Beterschap!quote:Op donderdag 29 september 2022 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
En ook weg![]()
Ik vang uiteraard morgen m’n plasje op en vel dan even met de praktijk. Volgens informatie mag (moet) je als vrouw er een weekje mee doorlopen, gaat misschien vanzelf over. Veel drinken dus ook
Ik heb cranberry pillen op mijn boodschappenlijstje gezet😉quote:Op donderdag 29 september 2022 23:24 schreef Yinny het volgende:
[..]
Beterschap!
Vitamine C tabletten slikken hielp bij mij altijd goed!
https://www.zorgwijzer.nl/zorgwijzers/blaasontsteking
Cranberry lijkt iets te doen ter voorkoming van een blaasontsteking. Het doet niks nada noppes als je al een blaasontsteking hebt.quote:Op donderdag 29 september 2022 23:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb cranberry pillen op mijn boodschappenlijstje gezet😉
Bakkerij hier in de buurt heeft een hele lekkere veenbessentaart. Ik zou het op z'n minst proberenquote:Op vrijdag 30 september 2022 00:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cranberry lijkt iets te doen ter voorkoming van een blaasontsteking. Het doet niks nada noppes als je al een blaasontsteking hebt.
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Is dat met de nieuwe werkgever van J? Veel plezier!
Zo even naar de HA plasje afgeven. Heb ook verhoging dus er is echt wel iets aan de hand
Beterschapquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo even naar de HA plasje afgeven. Heb ook verhoging dus er is echt wel iets aan de hand
Beterschap!quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Is dat met de nieuwe werkgever van J? Veel plezier!
Vandaag veel plezier met al die nieuwe mensen om je heen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.
Voor we vandaag de bus in gaan, gaan we ook nog even een contract ter overname van onze klanten tekenen. Dat is de laatste weken toch nog gelukt. We hebben iemand voor de zakelijke klanten en iemand voor de particuliere klanten gevonden.
Wel heel prettig dat dat gelukt is, dat je mensen niet direct aan hun lot overlaat, maar dat de dienstverlening doorgaat. Mooi gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.
Voor we vandaag de bus in gaan, gaan we ook nog even een contract ter overname van onze klanten tekenen. Dat is de laatste weken toch nog gelukt. We hebben iemand voor de zakelijke klanten en iemand voor de particuliere klanten gevonden.
Ik kijk zeker uit met het quad rijden. Ik hoef echt niet het hardst te gaan of het stoerst te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel heel prettig dat dat gelukt is, dat je mensen niet direct aan hun lot overlaat, maar dat de dienstverlening doorgaat. Mooi gedaan.
Vandaag heel erg veel plezier. Ik weet niet wat RIB varen is, maar quad rijden klinkt wel stoer. (al herinner ik me ook quad slachtoffers op de seh, ook van een personeelsuitje, dus maak het niet te gek)
Kaatje, een eerste blaasontsteking geeft wel vaker verhoging en echt ziek zijnBeterschap, komt goed.
quote:Op een 350 PK snelle en uiterst stabiele RIB (Ridget Inflatable Boat) maken deelnemers op een spectaculaire manier kennis met een water rit die ze niet snel meer zullen vergeten. Met een snelheid van 100 km/h zorgt onze ervaren instructeur voor een unieke en spectaculaire rit. Haakse bochten, springen over de golven, cirkelend om de boeien, dat hoort allemaal bij deze ervaring. Onze RIB beschikt tevens over een krachtige audio installatie welke wij op verzoek aan kunnen zetten. Onze instructeur heeft passende muziek welke zorgt voor nog meer energie en een extra beleving.
Al vrij snel mee begonnen sinds ik naar de sportschool ga. 😉. Hebben ook uitgebreid yoga-aanbod, al is dat sinds corona wel minder of komt het rooster slechter uit.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:06 schreef AnneX het volgende:
En borisz Yin ze dan. Heb je vaker yoga gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |