Wat maak je je druk om andere vrouwen dan?quote:Op donderdag 29 september 2022 15:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Goede vraag. Zal het mijn vrouw vragen.
Ik moet toch ergens over kunnen klagen.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat maak je je druk om andere vrouwen dan?
Moet hij weten.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Omdat zijn vrouw aka zijn opblaaspop, geen seks meer met hem wil waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:24 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik plak altijd zo'n wimper bovenop mijn one-eyed monster.quote:Op donderdag 29 september 2022 16:47 schreef Gibson88 het volgende:
Vrouwen met opplak wimpers![]()
Zeg dan gewoon dat je een snor op je oog hebt
Je hebt mij zojuist op een uitermate prachtig idee gebracht. Mijn dank is grootquote:Op donderdag 29 september 2022 21:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik plak altijd zo'n wimper bovenop mijn one-eyed monster.
Inderdaad van die vrouwen die hoge eisen stellen en zelf niks te bieden hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:24 schreef Slavski het volgende:
Of van die vrouwen die super hoge eisen stellen maar zelf achter een make up/botox masker verschuilen tot op het moment dat je 's ochtends wakker wordt en ziet wat voor een monster er naast je ligt#natural is veel beter.
Een wimper op koning eenoog 😁quote:Op vrijdag 30 september 2022 13:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je hebt mij zojuist op een uitermate prachtig idee gebracht. Mijn dank is groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |