Leuk topic over de definitie van een spouwmuur maar niet echt iets nuttigs in kunnen vinden voor mijn situatiequote:Op woensdag 28 september 2022 15:46 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Misschien staan in onderstaand topic nog wat ideeën?
K&W / Isoleren tussenmuur
Zit ik ook te overwegen, ik ben alleen bang dat ik koudebruggen blijf houden door dat laagje bouwafval.quote:
Dat volg ik niet helemaal, hoe helpt een deel van het kozijn verwijderen bij het puin ruimen onderin de spouw?quote:Op woensdag 28 september 2022 23:38 schreef tux87 het volgende:
Kun je aan de buitenkant de betimmering verwijderen? Zo heb ik dat eens opgelost. Pir plaat in het kozijn, goed dicht purren en tapen en dan weer betimmeren.
In plaats van de wand aan de binnenzijde uitbreken kun je dat ook doen aan de buitenkant. Scheelt rommel binnen en je kan het dan echt goed isoleren.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:33 schreef Demon-X het volgende:
[..]
Dat volg ik niet helemaal, hoe helpt een deel van het kozijn verwijderen bij het puin ruimen onderin de spouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop