Je halve kont staat open.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:38 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb mij sinds kort een tweede tinder account aangemaakt als man, hoewel ik niet in transitie ben en nooit zal gaan identificeer ik mijzelf als vrouw en ook dus als lesbisch. (anticiperend op D66 wet)
Maar al die vrouwen lopen te haten en zeggen dat ik op moet rotten van tinder, omdat ik niet echt een vrouw ben. Maar WTF we leven toch in 2022? Ik accepteer deze discriminatie niet.
Lesbiennes zijn ook verplicht om mannen te scharen die zich identificeren als vrouw.
Likken wie Lassie sowiesoquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Met of zonder golden retriever?
Ja zo werkt dat tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 september 2022 08:59 schreef LanaMyst het volgende:
Wat een BS zeg, alsof een lesbienne met iedere vrouw de koffer in zou willen duiken
Ik ben bi dus volgens deze logica zou ik het dus moet iedereen moeten doen en geen eisen mogen hebben vwb iemands uiterlijk of karakter
En als ik iemand afwijs die transgender is, gewoon omdat het mijn type niet is, er geen klik is etc. zou ik ineens transfoob zijn?
Dat is het hele verhaal met de minderheden, je zult ze de kost moeten geven die krijsen om erkenning terwijl ze zelf leden van andere minderheden niet kunnen luchten of zien.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:38 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb mij sinds kort een tweede tinder account aangemaakt als man, hoewel ik niet in transitie ben en nooit zal gaan identificeer ik mijzelf als vrouw en ook dus als lesbisch. (anticiperend op D66 wet)
Maar al die vrouwen lopen te haten en zeggen dat ik op moet rotten van tinder, omdat ik niet echt een vrouw ben. Maar WTF we leven toch in 2022? Ik accepteer deze discriminatie niet.
Lesbiennes zijn ook verplicht om mannen te scharen die zich identificeren als vrouw.
TS is toch een jankwijf?quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:49 schreef schommelstoel het volgende:
Je FOK! profiel geeft man aan.
Wat is het nou dan!?!1?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |