abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206147761
pi_206147824
Laat ook maar :D

[ Bericht 44% gewijzigd door Blues op 29-09-2022 22:58:40 ]
pi_206147915
En ook weg ;)

Ik vang uiteraard morgen m’n plasje op en vel dan even met de praktijk. Volgens informatie mag (moet) je als vrouw er een weekje mee doorlopen, gaat misschien vanzelf over. Veel drinken dus ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_206148097
@Tele6 dat is niet niks bij elkaar op zo’n avond.MANMANMAN.
En dan je broer 2 km teruglopen. 8)7

@Kaatje1 gek hé! had ik ook inenen: de eerste blaasontsteking. -O-

Soap Bieb wordt onderhoudend. Ja, jullie horen niks van mij. w/
pi_206148135
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
En ook weg ;)

Ik vang uiteraard morgen m’n plasje op en vel dan even met de praktijk. Volgens informatie mag (moet) je als vrouw er een weekje mee doorlopen, gaat misschien vanzelf over. Veel drinken dus ook
Beterschap!
Vitamine C tabletten slikken hielp bij mij altijd goed!
https://www.zorgwijzer.nl/zorgwijzers/blaasontsteking
pi_206148313
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:24 schreef Yinny het volgende:

[..]
Beterschap!
Vitamine C tabletten slikken hielp bij mij altijd goed!
https://www.zorgwijzer.nl/zorgwijzers/blaasontsteking
Ik heb cranberry pillen op mijn boodschappenlijstje gezet😉
pi_206148365
Mag ik even inbreken... ik zou eerst en vooral alleen de informatie vertrouwen van
https://www.thuisarts.nl/blaasontsteking
En van cranberrysap/pillen is niets echt bewezen ;) Net als extra vitamines bij ziektes...
pi_206148384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:54 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb cranberry pillen op mijn boodschappenlijstje gezet😉
Cranberry lijkt iets te doen ter voorkoming van een blaasontsteking. Het doet niks nada noppes als je al een blaasontsteking hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206148827
Wat een avond Tele!

En beterschap Kaatje!

(Ik moest lachen om blues ‘nuchtere plasje’ :+ )

Vanochtend nog werken en ik denk dat het vanmiddag een dutje wordt :O Drukke werkweek en gevulde avonden gehad. Vanmiddag ook nog wat muziek doorgingen en vanavond repeteren. Morgen vrij O+
Huis doorpuinen want als ik het druk heb liggen over spulletjes gestrooid….

Stiekem toch blij toe dat niemand actie ondernam om de familiedag handen en voeten te geven, want dat stond eigenlijk morgen op het program.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206148877
'morgen.
pi_206148909
Mogguh.... @Tele6 MANMANMANMAN :)
Wel klote dat zo'n training zo eindigt, en dat er iemand het onderscheid tussen acteren dat je een gewond Halloween personage bent en echt bloed gebruiken zo matig repeteert...

Hier nu ernstig toe aan c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 07:21:10 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206148981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 00:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Cranberry lijkt iets te doen ter voorkoming van een blaasontsteking. Het doet niks nada noppes als je al een blaasontsteking hebt.
Bakkerij hier in de buurt heeft een hele lekkere veenbessentaart. Ik zou het op z'n minst proberen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206149255
Goedemorgen :)

Wij hebben vandaag een personeelsuitje. Met zo'n 400 man gaan we naar Loon op Zand voor allerlei activiteiten. Wij zijn ingedeeld bij het RIB varen en quad rijden O+ Het duurt van 13.00 tot 22.00. Ik ben benieuwd :D
Spoilers!
pi_206149318
Mogge!

Is dat met de nieuwe werkgever van J? Veel plezier!

Zo even naar de HA plasje afgeven. Heb ook verhoging dus er is echt wel iets aan de hand -O-
pi_206149342
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Zo even naar de HA plasje afgeven. Heb ook verhoging dus er is echt wel iets aan de hand -O-
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.

Voor we vandaag de bus in gaan, gaan we ook nog even een contract ter overname van onze klanten tekenen. Dat is de laatste weken toch nog gelukt. We hebben iemand voor de zakelijke klanten en iemand voor de particuliere klanten gevonden.
Spoilers!
pi_206149350
quote:

Beterschap :*
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 september 2022 @ 08:44:03 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206149499
Moggel. Vandaag voor het eerst weer naar de yoga *O*. Wel yin dus rustig aan. ;)

Sterkte Kaatje :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206149612
quote:
Mogge!

Beterschap!

Ik werd vanmorgen wakker met een dikke vette puist op mijn neus. Dat is toch flink wat jaar geleden -O-
Natuurlijk net de dag voor het eerste familiefeestje in 2,5 jaar tijd :')
pi_206149729
Beterschap, blaasontsteking is stom.

Ik ga maar eens een rondje hollen }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206149827
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.

Voor we vandaag de bus in gaan, gaan we ook nog even een contract ter overname van onze klanten tekenen. Dat is de laatste weken toch nog gelukt. We hebben iemand voor de zakelijke klanten en iemand voor de particuliere klanten gevonden.
Vandaag veel plezier met al die nieuwe mensen om je heen.
Morgen is dan gelukkig binnen. (Want het wordt rot weer).
En ook opvolgers gevonden w/

Cat ook al geluk met nu wat tijd om te ruimen.
Door allerlei gedoe tussendoor ben ik nog niet toegekomen aan de grote winter/zomer kledingkast wissel ( plus opruimen wat ik niet heb gedragen :@ )

Kaatje ook nog verhoging hoort er wel bij. Aan een “kuurTJE” heet het eufemistisch.

En borisz Yin ze dan. Heb je vaker yoga gedaan.

Hoe is het met Clubsoda en aanstaande?
pi_206149855
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wel heel prettig dat dat gelukt is, dat je mensen niet direct aan hun lot overlaat, maar dat de dienstverlening doorgaat. Mooi gedaan.

Vandaag heel erg veel plezier. Ik weet niet wat RIB varen is, maar quad rijden klinkt wel stoer. (al herinner ik me ook quad slachtoffers op de seh, ook van een personeelsuitje, dus maak het niet te gek :+ )

Kaatje, een eerste blaasontsteking geeft wel vaker verhoging en echt ziek zijn :* Beterschap, komt goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206150265
Mogge!
Wat een hoop verhalen weer. Ik ben even te gehaast om er inhoudelijk op te reageren, maar ik lees wel mee ;)

En ik heb wel een rustgevende foto in de aanbieding.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206150359
@AnneX , ze is weer goed opgeknapt gelukkig. Kind en ik zijn klachtenvrij gebleven en steeds negatieve zelftesten gehad dus de isolatie lijkt haar werk gedaan de hebben. Wat fijn is, want kind heeft volgende week kamp waar hij zo naar uitkijkt O+ en wij hebben een aantal afspraken staan, o.a. de notaris die we moesten verplaatsen, dus dat is ook prettig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206150407
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wel heel prettig dat dat gelukt is, dat je mensen niet direct aan hun lot overlaat, maar dat de dienstverlening doorgaat. Mooi gedaan.

Vandaag heel erg veel plezier. Ik weet niet wat RIB varen is, maar quad rijden klinkt wel stoer. (al herinner ik me ook quad slachtoffers op de seh, ook van een personeelsuitje, dus maak het niet te gek :+ )

Kaatje, een eerste blaasontsteking geeft wel vaker verhoging en echt ziek zijn :* Beterschap, komt goed.
Ik kijk zeker uit met het quad rijden. Ik hoef echt niet het hardst te gaan of het stoerst te zijn.

Dit is RIB varen:
quote:
Op een 350 PK snelle en uiterst stabiele RIB (Ridget Inflatable Boat) maken deelnemers op een spectaculaire manier kennis met een water rit die ze niet snel meer zullen vergeten. Met een snelheid van 100 km/h zorgt onze ervaren instructeur voor een unieke en spectaculaire rit. Haakse bochten, springen over de golven, cirkelend om de boeien, dat hoort allemaal bij deze ervaring. Onze RIB beschikt tevens over een krachtige audio installatie welke wij op verzoek aan kunnen zetten. Onze instructeur heeft passende muziek welke zorgt voor nog meer energie en een extra beleving.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 september 2022 @ 09:55:34 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206150533
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:06 schreef AnneX het volgende:

En borisz Yin ze dan. Heb je vaker yoga gedaan.
Al vrij snel mee begonnen sinds ik naar de sportschool ga. 😉. Hebben ook uitgebreid yoga-aanbod, al is dat sinds corona wel minder of komt het rooster slechter uit.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')