Oh maar ik fiets ook met sjaal en handschoenen. En ik kom mensen tegen in korte mouwen. Wie is hier nou de gek denk k dan? Ik, met m’n handschoenen of jij zonder kleren?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier was de verwarming aan vanochtend. Maar daarna hoeft hij niet meer bij te stoken. Helemaal niet na de bult pannenkoeken die ik net bakte (vanavond weinig kook-tijd).![]()
Kinderen vertrekken wel met handschoenen 's ochtends.
Sjaal en handschoenen? No offence, maar wat ga je doen als het straks winter is?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh maar ik fiets ook met sjaal en handschoenen. En ik kom mensen tegen in korte mouwen. Wie is hier nou de gek denk k dan? Ik, met m’n handschoenen of jij zonder kleren?
Ieder zijn ding hoorquote:Op donderdag 29 september 2022 12:20 schreef arvensis het volgende:
4 graden is koud genoeg voor handschoenen op de fiets, of dat nou september is of januari.
Wat dacht je van dikkere handschoenen?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sjaal en handschoenen? No offence, maar wat ga je doen als het straks winter is?
Ik fiets regelmatig voor zessen en ja, het is koud, maar na 5 minuten fietsen ben je al wat opgewarmd
Je hebt het nu koud omdat je het anders straks misschien ook koud hebt?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoorIk stel het persoonlijk nog even uit
Nee, omdat het nog (veel) kouder gaat worden. En omdat ik weet dat ik na een paar minuutjes op de fiets nergens meer last van heb.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hebt het nu koud omdat je het anders straks misschien ook koud hebt?
Haha nou ditquote:Op donderdag 29 september 2022 12:20 schreef arvensis het volgende:
4 graden is koud genoeg voor handschoenen op de fiets, of dat nou september is of januari.
Lijkt me niet gekker of normaler dan ze wel aandoen.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, omdat het nog (veel) kouder gaat worden. En omdat ik weet dat ik na een paar minuutjes op de fiets nergens meer last van heb.
Mag toch ook?
Er zijn echt mensen die het dragen van een warme jas uitstellen omdat ze denken dat het anders niet meer werktquote:Op donderdag 29 september 2022 12:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt me niet gekker of normaler dan ze wel aandoen.
Ze niet aandoen omdat het later mogelijk nog kouder wordt, dat zou ik wel echt raar vinden.
Ik geloof het niet. Warm blijven is altijd makkelijker dan warm worden.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die het dragen van een warme jas uitstellen omdat ze denken dat het anders niet meer werktik vind dat een fascinerende gedachtengang. Maar inderdaad, als je jezelf maar lang genoeg laat afkoelen dan kom je vanzelf op een punt dat zelfs een nat shirt nog als een warme deken gaat aanvoelen, dus ergens zit er misschien wel iets in?
Haha, maar je staat zelf ook altijd vooraan met je verbazing uitspreken als mensen een heel andere voorkeur hebben dan jij. Til er niet te zwaar aanquote:Op donderdag 29 september 2022 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een gezeur zeg, als je een wat andere mening hebt. Ik zeg toch ook eerder dat iedereen het voor zich moet weten?
Ik fiets op een elektrische fiets en dan fiets ik mij niet echt warm. Dus vanmorgen winterjas, sjaal en dunne handschoenen aan. In de winter heb ik verwarmde handschoenen.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sjaal en handschoenen? No offence, maar wat ga je doen als het straks winter is?
Ik fiets regelmatig voor zessen en ja, het is koud, maar na 5 minuten fietsen ben je al wat opgewarmd
Het ging niet om de andere mening, je gooit er eerst een oordeel in die nergens op slaat.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een gezeur zeg, als je een wat andere mening hebt. Ik zeg toch ook eerder dat iedereen het voor zich moet weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |