abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 september 2022 @ 01:36:24 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206125118
Een stel uit Engeland dat aan het besparen is op gas en voor bijna alles nu de airfryer gebruikt. Ik heb ook twee van die dingen sinds een paar maanden en ben er razend enthousiast over. Deze mensen gebruiken hun prachtige gasfornuis niet meer en menen op een klein gasbrandertje met losse flesjes gas goedkoper te kunnen koken. Als je van koken houdt is dit wel leuk om te zien.


Op 2:50 hun argumentatie en oplossingen om op hun gasrekening te besparen.



[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 28-09-2022 01:50:34 ]
pi_206125817
Ik dacht dat dit over Cas Spijkers (RIP) ging toen ik de TT las -O-
pi_206127473
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206127988
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 01:36 schreef Tengano het volgende:
Een stel uit Engeland dat aan het besparen is op gas en voor bijna alles nu de airfryer gebruikt. Ik heb ook twee van die dingen sinds een paar maanden en ben er razend enthousiast over. Deze mensen gebruiken hun prachtige gasfornuis niet meer en menen op een klein gasbrandertje met losse flesjes gas goedkoper te kunnen koken. Als je van koken houdt is dit wel leuk om te zien.


Op 2:50 hun argumentatie en oplossingen om op hun gasrekening te besparen.

Ik ken iemand die alleen maar uit de airfryer en magnetron eet, of een thuisbezorgd uiteraard bij de Admiraal _O_
  woensdag 28 september 2022 @ 14:49:33 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206129663
quote:
Ik heb er een paar keer in gepost, maar er komt verder niks meer bij. Als ik het topic probeer te vinden, zie ik het op de een of andere manier ook nergens meer terug??? Ik zou een actief airfryer topic wel heel leuk vinden want ik ben echt laaiend enthousiast over die apparaten, de mogelijkheden, de snelheid en de bijzondere effecten die je ermee kunt bereiken. Wat dat betreft snap ik wel dat deze mensen hun hele youtube kanaal daar mee vol krijgen en met authentiek enthousiasme.

Maar op de een of andere manier werkt dat hier niet en een slow cooker vind ik toch iets heel anders. Een topic wat op de een of andere reden wel loopt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')