Ruben zemelt gewoonquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien wat geïrriteerd en speelde booswoest voor het effect. Denk ik.
Ruben zemelt weer.
Wellusquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat zeg jij nouhij valt helemaal niet door de mand
Ik denk eerder dat hij verliefd op haar is qua gedrag en blikkenquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Het zou kunnen zijn dat Djedi verliefd is op Ruben en dat ze daarom afstand neemt , volgens Ruben![]()
Want ze is koud naar hem toe
Ze zitten er net een maandje in of zo ? Die meid will gewoon effe lol hebben met anderen en dat zint hem niet
drama
Nietuusssquote:
Jaloers op de aandacht die zij nu deelt met anderen en hij kan niet gewoon zomaar lol maken om nietsquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij verliefd op haar is qua gedrag en blikken
Zij zocht een maatje, hij wordt verliefd, zij neemt wat afstandquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Het zou kunnen zijn dat Djedi verliefd is op Ruben en dat ze daarom afstand neemt , volgens Ruben![]()
Want ze is koud naar hem toe
Ze zitten er net een maandje in of zo ? Die meid will gewoon effe lol hebben met anderen en dat zint hem niet
drama
het is een verliefde puber die liefdesverdriet heeftquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij verliefd op haar is qua gedrag en blikken
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:43 schreef just me het volgende:
Ik ben ook wel 'n soort Jeffrey, bij mij komt het er soms ook feller/rotter uit dan de bedoeling is
Zal het nodig hebbenquote:
Woooohoooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |