abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207184014
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 07:36 schreef Seattle het volgende:

[..]
:{ Wat niet?
Was een foutje. Zat in het verkeerde topic :+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 23 december 2022 @ 18:20:27 #277
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207203436
Goede roast van Zoe.
pi_207203598
Ik moet je bekennen dat ik in deze wel #TeamJeffrey ben :D
Immeddaddiinnnejahd en Rupert ZIEN het ook vooral als een hotel en doen niks. Liggen de hele dag in bed en zijn inderdaad alleen maar beneden om te eten of als het iets is wat hun aangaat.
pi_207204680
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2022 18:38 schreef Emptystreet het volgende:
Ik moet je bekennen dat ik in deze wel #TeamJeffrey ben :D
Immeddaddiinnnejahd en Rupert ZIEN het ook vooral als een hotel en doen niks. Liggen de hele dag in bed en zijn inderdaad alleen maar beneden om te eten of als het iets is wat hun aangaat.
Jeffrey is de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. :D _O- Hij heeft zijn eigen kliekje de gehele maand voorgetrokken en van alles gegeven. Hij is nu enkel zuur omdat ie geen koffie had. Ach gossie kind. :')

Ik hoop trouwens dat Berend meer dan hutspot gaat serveren in zijn eigen restaurant. :D
Hotapnyc
pi_207245823
Man man man, Jeffrey is weer bezig hoor. :') Kim kleineren en Babette aanvallen. Ik ben het wel met hem eens dat Babette als initiatiefnemer actief bezig moet zijn en dat Kim moet afleren het respectloze vingertje in iemand anders gezicht te zwaaien.

En, Bern, mijn god. Wat een geblaat. Het is frappant dat hij niemand in de loods een deel van het geld gunt maar dat hij wel vrienden, die er niks voor hebben hoeven doen, wil assisteren in het afbetalen van studieschulden. :') Ondanks deze zogenaamde vrijgevigheid klinkt dit behoorlijk decadent allemaal.

Ik gun jouw afgestudeerde startersvrienden precies niks, dus jou gun ik bij dezen ook niks. En kennelijk heb je het geld niet eens nodig en heb je geen duidelijk doel. Bern mag eruit. Die vertrekt uiteindelijk toch wel zelf hoop ik. :)
Hotapnyc
pi_207248102
Mooiste moment was toch wel Bern in de uitzending van vanavond, met een muziekje gelardeerd. Nobody give a fuck, wat hij had te vertellen. Snel weg die idioot. Sasha is zonder hem zo anders. Denk dat ze helemaal ontdooit dan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207248700
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Mooiste moment was toch wel Bern in de uitzending van vanavond, met een muziekje gelardeerd. Nobody give a fuck, wat hij had te vertellen. Snel weg die idioot. Sasha is zonder hem zo anders. Denk dat ze helemaal ontdooit dan.
Met jou zou ze zo nat zijn als een gletsjer bij 37 graden
  dinsdag 27 december 2022 @ 00:56:27 #283
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_207248720
Ik heb wat gemist ...? Gaat er iemand naar huis?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  dinsdag 27 december 2022 @ 00:57:37 #284
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_207248731
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 00:53 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Met jou zou ze zo nat zijn als een gletsjer bij 37 graden
Dan moet ze hard rennen wel
Musica Espaņol
Come On
pi_207248746
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2022 00:57 schreef chufi het volgende:

[..]
Dan moet ze hard rennen wel
Ze kan 2 minuten om een paal klemmen. Dat is al lang voor veel mannen.
  dinsdag 27 december 2022 @ 01:02:14 #286
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_207248763
Is er nog beeld?
Musica Espaņol
Come On
pi_207249572
Jeffrey: als er iemand is die het niet hoog in zijn bol heeft dan ben ik het wel.

Ik kan op mijn telefoon blijkbaar geen smileys kiezen, maar bij deze 1000x die 'cringe' smiley.
Ook voor totale lijpo Leila trouwens
pi_207262470
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2022 01:02 schreef chufi het volgende:
Is er nog beeld?
Dit is het Televisietopic, niet de livestream. Dus geen spoilers graag over mensen die mogelijk naar huis gaan.
Hotapnyc
pi_207262511
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 03:27 schreef DutchBlend het volgende:
Jeffrey: als er iemand is die het niet hoog in zijn bol heeft dan ben ik het wel.

Ik kan op mijn telefoon blijkbaar geen smileys kiezen, maar bij deze 1000x die 'cringe' smiley.
Ook voor totale lijpo Leila trouwens
"Ik ben zo aan als een kraan". :') En nu weer huilie huilie en ik bedoelde het niet rot. Ehm, jawel. En ik schrik van mezelf. Die man zit in totale ontkenning. Dan ben je toch gewoon officieel delirant? :D

Hij doet nu eigenlijk een Nadirtje: keer op keer hetzelfde gedrag vertonen en dan beweren 'zo ben ik niet'. 'Ik hoor hier niet.'

Waarom is het altijd Wendy die wordt aangevallen als zij wat vraagt? :D Arme meid. Nu was het weer Rupert. Die is ook al aardig vervelend geworden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cirilico op 27-12-2022 18:49:49 ]
Hotapnyc
pi_207290016
De TV uitzending van a.s. vrijdag gaat niet door. Ik zie dat Home Alone in het schema staan op het tijdstip dat EJVJL er zou moeten zijn... 8)7 W.A.A.R.O.M.?
Allemaal cabaretteketet!
pi_207292115
Die Martin mag van mij wel weer gepest worden met dat geniepige gedrag van ‘m.
pi_207292780
Wat liep Martin nou achterlijk te doen tegen Mexx? :') Mag hopen dat 'ie snel weggaat. Vond 'm in het begin serieus tof en sympathiek, maar ben de laatste tijd helemaal omgeslagen.
pi_207295500
Vind overigens het geven van gele kaarten een lachertje. Ze zouden strenger worden...nou my ass.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207298334
Martin, Mexx, Leila, Rupert, Jeffrey, Bern mogen van mij allemaal weg. Ik hoop dat ze als eerste Rupert wegsturen. Die is zo respectloos en egoīstisch tov de gehele groep. Ratchet. En dan is er meteen een duo uit mekaar getrokken. En anders Martin.

Trouwens die smakgeluiden van Ruup & Ima waar de gehele kamer zich aan ergert, benne dat nou zoengeluiden of fellatiogeluiden? :D In dat laatste geval echt onwijs ranzig. :')
Hotapnyc
pi_207298793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef Cirilico het volgende:
Martin, Mexx, Leila, Rupert, Jeffrey, Bern mogen van mij allemaal weg. Ik hoop dat ze als eerste Rupert wegsturen. Die is zo respectloos en egoīstisch tov de gehele groep. Ratchet. En dan is er meteen een duo uit mekaar getrokken. En anders Martin.

Trouwens die smakgeluiden van Ruup & Ima waar de gehele kamer zich aan ergert, benne dat nou zoengeluiden of fellatiogeluiden? :D In dat laatste geval echt onwijs ranzig. :')
Mee eens.
Esther mag van mij ook wel weg samen met Zoe.
Baal van Berend tho ;(
pi_207311702
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:15 schreef Emptystreet het volgende:

[..]
Mee eens.
Esther mag van mij ook wel weg samen met Zoe.
Baal van Berend tho ;(
Wat is er met Berend?
Hotapnyc
pi_207313212
Wat vinden jullie van psycholoog Geert? Ik zet altijd mijn geluid uit als hij op beeld komt.
pi_207326061
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 19:46 schreef piepers800 het volgende:
Wat vinden jullie van psycholoog Geert? Ik zet altijd mijn geluid uit als hij op beeld komt.
Een flop psycholoog
pi_207336615
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 19:46 schreef piepers800 het volgende:
Een pannenkoek.
Hotapnyc
pi_207393593
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:39 schreef Cirilico het volgende:
Waarom is het altijd Wendy die wordt aangevallen als zij wat vraagt? :D Arme meid. Nu was het weer Rupert. Die is ook al aardig vervelend geworden.
Dit keer Leila die een valse sneer uitserveert. :D

Hoe zijn jullie zelf met ruzies eigenlijk? Vinden jullie het normaal om tegen elkaar te schreeuwen en elkaar uit te schelden of je dreigend te uiten en om dan heel leuk 5 min later alles te vergeven en vergeten?

Als je je zo tegenover mij gedraagt ben je na de tweede keer voorgoed uit mijn leven. Maar misschien ligt dat aan mij ofzo? :')
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')