Engelse keukenquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:16 schreef Innisdemon het volgende:
Zoals een groot Engelsman al eens zei 'it's just refried sick, with cheese'
ja maar hulliequote:
Yep, trek nog een blik bonen in tomatensaus open.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ja maar hullie
That said, de Engelsen hebben geen keuken. Ze hebben eten.
En vergeet die 'scabs' bij het ontbijt nietquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:31 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Yep, trek nog een blik bonen in tomatensaus open.
Geen keuken hebben
Wat vroeg ik nu hierboven?quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:09 schreef Näsenbar het volgende:
In het algemeen moet je in een restaurant eerst om de rekening vragen, daar komen ze niet zomaar mee aanlopen. Dientengevolge opnieuw een verzonnen topic van deze TS
Por imagenare, pajarosquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
¡De lo contrario, su tema está bastante en contra de la danza de los pájaros!
Ik ging er vanuit dat mensen manieren hebben als ze naar een restaurant gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat vroeg ik nu hierboven?
Geen Spaans kennen en dan op anderen afgeven
Niet weten wat la cuenta betekentquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat mensen manieren hebben als ze naar een restaurant gaan.
Wat is daarquote:Op woensdag 28 september 2022 02:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet weten wat la cuenta betekent
flikker even op met je Google Translate Spaansquote:Op woensdag 28 september 2022 02:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet weten wat la cuenta betekent
Haha jij spreekt lekker geen Spaans!quote:Op woensdag 28 september 2022 08:36 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
flikker even op met je Google Translate Spaans
Dat jij geen Spaans spreektquote:
Op anoniem gaan en dan lafjes weer terugkomenquote:Op woensdag 28 september 2022 09:26 schreef 2xHenk het volgende:
Na twee weekjes budget-vakantie in Amerika al geen geld meer hebben______________!
Die zit op je onderkin.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
En er zat niet eens guacamole bij.
Klopt, want eerst nog tussen de benen van je moeder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |