quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ook: “Ik heb het opgegeven, dus ik zoek het, maar ook eigenlijk niet.”quote:Op woensdag 28 september 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
'Ik vond het bij hem wel mooi staan'
Ik ben tegen racisme
“Ik val niet op getint, maar wel opgegeven bij jullie…..”quote:Op woensdag 28 september 2022 19:36 schreef 3rr0r het volgende:
'Ik vond het bij hem wel mooi staan'
Ik ben tegen racisme
Bang om niet-woke over te komen bij de redactie misschienquote:Op woensdag 28 september 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Ik val niet op getint, maar wel opgegeven bij jullie…..”
LOL
Oh dat ook natuurlijk, maar stiekem wel geil vinden. Puur voor de buitenwereld om alleen op blanke Nederlandse jongens te vallenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:38 schreef Fosive het volgende:
[..]
Bang om niet-woke over te komen bij de redactie misschien
Richardquote:Op woensdag 28 september 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Klinkt als die lul uit B&B vol liefde
De chaos de stem. Vreselijkquote:
Of gewoon domquote:
Zijn er niet ook trutjes die alleen borstelen?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:41 schreef XSbig het volgende:
‘Heb je een paard, ja? Wat gaaf, doe je ook aan paardrijden?’
Godver.
Fohnen en borstelen ja.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er niet ook trutjes die alleen borstelen?
Tja.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:37 schreef XSbig het volgende:
Scheer het gewoon weg als je nog een paar losse haren op je hoofd hebt.
Rindy is welkom in ons badquote:
Ik heb van veel dingen verstand (denk ik), maar ik heb echt geen idee. Maar het idee dat iemand de moeite neemt om naar een manege toe te rijden om het dier vervolgens alleen te borstelen vind ik vrij humoristisch.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er niet ook trutjes die alleen borstelen?
Hangt van het gezicht en uitstraling af en niet zozeer het haar.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Hoezo is een kale man van 30+ niet aantrekkelijk?
Ook nog rood.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Hoezo is een kale man van 30+ niet aantrekkelijk?
Paardrijden is toch sowieso humoristisch? Ziet er niet uitquote:Op woensdag 28 september 2022 19:42 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik heb van veel dingen verstand (denk ik), maar ik heb echt geen idee. Maar het idee dat iemand de moeite neemt om naar een manege toe te rijden om het dier vervolgens alleen te borstelen vind ik vrij humoristisch.
Over wie hebben we het nu?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt van het gezicht en uitstraling af en niet zozeer het haar.
Vrij onzinnige hobby ja :’)quote:Op woensdag 28 september 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paardrijden is toch sowieso humoristisch? Ziet er niet uit
Dat lachen doet me denken aan die kale uit de op.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:44 schreef DKUp het volgende:
Betekenis; Ik ben homofiel hahahahahaha
Ik voel dat je aan iemand denkt. Gooi het in de groep.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zei het toch algemeen adhv die man die er nu zit?
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat lachen doet me denken aan die kale uit de op.
Gestoken door een bijquote:Op woensdag 28 september 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Haar gedrongen ogen spreken boekdelen
Ok
quote:
Nee niemand specifiek. Ik zeg het gewoon adhv mannen die ik ken. Er zijn knappe stoere coole mannen die kaal zijn en er zijn lelijke. Net als dat er met haar lelijke en knappe zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel dat je aan iemand denkt. Gooi het in de groep.
Heb er niks mee sorry lieve Sapstengelquote:Op woensdag 28 september 2022 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit bestel ik altijd als ik geen alcohol neem.
Vooruit. SlotGod. @Cocoquote:Op woensdag 28 september 2022 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee niemand specifiek. Ik zeg het gewoon adhv mannen die ik ken. Er zijn knappe stoere coole mannen die kaal zijn en er zijn lelijke. Net als dat er met haar lelijke en knappe zijn.
Hallo brasempje!quote:Op woensdag 28 september 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekkere kuiten
Zongebruind
Ongeschoren @:Rickocum
Sold
Poppedopjequote:
Ik ben jaloers op zijn coup.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Kraag heeft wel een kop haar waar je lekker doorheen kunt woelen
Verder tikje pretentieus
Quote van een Fattiequote:Op woensdag 28 september 2022 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Kleine gerechtjes zodat je nog plaats hebt voor een zoutje, een chippie, wat kaas, een worst, stukje brood, handje pinda's, portie nibb-its en wat tafelzuur.
Manga miepje met een stukje borderlinequote:
Ik mis de wijsheden wel zoals:quote:Op woensdag 28 september 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Je haar
Wat leuk dat Denise en Sergio elke keer hetzelfde aanstippen
Zulks een creativiteit
DAS BOOTquote:Op woensdag 28 september 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Dezelfde BOOT
@:3rr0r vindt hier iets van
Tot morgenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Weer eens wat anders dan social work
Ze gooien alles door elkaar blijkbaar. Daarom heeft Denice telkens hetzelfde jasjes aan dat ze alles kunnen mixen.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:54 schreef RipCity het volgende:
Huh dit is echt HEEEEEEL oud want zij werkt er toch al jaren niet meer???
quote:
Quequote:
Rollende rquote:
Mooi inclusief wel.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie
Etniciteit geen probleem
beetje? dit is een halve ventquote:
Deze was wel echt erg jaquote:
Vergeet topniveau hockey nietquote:Op woensdag 28 september 2022 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
Op de borst kloppen met wat je wel allemaal niet doet en bereikt hebt maar zelf een meisje regelen ho maar.
Zoiets zien we dan nooit hierquote:
als het maar ademt.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
Wat is jullie seksualiteit?
Maak mij niet uit
Ik imiteer graag mensen en bij Lisa Sips uit Robinson doe ik dit nu ook. Zit ook ergens bij amsturrrdamquote:Op woensdag 28 september 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Blijft mooi die kakkers daar als ze het moeten uitspreken.
@tja77 stroopt z’n mouwen opquote:Op woensdag 28 september 2022 20:02 schreef RipCity het volgende:
je zal maar als vrouw onder die billen van die meid liggen :/
Die Fleur met resting bitch face?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Deze is psychisch niet helemaal op orde.
Lea het ze tochquote:Op woensdag 28 september 2022 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Fleur met resting bitch face?
Dank jequote:
@Nine.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat witte shirt onder zijn overhemd
Waarom doen mannen dat? Tegen de kou en dan boeie hoe het eruit ziet?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat witte shirt onder zijn overhemd
Ze is wel leukquote:Op woensdag 28 september 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
@:DKUp zijn eerste Brabo crush en eerste reizuh acceptatie
Toch geen fan van?quote:
Ja wel een leuke meidquote:
Genietenquote:Op woensdag 28 september 2022 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn jullie top 3 kernwaarden?
Die had je idd een grote like gegevenquote:
Alles?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Genieten
Alles neuken
Plezier maken
Tja geen idee. Gewoon fatsoenlijk overhemd kopen dat niet doorschijnend is. Of anders een shirt kiezen dat je niet ziet. Maar ik doe alleen met 30 graden er een shirt onder.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dat? Tegen de kou en dan boeie hoe het eruit ziet?
The full Montyquote:
Ik amsturrrrdam zekurrr met je meequote:Op woensdag 28 september 2022 20:08 schreef XSbig het volgende:
Ik zit als een soort debiel tegen mijn tv mee te praten met Anne Fleur en Tandarts in kakaccent
Nou nouquote:
Khaki ondershirt met diepe v-halsquote:Op woensdag 28 september 2022 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tja geen idee. Gewoon fatsoenlijk overhemd kopen dat niet doorschijnend is. Of anders een shirt kiezen dat je niet ziet. Maar ik doe alleen met 30 graden er een shirt onder.
Kwaliteitspost.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Khaki ondershirt met diepe v-hals
Wellicht als je geen stukje insta hebtquote:Op woensdag 28 september 2022 20:10 schreef Fosive het volgende:
Ik heb geen TikTok
Ben ik nu officieel boomer?
quote:Op woensdag 28 september 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Makkelijk voer voor Jeffrey Dahmer
quote:Op woensdag 28 september 2022 20:10 schreef Fosive het volgende:
Ik heb geen TikTok
Ben ik nu officieel boomer?
28, en allebei niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht als je geen stukje insta hebt
Yepquote:Op woensdag 28 september 2022 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Diermanagement? Is dat strontruimen in de stal?
Een biggetjequote:Op woensdag 28 september 2022 20:11 schreef XSbig het volgende:
[..]
28, en allebei niet.
Wat ben ik nu?
Gister ook die irritante pekinees met egoquote:
Op enig moment überhauptquote:Op woensdag 28 september 2022 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op een eerste date het over je zakelijke kernwaarden hebben
Die heb ik gelukkig gemist dan.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister ook die irritante pekinees met ego
Hangt in de lucht
Maar we oordelen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |