Pleisters moet je pijnloos verwijderen, oftewel zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg doe jij er nog een schepje bovenop!
Dat neem ik mijzelf kwalijkquote:
Denk jij dat zo’n neuspleister echt helpt of alleen maar bijgeloof is?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pleisters moet je pijnloos verwijderen, oftewel zo snel mogelijk.![]()
Gernot is hier een meester in.
Wauw, bedanktquote:Op woensdag 28 september 2022 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Om de sfeer een zetje in de goede richting te helpen volgt er hieronder een plaatje van de power puff girls.
[ afbeelding ]
Je maakt aantekeningen of je neemt er kennis van.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, bedankt
Hopelijk neemt moderator @:coco aantekeningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het afgelopen met je duim?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk jij dat zo’n neuspleister echt helpt of alleen maar bijgeloof is?
Ik denk dat het bijgeloof is. Toch zou ik Bijlow wel eens met een neuspleister willen zien om dit daadwerkelijk goed te kunnen beredeneren.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk jij dat zo’n neuspleister echt helpt of alleen maar bijgeloof is?
Hij verzekerde mij dat op deze specifieke plek het niet gek is dat het een maand of 3/4 duurt voordat het volledig hersteld is nadat hij uit de kom is geweest (dit gebeurde twee maandjes terug), dus dat het voor nu het beste is om het nog even te laten rusten en dus de bokshandschoenen te laten staanquote:Op woensdag 28 september 2022 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je duim?
pingpongen mag je nog wel?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij verzekerde mij dat op deze specifieke plek het niet gek is dat het een maand of 3/4 duurt voordat het volledig hersteld is nadat hij uit de kom is geweest (dit gebeurde twee maandjes terug), dus dat het voor nu het beste is om het nog even te laten rusten en dus de bokshandschoenen te laten staan
Het komt vast goed.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij verzekerde mij dat op deze specifieke plek het niet gek is dat het een maand of 3/4 duurt voordat het volledig hersteld is nadat hij uit de kom is geweest (dit gebeurde twee maandjes terug), dus dat het voor nu het beste is om het nog even te laten rusten en dus de bokshandschoenen te laten staan
Ik heb tijdens het spelen iets om mijn hand heen om de druk te verlichten, het kost mij wel eens een punt maar heb in ieder geval geen last meer na het spelen.quote:
Ik snap de grap.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het komt vast goed.
Ik ga voor je duimen
Failliet ga ik.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat neem ik mijzelf kwalijk
Het is met die gasprijzen van tegenwoordig al zo duur om het een beetje warm te krijgen, zo’n ijskoud bad hier helpt dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |