Was een foutje. Zat in het verkeerde topicquote:
Jeffrey is de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:38 schreef Emptystreet het volgende:
Ik moet je bekennen dat ik in deze wel #TeamJeffrey ben
Immeddaddiinnnejahd en Rupert ZIEN het ook vooral als een hotel en doen niks. Liggen de hele dag in bed en zijn inderdaad alleen maar beneden om te eten of als het iets is wat hun aangaat.
Met jou zou ze zo nat zijn als een gletsjer bij 37 gradenquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Mooiste moment was toch wel Bern in de uitzending van vanavond, met een muziekje gelardeerd. Nobody give a fuck, wat hij had te vertellen. Snel weg die idioot. Sasha is zonder hem zo anders. Denk dat ze helemaal ontdooit dan.
Dan moet ze hard rennen welquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Met jou zou ze zo nat zijn als een gletsjer bij 37 graden
Dit is het Televisietopic, niet de livestream. Dus geen spoilers graag over mensen die mogelijk naar huis gaan.quote:
"Ik ben zo aan als een kraan".quote:Op dinsdag 27 december 2022 03:27 schreef DutchBlend het volgende:
Jeffrey: als er iemand is die het niet hoog in zijn bol heeft dan ben ik het wel.
Ik kan op mijn telefoon blijkbaar geen smileys kiezen, maar bij deze 1000x die 'cringe' smiley.
Ook voor totale lijpo Leila trouwens
Mee eens.quote:Op donderdag 29 december 2022 01:07 schreef Cirilico het volgende:
Martin, Mexx, Leila, Rupert, Jeffrey, Bern mogen van mij allemaal weg. Ik hoop dat ze als eerste Rupert wegsturen. Die is zo respectloos en egoīstisch tov de gehele groep. Ratchet. En dan is er meteen een duo uit mekaar getrokken. En anders Martin.
Trouwens die smakgeluiden van Ruup & Ima waar de gehele kamer zich aan ergert, benne dat nou zoengeluiden of fellatiogeluiden?In dat laatste geval echt onwijs ranzig.
Wat is er met Berend?quote:Op donderdag 29 december 2022 02:15 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Mee eens.
Esther mag van mij ook wel weg samen met Zoe.
Baal van Berend tho
Een flop psycholoogquote:Op donderdag 29 december 2022 19:46 schreef piepers800 het volgende:
Wat vinden jullie van psycholoog Geert? Ik zet altijd mijn geluid uit als hij op beeld komt.
Een pannenkoek.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:46 schreef piepers800 het volgende:
Wat vinden jullie van psycholoog Geert? Ik zet altijd mijn geluid uit als hij op beeld komt.
Dit keer Leila die een valse sneer uitserveert.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:39 schreef Cirilico het volgende:
Waarom is het altijd Wendy die wordt aangevallen als zij wat vraagt?Arme meid. Nu was het weer Rupert. Die is ook al aardig vervelend geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |