quote:Op woensdag 28 september 2022 12:00 schreef Dries4Ever het volgende:
benzine in duitsland is bijna dezelfde prijs als hier in NL
litertje bezine hier kost hier 1,899 en in duitsland 1,879 dus daar hoef je het niet meer voor te doen
Daar gaat het niet over.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:09 schreef PS. het volgende:
Dan ben je mooi dom, benzine is nagenoeg net zo duur en diesel zelfs duurder.
Begrijpend lezen is voor jou lastig he.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt je niet minder dom.
Nee hoor, jij hebt je auto volgegooid in Duitsland, terwijl je dat waarschijnlijk ook in Nederland had kunnen doen. Ook al kon dat niet, dan ben je nog steeds een domme lul.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is voor jou lastig he.
En waar lees jij dan dat ik in Duitsland duurder uit was?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt je auto volgegooid in Duitsland, terwijl je dat waarschijnlijk ook in Nederland had kunnen doen. Ook al kon dat niet, dan ben je nog steeds een domme lul.
Rutte zal jou echt niet haten persoonlijk. Dus ik denk dat je een beetje jokt.
Dat is gewoon een feit. Gezien de prijzen daar nu hoger zijn dan in Nederland. Maar waarschijnlijk wil je stoer doen dat je in Duitsland was, terwijl iedereen weet dat je gewoon bij je ouders op de zolderkamer hebt gezeten het hele weekend.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef HSG het volgende:
[..]
En waar lees jij dan dat ik in Duitsland duurder uit was?
Oh wauw ik wist je dat jij elk tankstation in Duitsland en Nederland in gaten hield.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit. Gezien de prijzen daar nu hoger zijn dan in Nederland. Maar waarschijnlijk wil je stoer doen dat je in Duitsland was, terwijl iedereen weet dat je gewoon bij je ouders op de zolderkamer hebt gezeten het hele weekend.
Maar die tientallen kilometers die je naar Duitsland aflegt, kost ook benzine.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:00 schreef Dries4Ever het volgende:
benzine in duitsland is bijna dezelfde prijs als hier in NL
litertje bezine hier kost hier 1,899 en in duitsland 1,879 dus daar hoef je het niet meer voor te doen
Je zet jezelf aardig voor lul, stop maar gewoon.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Oh wauw ik wist je dat jij elk tankstation in Duitsland en Nederland in gaten hield.
Nou nou wonderkind jij hebt maar weer getroffen zeg. Zooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeee wat jij ben jij knap zeg. Godsamme ik wou dat ik jou was. Ik aanbied u oh mijn Egyptische prins.
Voor jou.quote:Op woensdag 28 september 2022 13:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Je zet jezelf aardig voor lul, stop maar gewoon.
Goeie comeback man.quote:Op woensdag 28 september 2022 13:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Voor jou.
https://www.squla.nl/begr(...)gclsrc=aw.ds#groep-4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |