar of 8 zou zijn en paar jaar later met hem naar dierenarts ging voor checkup en ze zeiden dat ie richting de 20 ging. Toen al. En hij heeft daarna nog paar mooie jaren gehad, zelfs nog met 2 kittens van mijn zusje die hij als een moederkat op sleeptouw nam door het huis en zachtjes met de poot op de kop tiktte als het nodig was. (die waren tijdelijk bij mij vanwege verbouwing). Maar op gegeven moment merkte ik dat ie slecht begon te ademen, en ook moeilijk nog kon bewegen. En dan moet je wel een keuze maken, heeft het nog zin voor het beestje zelf?
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:50:03 #266
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253800
Oh en om er geen slowchat van te maken, Covid is kut en Jabs zijn ook kut :+
Lach met een schone bips
pi_206253876
twitter

Ik maak me vooral zorgen om wat er gebeurd als dat arsenaal tanden er straks uit gaan vallen.
pi_206253888
Mjajoh in het volgende huis ga ik denk een muur boven de tv volhangen met katten ligplaatsen. Kunnen die zich ook vermaken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:54:38 #269
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253907
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:53 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]
Ik maak me vooral zorgen om wat er gebeurd als dat arsenaal tanden er straks uit gaan vallen.
Biljartballen van maken?
Lach met een schone bips
pi_206253921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:53 schreef yinxs het volgende:
[ twitter ]
Ik maak me vooral zorgen om wat er gebeurd als dat arsenaal tanden er straks uit gaan vallen.
Zij is echt ver ondergewicht..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206253933
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Biljartballen van maken?
Doneren aan Ivoorkust en laten verbranden samen met het overige Ivoor...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:56:16 #272
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253946
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:54 schreef ludovico het volgende:
Mjajoh in het volgende huis ga ik denk een muur boven de tv volhangen met katten ligplaatsen. Kunnen die zich ook vermaken.
Tof dat je het beste voor hebt met je katten, meen ik echt. Ze zijn ook wel echt tof O+
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:57:13 #273
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206253971
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Doneren aan Ivoorkust en laten verbranden samen met het overige Ivoor...
Ja maar wat moet er met Jack zelf gebeuren? Kunstgebit erin en door?
Lach met een schone bips
pi_206254557
Die gekke arden..

Rabobank vertelt me dat ik 1500 per maand eruit slinger...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 oktober 2022 @ 07:50:02 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206257110
Mark sexton closes a UK vax center -outstanding !! *O*

https://www.bitchute.com/video/LdRz0lxlqmkn/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 9 oktober 2022 @ 11:46:58 #276
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206261464
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:54 schreef ludovico het volgende:
Mjajoh in het volgende huis ga ik denk een muur boven de tv volhangen met katten ligplaatsen. Kunnen die zich ook vermaken.
Ik heb er 4 en woon in een caravan. Overal liggen kussentjes waar ze graag liggen. In mijn huis had ik onder en boven het raam vensterbanken met soort van trappetje er naar toe. In het huis wat we nu bouwen komt een warmtemuur met een ingebouwde bank en nisjes voor de katten. En grote buis en stuk boom hebben we liggen waar we iets van gaan maken.

Love cats. Hondje ook maar daar moet je thuis voor zijn vind ik, die hebben meer aandacht nodig.
Mijn katten vreten minstens 4 muizen per dag momenteel, zit er net een naast me een vette muis op te eten. Misselijk krakend geluid.

Ot. Katten kunnen ook corona krijgen.
To BG or not to BG!
  zondag 9 oktober 2022 @ 11:49:23 #277
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206261500
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:21 schreef ludovico het volgende:
Die gekke arden..

Rabobank vertelt me dat ik 1500 per maand eruit slinger...
Aarden? Wasda?
To BG or not to BG!
pi_206263902
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik heb er 4 en woon in een caravan. Overal liggen kussentjes waar ze graag liggen. In mijn huis had ik onder en boven het raam vensterbanken met soort van trappetje er naar toe. In het huis wat we nu bouwen komt een warmtemuur met een ingebouwde bank en nisjes voor de katten. En grote buis en stuk boom hebben we liggen waar we iets van gaan maken.

Love cats. Hondje ook maar daar moet je thuis voor zijn vind ik, die hebben meer aandacht nodig.
Mijn katten vreten minstens 4 muizen per dag momenteel, zit er net een naast me een vette muis op te eten. Misselijk krakend geluid.

Ot. Katten kunnen ook corona krijgen.
Honden ook dacht ik.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:26:37 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206269872
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:17:28 #280
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206279350
2 collegas vandaag terug van corona ziektewet. Ene 153 kilo en de andere iets minder. Allebei flink ziek geweest en zo blij dat ze zijn gevaccineerd. Want stel je voor hoe erg het dan was geweest.

Dan hoef je je booster ook ff een tijdje niet zei ik tegen de een maar die wil hem toch gelijk hebben.

Ze lijken wel prik verslaafd.

De ongevaccineerden op mijn werk hebben allemaal amper last gehad.
To BG or not to BG!
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 20:21:25 #281
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206279413
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef oppiedoppie het volgende:
2 collegas vandaag terug van corona ziektewet. Ene 153 kilo en de andere iets minder. Allebei flink ziek geweest en zo blij dat ze zijn gevaccineerd. Want stel je voor hoe erg het dan was geweest.

Dan hoef je je booster ook ff een tijdje niet zei ik tegen de een maar die wil hem toch gelijk hebben.

Ze lijken wel prik verslaafd.

De ongevaccineerden op mijn werk hebben allemaal amper last gehad.
Ze mogen zich nu ook laten boosteren met Novavax las ik, die werkt waarschijnlijk wel minder goed tegen de Omicron variant. Maar hey, prikken prikken prikken :+
Lach met een schone bips
pi_206279466
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ze mogen zich nu ook laten boosteren met Novavax las ik, die werkt waarschijnlijk wel minder goed tegen de Omicron variant. Maar hey, prikken prikken prikken :+
En als je nog niets hebt nog 2 extra? _O-
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 20:27:00 #283
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206279479
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:26 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
En als je nog niets hebt nog 2 extra? _O-
Ja ja, je moet wel eerst de basisserie afgerond hebben, anders mag jij geen nieuw prikje jongeman :P
Lach met een schone bips
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:36:06 #284
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206279580
Net terug uit het ziekenhuis
triester dan triest
verpleegkundigen die zich helemaal uit de naad lopen en managers die zeggen dat het allemaal makkelijk kan
3 verpleegkundigen op 23 patienten(chirurgie(
alle 3 gaan ze op zoek naar wat anders

dat is precies wat er mis is met de zorg
niet corona
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 20:43:10 #285
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206279655
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis
triester dan triest
verpleegkundigen die zich helemaal uit de naad lopen en managers die zeggen dat het allemaal makkelijk kan
3 verpleegkundigen op 23 patienten(chirurgie(
alle 3 gaan ze op zoek naar wat anders

dat is precies wat er mis is met de zorg
niet corona
Het is ook in en in triest, die mensen gaan de zorg in omdat ze het belangrijk vinden en ze er genoegen in scheppen andere mensen te helpen. En om dan als voetveeg gebruikt te worden? Ik zou ook maken dat ik weg kwam. Wat verdiend een verpleegkundige fulltime op chirurgie? tussen de 2 en 2.5k netto per maand? En onregelmatige diensten en de verantwoordelijkheid die je draagt over de patienten? Schandalig hoe er met zorgpersoneel omgegaan is. En nu nog gebeurt.
Lach met een schone bips
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:44:29 #286
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206279671
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het is ook in en in triest, die mensen gaan de zorg in omdat ze het belangrijk vinden en ze er genoegen in scheppen andere mensen te helpen. En om dan als voetveeg gebruikt te worden? Ik zou ook maken dat ik weg kwam. Wat verdiend een verpleegkundige fulltime op chirurgie? tussen de 2 en 2.5k netto per maand? En onregelmatige diensten en de verantwoordelijkheid die je draagt over de patienten? Schandalig hoe er met zorgpersoneel omgegaan is. En nu nog gebeurt.
1 mannelijke verpleegkundige had zich laten omscholen
was nu een paar jaar aan het werk
was er klaar mee
al zijn collega's zijn al gaan lopen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 20:46:26 #287
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206279685
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
1 mannelijke verpleegkundige had zich laten omscholen
was nu een paar jaar aan het werk
was er klaar mee
al zijn collega's zijn al gaan lopen
Ach straks is het een vereiste dat je als patient engels spreekt omdat al het personeel uit het buitenland moet komen...
Lach met een schone bips
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:47:34 #288
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206279693
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ach straks is het een vereiste dat je als patient engels spreekt omdat al het personeel uit het buitenland moet komen...
er liep eigenlijk bijna alleen maar jong spul
het was echt sneu
heb echt met die mensen te doen
maar ook met de mensen die op dat moment afhankelijk zijn van de zorg
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 20:49:30 #289
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206279719
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
er liep eigenlijk bijna alleen maar jong spul
het was echt sneu
heb echt met die mensen te doen
maar ook met de mensen die op dat moment afhankelijk zijn van de zorg
Is ook, en was het vorig jaar of het jaar ervoor dat onze oude buddy Hugo nog zei dat er nog veel meer ziekenhuizen dicht moeten?
Lach met een schone bips
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:50:53 #290
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206279733
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is ook, en was het vorig jaar of het jaar ervoor dat onze oude buddy Hugo nog zei dat er nog veel meer ziekenhuizen dicht moeten?
het wordt 1 grote chaos
en als je op een gewone afdeling komt te liggen
zou ik er maar voor zorgen dat iemand oplet of alles goed wordt uitgevoerd en verzorgt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 20:54:25 #291
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206279782
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
het wordt 1 grote chaos
en als je op een gewone afdeling komt te liggen
zou ik er maar voor zorgen dat iemand oplet of alles goed wordt uitgevoerd en verzorgt
Bedankt voor de tip, maar was eigenlijk niet van plan voorlopig in ziekenhuis in te checken :)

Maar het is wel bizar hoe het allemaal afgebroken is.
Lach met een schone bips
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:55:27 #292
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206279790
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip, maar was eigenlijk niet van plan voorlopig in ziekenhuis in te checken :)

Maar het is wel bizar hoe het allemaal afgebroken is.
you never know
en laten we hopen dat jij of ik er voorlopig niet hoeven te liggen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 20:56:33 #293
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206279807
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
you never know
en laten we hopen dat jij of ik er voorlopig niet hoeven te liggen
Amen :)
Lach met een schone bips
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:34:02 #294
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206280394
twitter


@ludovico

dus ook bij Novavax extra risico
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 21:38:53 #295
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206280457
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

@:Ludovico

dus ook bij Novavax extra risico
Daarom raden ze ook de mRNA vaccins aan, daar heb je dat niet :X
Lach met een schone bips
pi_206280484
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

@:Ludovico

dus ook bij Novavax extra risico
Ik voelde het toch ook.

Denk wel dat mijn lijf volledig herstelt is verder.

Covid kan ook slecht op je aankomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 21:51:37 #297
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206280602
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:
Covid kan ook slecht op je aankomen.
Oww dit klopt ook wel, hele gekke reactie misschien. Maar vriendin van mij sinds ze herstelt is van haar eerste kennismaking met Covid heeft nu na 2 slokken bier de hik en krijgt gigantische koppijn. No kidding....

Wel 2 prikken gehad maar geen boosters ofzo, dus geloof ook niet dat het aan de prikken ligt daar zit teveel tijd tussen.
Lach met een schone bips
pi_206281642
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oww dit klopt ook wel, hele gekke reactie misschien. Maar vriendin van mij sinds ze herstelt is van haar eerste kennismaking met Covid heeft nu na 2 slokken bier de hik en krijgt gigantische koppijn. No kidding....

Wel 2 prikken gehad maar geen boosters ofzo, dus geloof ook niet dat het aan de prikken ligt daar zit teveel tijd tussen.
Alles stapelt op maar vreemd zat die reactie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 00:15:26 #299
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206281649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 00:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles stapelt op maar vreemd zat die reactie.
Het is ook raar, haar dokter weet het ook niet. Dus kijk maar poosje aan...

Maarreh moeten de laatste post even open laten hier voor @greysbones Denk dat zij wel een titel heeft voor de volgende aangaande de zorg :D

[ Bericht 5% gewijzigd door loveyoulongtime op 11-10-2022 02:58:02 ]
Lach met een schone bips
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:30:25 #300
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206282723
aaah :@ :@
zo goed ben ik daar ook niet in hoor
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:30:38 #301
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_206282725
maar goed vol
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')