Wat wil je duidelijk maken ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, dus die lui die de afgelopen 3 decennia gewoon braaf gebleven zijn bij hun ouwe trouwe energieleveraar en afwachtend of aflatend zijn (variabel langdurig bij een en hetzelfde) geweest zijn nu de klos? Of juist de energiehoppers, die met allerlei bonuskadootjes zijn binnengeharkt?
Hoe kan je bij Oxxio zien wat voor contract je hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij Oxxio zo te zien een "Los-vast"-contract. Zoals ik het lees is dat een contract voor onbepaalde tijd (kan het wel elke maand opzeggen) en passen ze 2 keer per jaar de prijzen aan. Tot nu toe kom ik nog ontzettend goed weg met wat ik betaal. 0,22 per KWH en 1 euro en een paar centen voor een kuub gas. Maar ik verwacht wel dat dat per 1 januari allemaal op het prijsplafond komt te liggen.
Ik verwacht dat uit de data zal blijken dat we ook heel succesvol zullen zijn met gas besparen. Het was immers idioot goedkoop en dus dacht niemand erover na. Nu wel!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, we zijn de klos omdat gas schaars is geworden, onze vraag naar gas groot is en de prijzen daardoor logischerwijs zijn gestegen. Ook in een genationaliseerde markt betaal je daar linksom of rechtsom de prijs voor. Er zijn twee oplossingen: zorgen dat er meer gas komt of zorgen dat de vraag kleiner wordt door op alternatieve energiebronnen over te stappen.
Iemand vroeg zich af of het onze calvinistische volksaard is waarom we proberen ons energieverbruik te verminderen. Het lijkt mij vooral een kwestie van gezond verstand.
Ik moet bekennen dat ik het ook ben gaan doen, niet ut noodzaak maar uit solidariteit.quote:Op zondag 2 oktober 2022 07:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat uit de data zal blijken dat we ook heel succesvol zullen zijn met gas besparen. Het was immers idioot goedkoop en dus dacht niemand erover na. Nu wel!
Dat kun je in de Oxxio App zienquote:Op zondag 2 oktober 2022 02:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe kan je bij Oxxio zien wat voor contract je hebt.Want volgens mij heb ik een vast contract, naar wil het wel zeker weten.
Dat moet ik helaas met je eens zijn. Ik ben zelf al jaren fan van Lomborg. Laatst kwam ik dit verfrissende gesprek tegen:quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:34 schreef deedeetee het volgende:
Gezond verstand hebben ze hier niet anders zouden we minder afhankelijk zijn van gas, maar ja het klimaat en het milieu hé......
Same here.quote:Op zondag 2 oktober 2022 08:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het ook ben gaan doen, niet ut noodzaak maar uit solidariteit.
Eenendertig is verwarrend. Ik snap dat je denkt dat het in cijfers 13 is, maar het is dus 31.quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:37 schreef Kidjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Verwarming kan nog heel oktober uit.
Ik snap niet wat je hier bedoeltquote:Op zondag 2 oktober 2022 09:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eenendertig is verwarrend. Ik snap dat je denkt dat het in cijfers 13 is, maar het is dus 31.
Oh god, blij dat ik niet naast jou hoef te zitten op deze zondag.quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Echt niet???
Kijk eens tot hoe ver de voorspelling rijkt en de conclusie die je daaraan hangt.
Verdomd, dat is waar ook.quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:51 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Oh god, blij dat ik niet naast jou hoef te zitten op deze zondag.![]()
ps. het is reikt.
Helaas in april ook verhoging gehad.quote:Op vrijdag 30 september 2022 18:43 schreef Leandra het volgende:
Dus bij een modelcontract zouden de tarieven alleen maar op 1 januari en 1 juli moeten wijzigen, bij een variabel contract kan dat ook tussen die data.
Heb jij een glazen bol voor de overige 2 weken dan?quote:Op zondag 2 oktober 2022 09:37 schreef Kidjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Verwarming kan nog heel oktober uit.
Het is oktober. Nieuwe prijzen 30 dagen van te voren. Overheid heeft nog geen ei gelegd over de details (zoals de maximumprijs).quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand al zicht op wanneer het prijsplafond ingaat? 1 november of 1 januari is namelijk een enorm verschil gezien de koude maanden november en december.
Er is nooit gesproken over een prijsplafond per 1 november.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Iemand al zicht op wanneer het prijsplafond ingaat? 1 november of 1 januari is namelijk een enorm verschil gezien de koude maanden november en december.
Ja. /remind me 31-10-2022quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb jij een glazen bol voor de overige 2 weken dan?
De kans dat het binnen een week van 16 graden naar <5 gaat is wel erg klein natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb jij een glazen bol voor de overige 2 weken dan?
Bedankt, ik zie het ook staan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 08:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kun je in de Oxxio App zien
Menu => Producten
Daar staat bij mij:
Oxxio Gas LosVast
Oxxio Stroom LosVast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |