Hoe is het? Tijd niet gezien hierquote:
Ja gaat goed!quote:Op donderdag 29 september 2022 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het? Tijd niet gezien hier
Klinkt als een prima dag.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja gaat goed!eerder vandaag lekker naar de nagelstudio geweest en vanavond lekker de stad in en uit eten en daarna wat drinken
![]()
En ben er idd niet zoveel meer, zo af en toe ben ik er wel, 1 á 2x per week ofzoen hoe is het met jou?
Wat had/heb je ook al weer? Sorry dat ik het vergeten ben, las het vluchtig een tijdje terugquote:Op donderdag 29 september 2022 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt als een prima dag.
Hier gaat het elke 2-3 dagen beter en dan weer een dagje minder maar dat hoort erbij schijnbaar.
Heb vlak voor de zomervakantie mijn achillespees gescheurd.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat had/heb je ook al weer? Sorry dat ik het vergeten ben, las het vluchtig een tijdje terug
Oh fuck! Auw! Dat is niet goed! Dacht dat je been was gebroken maar dit is ff wat heftiger vind ikquote:Op donderdag 29 september 2022 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb vlak voor de zomervakantie mijn achillespees gescheurd.
6 tot 9 maanden vanaf de operatie. Ben nu op de helft ongeveerquote:Op donderdag 29 september 2022 16:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh fuck! Auw! Dat is niet goed! Dacht dat je been was gebroken maar dit is ff wat heftiger vind ik![]()
Hoe lang duurt zo'n herstelproces? 🤔
Oeh ok! Hoop dat je snel en compleet herstelt!quote:Op donderdag 29 september 2022 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
6 tot 9 maanden vanaf de operatie. Ben nu op de helft ongeveer
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 29 september 2022 16:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh ok! Hoop dat je snel en compleet herstelt!![]()
![]()
Oh netjes!quote:Op donderdag 29 september 2022 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
De fysio is blij met m'n voortgang. Ik ga sneller en beter dan de meeste met deze blessure dus dat scheelt
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 29 september 2022 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
De fysio is blij met m'n voortgang. Ik ga sneller en beter dan de meeste met deze blessure dus dat scheelt
Omdat ik monsterlijk fit ben. Duh.quote:
Een soort hulkquote:Op donderdag 29 september 2022 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik monsterlijk fit ben. Duh.
Had je al variabel of kom je uit een vast contract?quote:Op donderdag 29 september 2022 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn nieuwe variabele tarieven te horen gekregen. Help
Danny heeft je van KPD geschoptquote:Op donderdag 29 september 2022 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn nieuwe variabele tarieven te horen gekregen. Help
quote:
Had vastquote:Op donderdag 29 september 2022 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Had je al variabel of kom je uit een vast contract?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |