Nah.quote:
Er loopt nog één rond in Limburg, zit regelmatig in de trein.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:31 schreef herverwijderd het volgende:
Ik dacht dat de dodo was uitgestorven, dat is wat Boudewijn Büch mij vroeger verteld heeft. Zeg me niet dat hij daar ook al over aan het liegen was.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Er loopt nog één rond in Limburg, zit regelmatig in de trein.
VS lijkt mij eerder gewoon Engeland maar dan verder weg qua gevoelquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:40 schreef herverwijderd het volgende:
Dit is waarschijnlijk een dodo die niet zo vaak buiten Europa komt. Als dat dan eens wel gebeurt is het meteen life changing, ik heb daar wel begrip voor. Veel plezier dodo, op je reis door de grote wijde wereld!
Okee, zal ik dat nog ergens noteren of is het genoeg dat je het nu meegedeeld hebt?quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:48 schreef Aiciu het volgende:
[..]
VS lijkt mij eerder gewoon Engeland maar dan verder weg qua gevoel
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:51 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Okee, zal ik dat nog ergens noteren of is het genoeg dat je het nu meegedeeld hebt?
kan het prima lezen dus valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 30 september 2022 14:12 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, mijn handschrift is redelijk beschamend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |