abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206122577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er valt voor alle kanten wel wat te zeggen. Neemt niet weg dat dom focussen op de meest onaannemelijke partij gewoon weer een complot is uit het complotdenkerskamp.
Een false flag van Rusland op eigen pijpleiding is geen complot?
pi_206122591
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:34 schreef Jojoke het volgende:
De CIA waarschuwde ook voor de Russische invasie van Oekraïne en vervolgens gebeurde het. Dus als de CIA waarschuwt dan weet je het wel.
Ze komen er ná de daad mee aanzetten nu het internet volstaat met vermoedens. Het was, als ze het gedaan hebben, misschien slimmer geweest om er voor te waarschuwen vóór de daad, maar het kan alsnog gewoon een doorzichtig stukje propaganda zijn. Vergeet in alle gevallen niet dat de CIA, samen met EUCOM, vuistdiep in DL en haar media zit.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 september 2022 @ 20:39:40 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206122596
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat staat er niet :P
Nee, maar ik kon het niet laten om te zeggen om maar aan die ander te laten zien hoe belachelijk die uitspraak was :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 27 september 2022 @ 20:39:40 #229
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_206122597
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ze hadden eerst ook steeds onverklaarbare werkzaamheden waardoor de boel niet goed werkte.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_206122599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]
Maar waarom zouden ze dan die moeite doen als ze gewoon de kraan kunnen dichtdraaien?? :?
Ze hebben de verkeerde leiding opgeblazen. Per abuis de NS1 en 2 ipv de vandaag geopende Baltic Pipe. Daar kon veel meer druk mee gezet worden.

Het zou niet de eerste stommiteit van de Russen zijn. Zoals het zogenaamd oppakken van Oekrainse geheime agenten. Daar vonden de Russen naast een nazi vlag, portret van Adolf, het boek Mein Kampf maar ook drie exemplaren van het computerspel Sims3 _O- of een mobilisatie die afgekondigd is maar waar het leger nog niet voorbereid was
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 september 2022 @ 20:42:24 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206122633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
quote:
Een complottheorie of samenzweringstheorie is een onbewezen verklaring van een bepaalde, meestal belangrijke, gebeurtenis, ontwikkeling of toestand op bijvoorbeeld sociaal, politiek of economisch gebied, die (onopgeloste) vragen oproept. Daarbij wordt gepostuleerd dat dit het resultaat is van een samenzwering van machtige en boosaardige geheime groeperingen, terwijl er wel degelijk andere meer plausibele verklaringen bestaan.
Meest plausibele verklaring: Rusland doet een valse vlag.
Meest vergezochte verklaring: de VS zet de relaties met hun allerbelangrijkste bondgenoten op het spel te midden in een oorlog met hun grootste vijand.

Zo moeilik is het niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206122638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 19:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Zodat wij ook in de toekomst nog afhankelijk blijven van Amerikaans LNG en Putin (of Rusland) niet meer beschikt over dit machtsmiddel.
Die leiding is te repareren he.

Als we dan toch over toekomst hebben..
  dinsdag 27 september 2022 @ 20:43:40 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206122647
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:42 schreef skrn het volgende:

[..]
Die leiding is te repareren he.
Heb ik ook al tig x opgemerkt. Mag niet baten..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206122655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er valt voor alle kanten wel wat te zeggen. Neemt niet weg dat dom focussen op de meest onaannemelijke partij gewoon weer een complot is uit het complotdenkerskamp.
Amerika heeft achter zoveel shitzooi gezeten de afgelopen decennia, zoals ik eerder al zei, bij elk conflict, waar dan ook ter wereld, waar er wat te halen valt voor ze (zowel op de korte als op de lange termijn) daar bemoeit de VS zich mee. Dus zo vreemd of "wappie" is het niet dat mensen hun ervan verdenken.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206122672
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:39 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ze komen er ná de daad mee aanzetten nu het internet volstaat met vermoedens. Het was, als ze het gedaan hebben, misschien slimmer geweest om er voor te waarschuwen vóór de daad, maar het kan alsnog gewoon een doorzichtig stukje propaganda zijn. Vergeet in alle gevallen niet dat de CIA, samen met EUCOM, vuistdiep in DL en haar media zit.
Ja, de CIA waarschuwt altijd pas achteraf dat zagen we ook bij de Russische invasie. En dan weken na hun waarschuwing als het eenmaal gebeurd is, dan blijken ze gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.
pi_206122696
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:46 schreef Jojoke het volgende:
Ja, de CIA waarschuwt altijd pas achteraf dat zagen we ook bij de Russische invasie. En dan weken na hun waarschuwing als het eenmaal gebeurd is, dan blijken ze gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.
Oh, huh. Ik dacht ze bij de invasie wel op voorhand waarschuwde.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206122702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:48 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Oh, huh. Ik dacht ze bij de invasie wel op voorhand waarschuwde.
Nu niet dan?
pi_206122703
Het westen heeft de Russen erg boos gemaakt met de diepe inmenging in dit conflict, actie reactie. Die koude winter waarvan Putin zei dat we die gaan krijgen gaan we krijgen, Putin gaat andere pijpleidingen ook opblazen met zijn submarines.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206122706
quote:
#Denmark's defence minister will meet NATO's Secretary General tomorrow
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206122718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:48 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Nu niet dan?
We vernemen nu achteraf de claim dat ze vooraf gewaarschuwd zouden hebben toch? Met de oorlog stond de CIA-waarschuwing vóór de oorlog in de kranten.
pi_206122731
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:50 schreef Akathisia het volgende:

[..]
We vernemen nu achteraf de claim dat ze vooraf gewaarschuwd zouden hebben toch? Met de oorlog stond de CIA-waarschuwing vóór de oorlog in de kranten.
Ik begrijp het. De Duitse regering haalt al hun informatie uit de kranten.
  dinsdag 27 september 2022 @ 20:52:01 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206122732
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het westen heeft de Russen erg boos gemaakt met de diepe inmenging in dit conflict, actie reactie. Die koude winter waarvan Putin zei dat we die gaan krijgen gaan we krijgen, Putin gaat andere pijpleidingen ook opblazen met zijn submarines.
Ja, vast..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206122733
Vraag me af of Nostradamus hier iets over te zeggen had :P :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206122737
quote:
BREAKING: The swedish government will hold a press conference at 21:00 PM, 10 minutes from now
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206122740
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:51 schreef Jojoke het volgende:
Ik begrijp het. De Duitse regering haalt al hun informatie uit de kranten.
Je begrijpt er helemaal niks van.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 september 2022 @ 20:53:32 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206122750
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Amerika heeft achter zoveel shitzooi gezeten de afgelopen decennia, zoals ik eerder al zei, bij elk conflict, waar dan ook ter wereld, waar er wat te halen valt voor ze (zowel op de korte als op de lange termijn) daar bemoeit de VS zich mee. Dus zo vreemd of "wappie" is het niet dat mensen hun ervan verdenken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]
Meest plausibele verklaring: Rusland doet een valse vlag.
Meest vergezochte verklaring: de VS zet de relaties met hun allerbelangrijkste bondgenoten op het spel te midden in een oorlog met hun grootste vijand.

Zo moeilik is het niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 27 september 2022 @ 20:54:34 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206122763
twitter

Zou het niet gewoon de VS zijn? Er vlogen ook elke keer Amerikaanse vliegtuigen in dat gebied deze week (te zien op Flightradar).
pi_206122775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[..]

De VS zit helemaal niet 'midden in een oorlog'. Ze zitten midden in een verzwak-iedereen-de-moeder-beleid. Alleen Europa zit midden in een oorlog, ten gunste van niemand anders dan de VS.
pi_206122780
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zou het niet gewoon de VS zijn? Er vlogen ook elke keer Amerikaanse vliegtuigen in dat gebied deze week (te zien op Flightradar).
Geen complottheorieën hier -> bnw

;)
pi_206122786
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het zou mij verbazen als je niet iedere week Amerikaanse vliegtuigen en schepen in die regio kon vinden de afgelopen 70 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')