abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206131082
US Embassy in Moskou heeft alle Amerikaanse Staatsburgers dringend opgeroepen onmiddelijk rusland te verlaten.

https://ru.usembassy.gov/(...)-citizens-in-russia/
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 28 september 2022 @ 16:52:42 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_206131111
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:47 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik vind vooral het supported by mooi :@
En dan te denken dat Rusland zichzelf de allied forces noemt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206131123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:49 schreef RM-rf het volgende:
US Embassy in Moskou heeft alle Amerikaanse Staatsburgers dringend opgeroepen onmiddelijk rusland te verlaten.

https://ru.usembassy.gov/(...)-citizens-in-russia/
We moeten hier niet zo panisch over doen, heeft gewoon te maken met het feit dat het steeds moeilijker wordt om het land te verlaten.

"On September 21, the Russian government began a mobilization of its citizens to the armed forces in support of its invasion of Ukraine. Russia may refuse to acknowledge dual nationals’ U.S. citizenship, deny their access to U.S. consular assistance, prevent their departure from Russia, and conscript dual nationals for military service."
pi_206131177
Hebben jullie ook dat de onderbuik jegens Russen steeds negatievere toon uitslaat?

Als ik Russen zie 'vluchten' naar de EU bekruipt mij langzamerhand een gevoel van dat dat deze mensen hard en zonder mededogen aangepakt moeten worden. Zeker als je dan weer die interviews leest.

Natuurlijk zijn er ook goede Russen maar ik vraag me af of dat er meer zijn dan in bijvoorbeeld Nazi-Duitsland.
pi_206131183
Korte thread

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206131210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:59 schreef Confetti het volgende:
Hebben jullie ook dat de onderbuik jegens Russen steeds negatievere toon uitslaat?

Als ik Russen zie 'vluchten' naar de EU bekruipt mij langzamerhand een gevoel van dat dat deze mensen hard en zonder mededogen aangepakt moeten worden. Zeker als je dan weer die interviews leest.

Natuurlijk zijn er ook goede Russen maar ik vraag me af of dat er meer zijn dan in bijvoorbeeld Nazi-Duitsland.
Ja, ik vertrouw ze voor geen meter. Lullig voor de goedwillende Rus maar kut voor ze, ik wil het goede even niet zien.

Opdonderen met dat volk in de EU.
Zonder wrijving geen glans
pi_206131227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Misschien krijg je hetzelfde als bij islamitische terreuraanslagen dat allerlei clubjes onterecht de verantwoordelijkheid opeisen. Greenpeace, Extinction Rebellion, Antifa, Tyre Extinguishers :+
”Oops we did it again.” #WNF
Vakman pur sang
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 september 2022 @ 17:05:28 #183
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206131235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoe heette onze communistische toezichthoudster van het referendum ook alweer?
Sonja van den Ende
https://www.facebook.com/sonja.vandenende/
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206131279
quote:

Met Russen die al langer vervolgd werden en al eerder moesten vluchten (zoals bijvoorbeeld de redactie van de kritische The Moscow Times) heb ik geen problemen, het zijn de lui die eigenlijk pro-Russisch en voorstander van de oorlog zijn maar nu vooral zelf niet willen vechten die ik geen hulp gun. Als ze hun eigen leven hoger waarderen dan dat van het regime moeten die thuis in opstand komen, en anders sterven ze maar fijn op een akker in Oekraine.
pi_206131288
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:59 schreef Slayage het volgende:
Korte thread

[ twitter ]
Interessante invalshoek wel. Het zou ook wel passen bij dat hele imago wat Rusland nog steeds probeert uit te stralen van: "wij zijn een betrouwbare handelspartner" en "wij houden ons aan de afspraken". Gewoon de kraan dichtdraaien druist daar rechtstreeks tegenin dus is er weer een excuus/truc nodig om dat imago uit te kunnen blijven stralen (voor binnenlandse consumptie en iedere domoor die Rusland nog gelooft op hun woord) en toch niet te hoeven leveren. En blijkbaar dus ook om technisch gezien geen contractbreuk te plegen en bezittingen buiten Rusland niet kwijt te raken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_206131312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:53 schreef Simmertje het volgende:

[..]
We moeten hier niet zo panisch over doen, heeft gewoon te maken met het feit dat het steeds moeilijker wordt om het land te verlaten.

"On September 21, the Russian government began a mobilization of its citizens to the armed forces in support of its invasion of Ukraine. Russia may refuse to acknowledge dual nationals’ U.S. citizenship, deny their access to U.S. consular assistance, prevent their departure from Russia, and conscript dual nationals for military service."
Ook, maar het heeft vooral te maken met een dubbele nationaliteit wat ik zo lees. Als Rusland alleen je Russische nationaliteit erkent en niet de Amerikaanse nationaliteit kan je blijkbaar als nog het leger in getrapt worden. Ik weet niet of je van je Russische nationaliteit afstand kan doen dus of het ook veel voorkomt.
pi_206131321
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 17:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Met Russen die al langer vervolgd werden en al eerder moesten vluchten (zoals bijvoorbeeld de redactie van de kritische The Moscow Times) heb ik geen problemen, het zijn de lui die eigenlijk pro-Russisch en voorstander van de oorlog zijn maar nu vooral zelf niet willen vechten die ik geen hulp gun. Als ze hun eigen leven hoger waarderen dan dat van het regime moeten die thuis in opstand komen, en anders sterven ze maar fijn op een akker in Oekraine.
Maar anderzijds is het wel een gigantische stap om zomaar van je thuisland te vluchten, dus dat een gedeelte nog te lang in Rusland is gebleven kan ik wel begrijpen.

Persoonlijk denk ik dat we als EU goede afspraken moeten maken over hoe om te gaan met de Russen, zeker gedurende de oorlog. Geef ze een verbod om in bepaalde sectoren te werken, of forceer ze onder toezicht te werken in bepaalde werkgebieden (bijvoorbeeld distributiecentra, kwekerijen etc).
pi_206131359
quote:

Dat komt omdat we voor het eerst echt serieus last hebben van de Russen. Al het recente gekut van de Russen was tot voor kort voor Europa over het algemeen een ver van mijn bed show, waardoor het weinig invloed had op ons luizenleventje. Als Putin zich alleen had gericht op het innemen van de Donbas had Europa /de vs misschien weer de andere kant op gekeken. Heel Oekraïne overleveren aan het Kremlin was kennelijk een brug te ver.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 september 2022 @ 17:35:00 #189
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206131449
Oef...

twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206131471
De aanslag op Nordstream is de reden dat er geen transkaspische gaspijplijn komt. Rusland zal die stiekem opblazen en daarna alles ontkennen.
pi_206131489
twitter

|:)
  woensdag 28 september 2022 @ 17:45:31 #192
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206131531
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:44 schreef skysherrif het volgende:
Misschien interessant, Journalist poste dit een paar uur geleden over een mogelijk nieuw counteroffensief

Gaat dit niet gewoon over successen rond Lyman?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206131540
Joh de Russen doen van alles met gas behalve netjes leveren.
Het affakkelen van miljoenen kubieke meters gas bij de Finse grens
https://www.rtlnieuws.nl/(...)politiek-signaal-co2

Het dreigen om het gas af te sluiten als men doorgaat met rechtszaken
https://www.reuters.com/b(...)itration-2022-09-27/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206131546
Hebben de Russen de grens met Noorwegen gesloten?

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_206131556
twitter
pi_206131564
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 17:40 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

|:)
De wijk gaat natuurlijk dreigen met een nucleaire oorlog
-Rabia Al-Basri
pi_206131565
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:53 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Nee, ze pakken ook al niet-Russen op om richting Oekraine te sturen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206131569
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 17:49 schreef Aether het volgende:

[..]
Nee, ze pakken ook al niet-Russen op om richting Oekraine te sturen.
Zoals?
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 september 2022 @ 17:52:07 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206131584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 17:48 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
8)7
Het is oorlog hoor...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206131596