En precies dat zegt allesquote:Op donderdag 29 september 2022 22:14 schreef mijntjexx het volgende:
hahahah Maddie moet even op haar briefje kijken waar ze ook alweer voor staat
Martinquote:Op donderdag 29 september 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
Met wie is Maddie in gesprek? Zie het niet
Dus een goede opvolger van martin. Die lui zijn al gewend dat de manager veel op bed ligt.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
Maddie is nu al moe, ze wilt dan liever even liggen ipv bij al die mensen
dat krijg je zeker als manager en dan ermee omgaan!quote:Op donderdag 29 september 2022 22:17 schreef mijntjexx het volgende:
Maddie zegt weer dat ze geen zin heeft in een debat
Zit ze aan de coke dat ze zo met dr vinger nog ff alles er in wrijft ?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:17 schreef mijntjexx het volgende:
Maddie zegt weer dat ze geen zin heeft in een debat
I Am Didiquote:Op donderdag 29 september 2022 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe het een keer goed.Imadidiidininidin
vind sasha beetje een doosjequote:Op donderdag 29 september 2022 22:19 schreef mijntjexx het volgende:
Waarom heb je voor Wanda en Sasha gekozen? Omdat Sasha zo slim is, en omdat wanda feller is en die is ook zo slim zegt ze![]()
een dood doosjequote:
met long covid........ denk niet als je echt long covid hebt dat je zin hebt om je op te geven voor een tv programma vol met prikkelsquote:
Ik welquote:
Best een aardig meisje.quote:
Zoe de wind waait waait haar vestjequote:Op donderdag 29 september 2022 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Best een aardig meisje.
Sascha wil zich overal buiten houden ,maar zo werkt dat niet. Daarnaast lult ze net als alle anderen ook over andere mensen , heeft ze een mening over mensen ,misschien op een iets andere /beschaafde manier ,maar zij wil ook winnen neem ik aan. Dan kom je er niet door je in een groep op de vlakte te houden . daarnaast zie je haar alleen maar met haar persoonlijke verzorger.
Dat stoort me ook.
Sascha toch?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe de wind waait waait haar vestje
Kardinale tikfoutquote:
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 29 september 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kardinale tikfout![]()
Maar ik denk dat de opmerking ook voor Zoe opgaat.
Deden ze toch nog wel ?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:29 schreef mijntjexx het volgende:
Hoezooo trekken Zoe en Nadir opeens zoveel op met elkaar de laatste dagen? Die vent was alleen maar met Wendy
Wendy mot hem niet ... en Zoe pakt alles wat haar aandacht geeftquote:Op donderdag 29 september 2022 22:29 schreef mijntjexx het volgende:
Hoezooo trekken Zoe en Nadir opeens zoveel op met elkaar de laatste dagen? Die vent was alleen maar met Wendy
Ik niet, wijf heeft zo'n baksteen voor haar hoofdquote:Op donderdag 29 september 2022 22:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil erbij gaan zitten en het voor Zoë opnemen
Daar is niets aan gelogenquote:Op donderdag 29 september 2022 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Oh god ze krijgen weer ruzie. Zoe heeft geen diepgang zegt Nadir
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |