Pizza en pannekoek passen onder de deur door.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:07 schreef Selenophilia het volgende:
Ts heeft geen andere opties dan een vrouw gegijzeld houden.
Ik ben single, als je daar iets aan hebt.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wil wel een keer weer verliefd worden
Nee, eigenlijk niet maar wel super bedankt voor je mededeling.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:48 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ben single, als je daar iets aan hebt.
Ooooh nu snap ik tquote:Op donderdag 29 september 2022 12:48 schreef HSG het volgende:
op een vrouw verliefd worden.Wat ben je voor een hommo, pauper en slappeling.
Echte mannen onderdrukken hun vrouw keihard en schromen er niet voor om haar een paar klappen te verkopen.
Kijk maar naar de islam of Lil' Kleine. Die weten wel hoe het moet.
Klacht: mannen die verliefd worden.
Je bent verliefd geworden op een vrouw met neplippen/borsten/billen en alles wat je noemde in je andere topic "vrouwen die" en zij wees je af omdat ze een echte vent wilt.quote:
Lil Kleine is gewoon een cringe pauper Hollander die probeert te doen alsof hij buitenlander is net zoals de rest van de verkankerde jeugd die allemaal naar mensen zoals hem luisterenquote:Op donderdag 29 september 2022 12:48 schreef HSG het volgende:
op een vrouw verliefd worden.Wat ben je voor een hommo, pauper en slappeling.
Echte mannen onderdrukken hun vrouw keihard en schromen er niet voor om haar een paar klappen te verkopen.
Kijk maar naar de islam of Lil' Kleine. Die weten wel hoe het moet.
Klacht: mannen die verliefd worden.
Volgens mij heeft deze topic niks met de andere topic te maken.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je bent verliefd geworden op een vrouw met neplippen/borsten/billen en alles wat je noemde in je andere topic "vrouwen die" en zij wees je af omdat ze een echte vent wilt.
Arm schaap.
Gadverdamme wat een goor wijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |