Een false flag van Rusland op eigen pijpleiding is geen complot?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er valt voor alle kanten wel wat te zeggen. Neemt niet weg dat dom focussen op de meest onaannemelijke partij gewoon weer een complot is uit het complotdenkerskamp.
Ze komen er ná de daad mee aanzetten nu het internet volstaat met vermoedens. Het was, als ze het gedaan hebben, misschien slimmer geweest om er voor te waarschuwen vóór de daad, maar het kan alsnog gewoon een doorzichtig stukje propaganda zijn. Vergeet in alle gevallen niet dat de CIA, samen met EUCOM, vuistdiep in DL en haar media zit.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:34 schreef Jojoke het volgende:
De CIA waarschuwde ook voor de Russische invasie van Oekraïne en vervolgens gebeurde het. Dus als de CIA waarschuwt dan weet je het wel.
Nee, maar ik kon het niet laten om te zeggen om maar aan die ander te laten zien hoe belachelijk die uitspraak wasquote:
Ze hadden eerst ook steeds onverklaarbare werkzaamheden waardoor de boel niet goed werkte.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Een false flag van Rusland op eigen pijpleiding is geen complot?
Ze hebben de verkeerde leiding opgeblazen. Per abuis de NS1 en 2 ipv de vandaag geopende Baltic Pipe. Daar kon veel meer druk mee gezet worden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dan die moeite doen als ze gewoon de kraan kunnen dichtdraaien??
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Een false flag van Rusland op eigen pijpleiding is geen complot?
Meest plausibele verklaring: Rusland doet een valse vlag.quote:Een complottheorie of samenzweringstheorie is een onbewezen verklaring van een bepaalde, meestal belangrijke, gebeurtenis, ontwikkeling of toestand op bijvoorbeeld sociaal, politiek of economisch gebied, die (onopgeloste) vragen oproept. Daarbij wordt gepostuleerd dat dit het resultaat is van een samenzwering van machtige en boosaardige geheime groeperingen, terwijl er wel degelijk andere meer plausibele verklaringen bestaan.
Die leiding is te repareren he.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zodat wij ook in de toekomst nog afhankelijk blijven van Amerikaans LNG en Putin (of Rusland) niet meer beschikt over dit machtsmiddel.
Heb ik ook al tig x opgemerkt. Mag niet baten..quote:
Amerika heeft achter zoveel shitzooi gezeten de afgelopen decennia, zoals ik eerder al zei, bij elk conflict, waar dan ook ter wereld, waar er wat te halen valt voor ze (zowel op de korte als op de lange termijn) daar bemoeit de VS zich mee. Dus zo vreemd of "wappie" is het niet dat mensen hun ervan verdenken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er valt voor alle kanten wel wat te zeggen. Neemt niet weg dat dom focussen op de meest onaannemelijke partij gewoon weer een complot is uit het complotdenkerskamp.
Ja, de CIA waarschuwt altijd pas achteraf dat zagen we ook bij de Russische invasie. En dan weken na hun waarschuwing als het eenmaal gebeurd is, dan blijken ze gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ze komen er ná de daad mee aanzetten nu het internet volstaat met vermoedens. Het was, als ze het gedaan hebben, misschien slimmer geweest om er voor te waarschuwen vóór de daad, maar het kan alsnog gewoon een doorzichtig stukje propaganda zijn. Vergeet in alle gevallen niet dat de CIA, samen met EUCOM, vuistdiep in DL en haar media zit.
Oh, huh. Ik dacht ze bij de invasie wel op voorhand waarschuwde.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:46 schreef Jojoke het volgende:
Ja, de CIA waarschuwt altijd pas achteraf dat zagen we ook bij de Russische invasie. En dan weken na hun waarschuwing als het eenmaal gebeurd is, dan blijken ze gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.
Nu niet dan?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh, huh. Ik dacht ze bij de invasie wel op voorhand waarschuwde.
quote:#Denmark's defence minister will meet NATO's Secretary General tomorrow
We vernemen nu achteraf de claim dat ze vooraf gewaarschuwd zouden hebben toch? Met de oorlog stond de CIA-waarschuwing vóór de oorlog in de kranten.quote:
Ik begrijp het. De Duitse regering haalt al hun informatie uit de kranten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
We vernemen nu achteraf de claim dat ze vooraf gewaarschuwd zouden hebben toch? Met de oorlog stond de CIA-waarschuwing vóór de oorlog in de kranten.
Ja, vast..quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het westen heeft de Russen erg boos gemaakt met de diepe inmenging in dit conflict, actie reactie. Die koude winter waarvan Putin zei dat we die gaan krijgen gaan we krijgen, Putin gaat andere pijpleidingen ook opblazen met zijn submarines.
quote:BREAKING: The swedish government will hold a press conference at 21:00 PM, 10 minutes from now
Je begrijpt er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:51 schreef Jojoke het volgende:
Ik begrijp het. De Duitse regering haalt al hun informatie uit de kranten.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Amerika heeft achter zoveel shitzooi gezeten de afgelopen decennia, zoals ik eerder al zei, bij elk conflict, waar dan ook ter wereld, waar er wat te halen valt voor ze (zowel op de korte als op de lange termijn) daar bemoeit de VS zich mee. Dus zo vreemd of "wappie" is het niet dat mensen hun ervan verdenken.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Meest plausibele verklaring: Rusland doet een valse vlag.
Meest vergezochte verklaring: de VS zet de relaties met hun allerbelangrijkste bondgenoten op het spel te midden in een oorlog met hun grootste vijand.
Zo moeilik is het niet.
De VS zit helemaal niet 'midden in een oorlog'. Ze zitten midden in een verzwak-iedereen-de-moeder-beleid. Alleen Europa zit midden in een oorlog, ten gunste van niemand anders dan de VS.quote:
Geen complottheorieën hier -> bnwquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zou het niet gewoon de VS zijn? Er vlogen ook elke keer Amerikaanse vliegtuigen in dat gebied deze week (te zien op Flightradar).
Het zou mij verbazen als je niet iedere week Amerikaanse vliegtuigen en schepen in die regio kon vinden de afgelopen 70 jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zou het niet gewoon de VS zijn? Er vlogen ook elke keer Amerikaanse vliegtuigen in dat gebied deze week (te zien op Flightradar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |