Dag allen,
Ik woon in een tussenwoning en de voor en achtergevel zijn bijna geheel bedekt met kozijnen. Elk kozijn heeft aan de binnenkant een gipsen wand er onder die zo'n 4cm van de buitengevel af zit met daarbovenop een vensterbank. Aan de helft van die wanden hangt ook nog eens een radiator.
Nu wil ik heel graag die spouw van 4cm opvullen met isolatiemateriaal alleen loop ik hier tegen 2 dingen op en hierbij graag jullie advies:
1. hoe kan ik fatsoenlijk in zo'n smalle spouw het onderste laagje puinafval verwijderen
2. welk materiaal kan ik het beste gebruiken om dit (zelf) op te vullen dat het beste isoleert.
Zie foto.
Alvast bedankt voor de reacties
![ca4fc556-05cf-4ca6-9b68-fd40dc6a9837.jpg]()
Eventueel zou ik er ook voor open staan om deze gipsblokken volledig te verwijderen en er een voorzetwand met isolatiemateriaal van te bouwen en af te werken met gipsplaten. Het probleem dat ik hier echter bij voorzie is dat dit misschien niet stevig genoeg is om een radiator aan op te hangen.
Op de begane grond is inmiddels vloerverwarming dus daar zou dit misschien wel een optie zijn mits het zich loont.
[ Bericht 2% gewijzigd door Demon-X op 28-09-2022 17:15:22 (aanvulling) ]
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.