abonnement Unibet Coolblue
pi_206143364
Denken jullie dat het anno 2022 nog zin heeft om je huis op andere plekken / websites te adverteren, naast Funda?

Marktplaats? Jaap? Gaat iemand daar nog zoeken naar huizen, of gebruikt iedereen gewoon Funda?
Lokale advertenties nog de moeite waard?
pi_206143397
geen idee, dat zoekt de verkoopmakelaar uit
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206143744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 18:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
geen idee, dat zoekt de verkoopmakelaar uit
Matige fipo.
pi_206144066
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 18:35 schreef matigeuser het volgende:
Denken jullie dat het anno 2022 nog zin heeft om je huis op andere plekken / websites te adverteren, naast Funda?

Marktplaats? Jaap? Gaat iemand daar nog zoeken naar huizen, of gebruikt iedereen gewoon Funda?
Lokale advertenties nog de moeite waard?
Waarom? Is er achterstallig onderhoud of staat die in een buurt met verscherpte politie aandacht? Zo niet dan hoef je maar een scheet te laten en hij is verkocht
pi_206144659
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:20 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waarom? Is er achterstallig onderhoud of staat die in een buurt met verscherpte politie aandacht? Zo niet dan hoef je maar een scheet te laten en hij is verkocht
2021 belde, ze willen hun zin terug
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206144742
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2022 18:59 schreef Socios het volgende:

[..]
Matige fipo.
wat klopt er niet aan dan? Deze mensen zouden de experts moeten zijn en kunnen het beste bepalen waar ze reclame maken. Helemaal in deze tijd waar de verkoop flink achterloopt tov een half jaar geleden.
mijn verkoopmakelaar zei: als je binnen 2 weken geen bezichting hebt dan is je prijs te hoog. Met de stagneerende markt en het vooruitzicht van dalende prijzen is een snelle verkoop het beste.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206147163
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:20 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waarom? Is er achterstallig onderhoud of staat die in een buurt met verscherpte politie aandacht? Zo niet dan hoef je maar een scheet te laten en hij is verkocht
Ja vast, je hebt gemist dat de rente weer richting de 4 procent gaat? Dat de hypotheekverstrekkers voorzichtiger worden ivm de onzekerheid in de economie en dat nog maar weinig geld heeft. Buiten de randstad is het overbieden al weer veranderd in onderhandelen.

Het is een beetje voorbij nu
pi_206156471
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:13 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Ja vast, je hebt gemist dat de rente weer richting de 4 procent gaat? Dat de hypotheekverstrekkers voorzichtiger worden ivm de onzekerheid in de economie en dat nog maar weinig geld heeft. Buiten de randstad is het overbieden al weer veranderd in onderhandelen.

Het is een beetje voorbij nu
In mijn tijd was de rente 12% maar mensen willen graag het max want dat doet het goed op verjaardagen.
pi_206156509
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 19:20 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waarom? Is er achterstallig onderhoud of staat die in een buurt met verscherpte politie aandacht? Zo niet dan hoef je maar een scheet te laten en hij is verkocht
Niet achter de feiten aanlopen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206156523
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 18:45 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
In mijn tijd was de rente 12% maar mensen willen graag het max want dat doet het goed op verjaardagen.
Ah je bent er simpelweg een van het dom ouwehoeren, fijne avond. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206156598
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 september 2022 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ah je bent er simpelweg een van het dom ouwehoeren, fijne avond. :D
Ik heb echt 12% betaald en ook nog op 1 salaris.

https://www.rente.nl/hypo(...)ger%20heel%20normaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')