Voelt wat als basiskennis maar gezien de politiek begrijpt echt helemaal niemand dit.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zullen we wel nodig hebben. En kopen we het niet van Rusland, dan verkoopt Rusland het weer aan India of China, waardoor die minder kopen uit Arabië en wij dat dus kopen. Bij een commodity als olie werken sancties alleen maar als ze unaniem en wereldwijd zjn. Anders veranderen enkel de stromen.
Heel veel politici, vooral Kamerleden etc, zijn gewoon enorm ignorant en missen veel kennis.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voelt wat als basiskennis maar gezien de politiek begrijpt echt helemaal niemand dit.
Origineel.. Pas 50+ keer gepost hierquote:
hoeft tie nog niet zo te schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:11 schreef myShizzle het volgende:
Was een heule dikke biem
[ twitter ]
Was deepfakequote:Op dinsdag 27 september 2022 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand dat filmpje met Biden nog eens posten aub?
Echt he?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand dat filmpje met Biden nog eens posten aub?
Ik blijf het mooi vinden hoe diep er gegraven wordt om de VS hiervan te kunnen beschuldigen terwijl er een veel aannemelijkere partij is. En die gasten hebben geen idee hoe erg ze zichzelf voor lul zetten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Alsof de VS het zo lekker in het openbaar zou gaan aankondigen
Moest wel lachenquote:
Je bedoelt toch niet de partij die door dit sowieso niet van de sancties af komt? Die eigenlijk op kernwapens na niks meer kan maken?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden hoe diep er gegraven wordt om de VS hiervan te kunnen beschuldigen terwijl er een veel aannemelijkere partij is. En die gasten hebben geen idee hoe erg ze zichzelf voor lul zetten.
Nu is het helemaal duidelijk dat het de CIA was.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:42 schreef myShizzle het volgende:
CIA informeerde DE reeds weken geleden volgens Der Spiegel
https://www.spiegel.de/po(...)b2-bae4-d134de0b3d57
Dat is dus een hele gevaarlijke zaakquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
? Die eigenlijk op kernwapens na niks meer kan maken?
Maar waarom zouden ze dan die moeite doen als ze gewoon de kraan kunnen dichtdraaien??quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de partij die door dit sowieso niet van de sancties af komt? Die eigenlijk op kernwapens na niks meer kan maken?
Om twijfel te zaaien, net als dat je dat in dit topic leest “heeft de VS het soms gedaan?” én om aan te tonen dat het niet alleen spierballentaal is.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dan die moeite doen als ze gewoon de kraan kunnen dichtdraaien??
Volgensmij zei ik juist dat ik verwacht dat Rusland het niet is.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dan die moeite doen als ze gewoon de kraan kunnen dichtdraaien??
Er valt voor alle kanten wel wat te zeggen. Neemt niet weg dat dom focussen op de meest onaannemelijke partij gewoon weer een complot is uit het complotdenkerskamp.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de partij die door dit sowieso niet van de sancties af komt? Die eigenlijk op kernwapens na niks meer kan maken?
oh sorryquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Volgensmij zei ik juist dat ik verwacht dat Rusland het niet is.
De CIA waarschuwde ook voor de Russische invasie van Oekraïne en vervolgens gebeurde het. Dus als de CIA waarschuwt dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nu is het helemaal duidelijk dat het de CIA was.
De CIA viel Oekraïne binnen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De CIA waarschuwde ook voor de Russische invasie van Oekraïne en vervolgens gebeurde het. Dus als de CIA waarschuwt dan weet je het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |