Klinkt wel lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij gaan ze wel los saampies
Herkenbaar, ik probeer me dan ook altijd te beperken tot verpakkingen met hoogstens 6 eieren.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
heb een paar eieren in de koelkast die ik al weken niet heb aangeraakt
ene moment gaat er een dozijn eieren erdoorheen in een week dan weer weken niks
Dat kan ookquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik probeer me dan ook altijd te beperken tot verpakkingen met hoogstens 6 eieren.
Eigenlijk zou je ze los moeten kunnen kopen.
Nie in de supers hier....quote:
Da week niequote:
Altijd? Dan heb je nog niet lang genoeg gewachtquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:22 schreef suzi1 het volgende:
je kan ze altijd over datum eten is mijn ervaring
Goedkoper dan weggooien.quote:
Bij mij gaan ze rustig meer dan een maand over de datum.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:22 schreef suzi1 het volgende:
je kan ze altijd over datum eten is mijn ervaring
sadquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze rustig meer dan een maand over de datum.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:29 schreef suzi1 het volgende:
ja even in kom water en als ze niet teveel boven het water drijven eet ik ze nog op
quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die vrouw mag haar bouvier wel eens scheren
ja kan je lang van etenquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
wij hadden vroeger Duitse doggen
schofthoogte van zowat rond je middel.. 85kg hond
Goedemorgen Maantjequote:
Vertel??quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
Het is woensdag dus er staat wat te wiebelen gepland vanavond
Drie streams gepland die ik volg: Ferry Corsten, Aly&Fila en Solarstonequote:
Oh dan heb je wat te doenquote:Op woensdag 28 september 2022 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drie streams gepland die ik volg: Ferry Corsten, Aly&Fila en Solarstone
alleen wittequote:Op woensdag 28 september 2022 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zo kilo chocopepernoten meegenomen
nu te stevige offers aan het brengen?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Te enthousiast groente gegeten gisteren
met happy ending?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:44 schreef suzi1 het volgende:
weet je wat lekker is! thaise massage
een uur je eikel op laten poetsenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:45 schreef suzi1 het volgende:
en je moet dan minstens 90 minutes doen. een uur is zo vorbij
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:46 schreef suzi1 het volgende:
ik denk wat doet zij nou, zat ze met dr knieen op mn kont
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:48 schreef suzi1 het volgende:
ik klik erop en is lichtgrijs vak geworden. ze is weg
Ja glijdt er wel soepel uit maar wel een hoge frequentiequote:Op woensdag 28 september 2022 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu te stevige offers aan het brengen?
gemiste kansquote:Op woensdag 28 september 2022 18:49 schreef suzi1 het volgende:
ik klik niet, voor je t weet is ze hem weer gevlogen
nicequote:Op woensdag 28 september 2022 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja glijdt er wel soepel uit maar wel een hoge frequentie
armoe iddquote:Op woensdag 28 september 2022 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik open altijd gewoon joetoep in nieuw venster, ga toch nie via zo'n embedje kijke
ik meestal ook, tenzij ik twijfel of ik t wil zien en dan boeit t me niet zoquote:Op woensdag 28 september 2022 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik open altijd gewoon joetoep in nieuw venster, ga toch nie via zo'n embedje kijke
Eej schakeltjequote:
Heb net een roze koek opquote:Op woensdag 28 september 2022 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
zo uit verdriet maar is aan die pepernoten beginnen
Laatst met tompouce smaak van de hemaquote:Op woensdag 28 september 2022 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
heb jij al pepernoten gekocht?
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laatst met tompouce smaak van de hema
Was wel lekker hahaquote:
Smakelijkquote:
komt je vreet daar ook vandaan?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst van mijn troon proberen te hijsen
je mag er nu 10 en later nog een keer 11quote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik twijfel nog over die pepernoten, want als je daar aan begint is het einde wel zoek
hahaatjesquote:Op woensdag 28 september 2022 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je mag er nu 10 en later nog een keer 11
en meer niet
anders stuur ik geen fotoos meer
Dat zijn de gevolgen van mijn vreetquote:Op woensdag 28 september 2022 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt je vreet daar ook vandaan?
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:12 schreef suzi1 het volgende:
je verliest bij deze je kilo pepernoten
Have fun met bingoquote:
Waar gaat die film over?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga even film kijken
Bullet Train(2022)7.5action, comedy, thriller126R16David LeitchZak Olkewicz, Kôtarô IsakaBrad Pitt, Joey King, Aaron Taylor-JohnsonFive assassins aboard a fast moving bullet train find out their missions have something in commonhet zal mij benieuwen
In een Japanse hogesnelheidstrein bevindt zich een groep van huur- en sluipmoordenaars met individuele motieven. Gaandeweg ontdekken ze dat hun motieven een link met elkaar lijken te hebben. Het duurt niet lang voordat de spanningen onderling hoog op beginnen te lopen.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
Five assassins aboard a fast moving bullet train find out their missions have something in common
quote:Op woensdag 28 september 2022 20:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In een Japanse hogesnelheidstrein bevindt zich een groep van huur- en sluipmoordenaars met individuele motieven. Gaandeweg ontdekken ze dat hun motieven een link met elkaar lijken te hebben. Het duurt niet lang voordat de spanningen onderling hoog op beginnen te lopen.
Klinkt wel als een leuke film
Bij wat stevigere tech trance zou haar stem best wel passen. Bij progressive trance niet zo denk ikquote:
quote:Op woensdag 28 september 2022 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon gabber Piet laten inzingen
ik had gisteren bij het opwarmen van eten dag ervoor nog veel te veel kool bij gedaan in linzencurry. Dat had ik vandaag geweten zegquote:
Waar sommige collega's elk uurtje even weg gaan om te roken, doe ik dat om groentjes te hakkenquote:Op woensdag 28 september 2022 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
dat thuiswerken is echt een zegen voor de collega's van hemaatje
Laatste uur is vrij van generieke singer-songwritersquote:Op woensdag 28 september 2022 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb hem is even opgezet hemaatje
heb wel is naar gekeken volgens mij, en vervolgens nooit gekekenquote:Op woensdag 28 september 2022 23:30 schreef suzi1 het volgende:
anna op flixnet is ook goeie film trouwens. mss ook wat voor jou schakel. mooi maidje ook
van de kgb?quote:Op woensdag 28 september 2022 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb wel is naar gekeken volgens mij, en vervolgens nooit gekeken
leip jaquote:
weet je wat zo erg is, al was mijn broer nooit doorgebroken natuurlijk, voor paul ermee kwam had ik mn broer dus gezegt dat hij dat nr moest gebruiken in een nr. had hij geen zin in .... en toen kwam paul een jaartje laterquote:
Klopt wel eigenlijk. Spreek je zowel oud als nieuw publiek aanquote:Op woensdag 28 september 2022 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
we moeten dus gewoon ouwe meuk jatten, beat eronder en dan zijn we binnen!
quote:Op woensdag 28 september 2022 23:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet je wat zo erg is, al was mijn broer nooit doorgebroken natuurlijk, voor paul ermee kwam had ik mn broer dus gezegt dat hij dat nr moest gebruiken in een nr. had hij geen zin in .... en toen kwam paul een jaartje later
ja moet je nagaan!quote:Op woensdag 28 september 2022 23:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet je wat zo erg is, al was mijn broer nooit doorgebroken natuurlijk, voor paul ermee kwam had ik mn broer dus gezegt dat hij dat nr moest gebruiken in een nr. had hij geen zin in .... en toen kwam paul een jaartje later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |