abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206121668
Ik heb mij sinds kort een tweede tinder account aangemaakt als man, hoewel ik niet in transitie ben en nooit zal gaan identificeer ik mijzelf als vrouw en ook dus als lesbisch. (anticiperend op D66 wet)

Maar al die vrouwen lopen te haten en zeggen dat ik op moet rotten van tinder, omdat ik niet echt een vrouw ben. Maar WTF we leven toch in 2022? Ik accepteer deze discriminatie niet.

Lesbiennes zijn ook verplicht om mannen te scharen die zich identificeren als vrouw.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206121839
Je FOK! profiel geeft man aan.
Wat is het nou dan!?!1?
:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206121914
Ik denk dat men vooral al snel doorheeft dat je een kk sukkel bent en dat je geslacht, leeftijd of uiterlijk er verder daardoor niet meer toe doen
pi_206121921
Terechte klacht, de dametjes vonden het allemaal wel mooi dat mannen ineens geen eigen plekken meer mochten hebben - waarschuwingen dat ze er zelf ook nog weleens last van zouden kunnen gaan ondervinden werd weggelachen.

Ok dames, veel plezier met de 31 jarige mannen douchend tussen je puberdochters ^O^
pi_206122416
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:38 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb mij sinds kort een tweede tinder account aangemaakt als man, hoewel ik niet in transitie ben en nooit zal gaan identificeer ik mijzelf als vrouw en ook dus als lesbisch. (anticiperend op D66 wet)

Maar al die vrouwen lopen te haten en zeggen dat ik op moet rotten van tinder, omdat ik niet echt een vrouw ben. Maar WTF we leven toch in 2022? Ik accepteer deze discriminatie niet.

Lesbiennes zijn ook verplicht om mannen te scharen die zich identificeren als vrouw.
Je halve kont staat open.
  dinsdag 27 september 2022 @ 20:28:50 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_206122449
Wie ben jij om mensen te verplichten te scharen, of überhaupt een andere seksuele handeling te verrichten? Toevallig een useful idiot die is gebrainwashed door big alt regimes en nu denkt zomaar dit soort bevelen op te kunnen leggen aan kwetsbare users?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_206122485
Lekker dan in de toekomst, ga je op pad om een zusje te ontmoeten, tref je een transitiebroer aan }:|

Met dank aan CupD66 *O* Alles kan! Ik hoor net op TV dat vaginale schimmel heel normaal is. :? Het nieuwe normaal dan zeker? Fantastisch toch?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Forum Admin dinsdag 27 september 2022 @ 20:33:31 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_206122514
Altijd al een wijf in je gezien met al dat gezeur
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_206122762
Ik ben pro lesbiennes
U MAD?
pi_206122822
Identificeer jezelf als trein, dan mag je over het spoor rennen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 27 september 2022 @ 23:43:07 #11
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206124740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben pro lesbiennes
Met of zonder golden retriever?
pi_206125920
Wat een BS zeg, alsof een lesbienne met iedere vrouw de koffer in zou willen duiken :N

Ik ben bi dus volgens deze logica zou ik het dus moet iedereen moeten doen en geen eisen mogen hebben vwb iemands uiterlijk of karakter :?

En als ik iemand afwijs die transgender is, gewoon omdat het mijn type niet is, er geen klik is etc. zou ik ineens transfoob zijn?
pi_206126631
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:43 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Met of zonder golden retriever?
Likken wie Lassie sowieso
U MAD?
pi_206133798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:59 schreef LanaMyst het volgende:
Wat een BS zeg, alsof een lesbienne met iedere vrouw de koffer in zou willen duiken :N

Ik ben bi dus volgens deze logica zou ik het dus moet iedereen moeten doen en geen eisen mogen hebben vwb iemands uiterlijk of karakter :?

En als ik iemand afwijs die transgender is, gewoon omdat het mijn type niet is, er geen klik is etc. zou ik ineens transfoob zijn?
Ja zo werkt dat tegenwoordig.

Ik swype zwarten ook naar rechts because black life matters.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206136023
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:38 schreef epicbeardman het volgende:

Dat is het hele verhaal met de minderheden, je zult ze de kost moeten geven die krijsen om erkenning terwijl ze zelf leden van andere minderheden niet kunnen luchten of zien.

Overigens zijn niet alle lesbiennes zo.
  woensdag 28 september 2022 @ 23:45:32 #16
500000 Slavski
vijfhonderdduizendste
pi_206136098
Je mag tegenwoordig sowieso bijna niks meer zeggen of je wordt al voor van alles uitgemaakt :') Het kan mij werkelijk waar rotten wat een ander doet met zijn eigen leven of lichaam, maar op het moment dat ik er mee lastiggevallen word op wat voor een manier dan ook, moet ik er niet op afgerekend worden omdat ik het allemaal maar raar vind of liever afstand houd. Niemand kan geforceerd worden om iets normaal of fijn te vinden. Wereld is vol met overgevoelige sneeuwvlokjes tegenwoordig.
  donderdag 29 september 2022 @ 10:20:54 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206138479
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:49 schreef schommelstoel het volgende:
Je FOK! profiel geeft man aan.
Wat is het nou dan!?!1?
:P
TS is toch een jankwijf?
My age is very
Inappropriate