Hahah ja wel mooi om naar te kijken die chaosquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Wat een chaos met Madeleine
Dan was Martin zo slecht nog niet hè.
Prachtig dat ze het allemaal op wc rolletjes vastgelegd heeft en het daarna alsnog een puinhoop wordtquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Wat een chaos met Madeleine
Dan was Martin zo slecht nog niet hè.
Echt. Dat (onoprechte) gejank. 🤮quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:54 schreef mangalie het volgende:
Dropjesdief kreeg helaas ook te veel tijd in de uitzending. Jammer, er zijn leukere dingen om uit te zenden.
Computeren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:47 schreef Pino112 het volgende:
Wat is er nou moeilijk aan bestellen bij Jumbo?
Ja dat weet je al van tevoren bij haar dat 't helemaal fout gaat. 😂quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 04:58 schreef engine het volgende:
[..]
Prachtig dat ze het allemaal op wc rolletjes vastgelegd heeft en het daarna alsnog een puinhoop wordt![]()
En ook wel duidelijk dat Wanda op de achtergrond een flinke vinger in de pap heeft bij Madeleine.
Ooo, ik kom speciaal hier om dit te melden, maar jij had het al gedaan. Zat echt hardop te lachen hier in mijn eentjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 04:46 schreef engine het volgende:
Dat gesprek tussen Moriama en ErikBig momma en lul.
Was idd echt te hard vond ik. Later was Jeff wel lief. Soms zien ze haar als one of the guys, maar hoe tough ook, ze is niet one of the Guys.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 04:56 schreef engine het volgende:
Wat heeft Kim aan haar hoofd laten verbouwen dan?
Vond het ook wel een beetje overdreven hard van Jeff en Jasper. Zie de grap niet om iemand lelijk of oud te noemen.
Geen last van.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:55 schreef Sangha het volgende:
Hebben jullie ook dat de laatste twee afleveringen (nog) niet online staan bij videoland?
Nee nog niet, misschien is dat het, thanx man!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:50 schreef Fosive het volgende:
[..]
Geen last van.
Ben je wel overgeschakeld op Videoland V2?
Yesss het werkt weer! dank je wel maat!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:50 schreef Fosive het volgende:
[..]
Geen last van.
Ben je wel overgeschakeld op Videoland V2?
Niks niet lief. Die gast probeerde weer z'n gedrag goed te praten zoals altijd, omdat zij ging huilen. Hij zei niet eens sorry. Gewoon er misselijkmakende onaardige klootzak is het.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Was idd echt te hard vond ik. Later was Jeff wel lief. Soms zien ze haar als one of the guys, maar hoe tough ook, ze is niet one of the Guys.
Hey Sanghaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Yesss het werkt weer! dank je wel maat!
Hey maatje! Ja op de pc even opnieuw inloggen is genoeg maar met mijn mobiel moet ik nogg ff de nieuwe app downen en installen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 06:00 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Sangha![]()
Hier werkt het met V2 ook weer ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |