Natuurlijk doen ze dit, want TV hè.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:41 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind die karaokeopdracht echt flauw. Ze kiezen bewust mensen die in de schuur staan of die onder de douche staan of die aan het slapen zijn.Ik zou weigeren te zingen als ik slaap of douche. Een klein beetje respect voor de bewoners mag ook wel. Het zijn geen honden.
Makkelijke TV ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dit, want TV hè.
Echt ookquote:Op maandag 19 december 2022 18:28 schreef Dutch_view het volgende:
Moraima viel als een baksteen naar beneden uit die paal
Die gaat er voorlopig niet uit, om de doodeenvoudige reden dat hij TV maakt en hij de strohalm is waar deze show op draait. Als hij er uit gaat is het klaar.quote:Op maandag 19 december 2022 21:39 schreef Emptystreet het volgende:
Wat heb ik een teringhekel gekregen aan Jeffrey zeg.
Hoop zo dat hij voor het einde jaar er uit gaat, gatverdamme wat kan zo'n persoon toch het plezier van het kijken van dat programma vergallen.
Mwaaaaa, ik denk dat Isaac / Marciano en in zekere zin Moraima en Martin ook wel voor mooie TV kunnen zorgen hoor. Alleen niet op het niveau van de bloedzuiger Jeffrey.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat er voorlopig niet uit, om de doodeenvoudige reden dat hij TV maakt en hij de strohalm is waar deze show op draait. Als hij er uit gaat is het klaar.
Nee, dat zie ik totaal niet gebeuren. Jeffrey is buitencategorie en is een zegen voor deze show. En hij weet dat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:23 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Mwaaaaa, ik denk dat Isaac / Marciano en in zekere zin Moraima en Martin ook wel voor mooie TV kunnen zorgen hoor. Alleen niet op het niveau van de bloedzuiger Jeffrey.
Hoe mooi zou het zijn. Jeffrey er uitquote:Op dinsdag 20 december 2022 01:10 schreef DutchBlend het volgende:
Morgen narcist Jeffrey slachtofferrol incoming. Zat me al af te vragen hoelang het nog zou duren! Kan niet wachten
Erg vervelend om naar te luisteren en zoals te zien heeft ze ook nog eens behoorlijk moeite met emoties.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |