We hebben echt 3 dagen warmte gehad en de winter staat er alweer.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:08 schreef roos94 het volgende:
He bah wat is het weer koud
Het regent hier de héééle tijd
Echt typisch Hollands weertje!
Zeggen de sneukneuzen![]()
Hebben net godverdomd hoeveel maanden extreme zon en warmte gehad. Mega lange zomer. Droogte. Mensen vielen dood neer door die KUTZOMER.
Maar nee hoor het regent ÁÁÁÁLTIJD in dit koude kikkerlandje
Nederlands weertje, ik woon niet in Holland.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:08 schreef roos94 het volgende:
Hebben net godverdomd hoeveel maanden extreme zon en warmte gehad. Mega lange zomer.
Holland is voor elke bobo die uit de Randstad komt.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:26 schreef schommelstoel het volgende:
Het is sinds een paar jaar officeel The Netherlands.
Oftewel Nederland.
Holland is voor Henk en Ingrid.
Jes jes we ar frum Holland ja joe no Amsterdam eh, ant du tullips.
Je kan binnen niks doen natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2022 15:19 schreef LanaMyst het volgende:
Onterechte klacht, ik wordt nu alweer zwaar depri van die kut regen. En ik heb afgelopen zomer geen moment geklaagd, qua weer de beste zomer die ik me kan herinneren.
Ik kon de afgelopen maanden gewoon uitjes plannen, nu is het elk weekend maar weer afwachten of het bij de godsgratie een keer een dagje droog blijft.
Ik heb airco dus ik drijf mijn bed niet uit van de hitte.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je kan binnen niks doen natuurlijk![]()
Liever je bed uitdrijven van de hitte
Zomer![]()
Niet overdrijven. De lente is leuk. De zomer meestal ook. Herfst en winter zijn kut.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:15 schreef Linkesoep het volgende:
Heerlijk juist wat regen. Alle seizoenen zijn leuk
Het regent hooguit 10% van de tijd. Dat is niet hetzelfde als 'altijd'.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:23 schreef bianconeri het volgende:
En ja. Het is altijd koud en regenachtig BAH.
Oh mooi een zomerliefhebber die bij de koude airco vertoefdquote:Op woensdag 28 september 2022 16:11 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik heb airco dus ik drijf mijn bed niet uit van de hitte.
En nee binnen kan ik weinig anders dan stomme spelletjes doen op mijn telefoon of op Fok zitten. Ja en zo nu en dan een date maar dat gaat ook vervelen.
Liefst lekker buiten in de natuur met mooi weer.
Wel als ik slaap of moet werken, maar voor de rest lekker buiten.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh mooi een zomerliefhebber die bij de koude airco vertoefd
Zegt de hypocriete kou- en regenliefhebber die binnen gaat zitten.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oh mooi een zomerliefhebber die bij de koude airco vertoefd
Een hele terechte klacht van deze TS.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:08 schreef roos94 het volgende:
He bah wat is het weer koud
Het regent hier de héééle tijd
Zeggen de sneukneuzen![]()
Hebben net godverdomd hoeveel maanden extreme zon en warmte gehad. Mega lange zomer. Droogte. Mensen vielen dood neer door die KUTZOMER.
Maar nee hoor het regent ÁÁÁÁLTIJD in dit koude kikkerlandje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |