abonnement Unibet Coolblue
pi_206124403
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:06 schreef Momo het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ja verbaas mij wel over, want hij is wel iemand met best veel kritiek.
Hij was laatst zelfs al in Georgië maar is toch weer teruggekeerd.
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 23:11:45 #252
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206124405
quote:
84s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Na zijn laatste video kan 1420 ook maar beter zijn koffers pakken.

Ja, die zit ook wel op het randje zo
pi_206124417
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Rusland kan zogenaamd helemaal niets en hardop lachen om Russische doden is de nieuwe volkssport in Nederland maar ze blazen toch maar mooi twee onderzeese gasleidingen op, dat kunnen die incompetente dronkaards toch helemaal niet, wakker worden mensen, de beer is heel erg levend en vals.
Ik zie dat je supportershart weer een beetje opbloeit nu je favoriete team na de nodige nederlagen op rij weer eens even van zich laat horen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206124442
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Die man heeft gewoon gelijk. Zou me doodschamen voor zo'n land.
Nee, op het laatst gaat hij mis: « they declared war against us… »
En ik heb al heel wat programma’s van hem gezien, deze man is een oorloghitsende eikel. Maar nu zelfs hij zich begint af te vragen waarom de waarde van de verzamelde vloot van de vrinden van Poetin oligarchen de marine van menig land in de schaduw doet staan, zou ik me Poetin zijnde toch wat zorgen gaan maken.
Overigens mag deze Vladmir zelf voorlopig wel uitkijken in de buurt van ramen en trappen.
pi_206124443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Rusland kan zogenaamd helemaal niets en hardop lachen om Russische doden is de nieuwe volkssport in Nederland maar ze blazen toch maar mooi twee onderzeese gasleidingen op, dat kunnen die incompetente dronkaards toch helemaal niet, wakker worden mensen, de beer is heel erg levend en vals.
Rusland is vooral heel goed in dingen kapot maken.
pi_206124457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Rusland kan zogenaamd helemaal niets en hardop lachen om Russische doden is de nieuwe volkssport in Nederland maar ze blazen toch maar mooi twee onderzeese gasleidingen op, dat kunnen die incompetente dronkaards toch helemaal niet, wakker worden mensen, de beer is heel erg levend en vals.
Erg lange zinnen maak je, veel Dostojevski gelezen vroeger?
pi_206124458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Rusland kan zogenaamd helemaal niets en hardop lachen om Russische doden is de nieuwe volkssport in Nederland maar ze blazen toch maar mooi twee onderzeese gasleidingen op, dat kunnen die incompetente dronkaards toch helemaal niet, wakker worden mensen, de beer is heel erg levend en vals.
Hoe weet jij dat Rusland dat gedaan heeft? Je gaat ze toch niet vals beschuldigen zonder bewijs? Maar als je het weet, kan je dan ook even vertellen hoe ze het gedaan hebben?
pi_206124469
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:11 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja, die zit ook wel op het randje zo
Misschien respect. Maar ook wel jammer dat hij zoiets doet. Door Youtube kanalen in vrijere landen geïnspireerd, dit doen in een land waar je dit wellicht met de dood moet bekopen. Zonde. Ga hier vloggen in vrijheid, ongefundeert roepen dat Rutte en koning Willem eikels zijn, en niet worden afgevoerd.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 23:18:45 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206124471
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De NSDAP is een beetje vergelijkbaar met de FvD of PVV, en Hitler met hun leiders: tegen het 'het grootkapitaal' en de 'internationale ("Joodse") samenzwering', het niet erkennen van democratische instituties, een hekel aan 'volksvreemde elementen', een hang naar een verzonnen verleden toen het volk nog puur en zuiver was, doen alsof je opkomt voor 'de gewone man' maar ondertussen vooral willen samenwerken met rechtsliberalen en conservatieven.
Bij Hitler zat wel een heel klein sociaal elementje. Maar het extreem geweldadige nationalisme domineerde enorm . De PVV heeft ook een klein sociaal elementje.

FvD zou je dus nog verrotter kunnen noemen dan de NSDAP.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206124475
De terugkeer naar normaal is weer een klein beetje respect geven aan Rusland, toch de grootste kernmacht vd wereld. Is het leuk? Nee.
Vakman pur sang
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 23:19:50 #261
442397 UitStraling
pi_206124479
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:17 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat Rusland dat gedaan heeft? Je gaat ze toch niet vals beschuldigen zonder bewijs? Maar als je het weet, kan je dan ook even vertellen hoe ze het gedaan hebben?
Wie dan, goudvissen of Amerikanen of wat denk je?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 23:20:17 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206124484
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
De terugkeer naar normaal is weer een klein beetje respect geven aan Rusland, toch de grootste kernmacht vd wereld. Is het leuk? Nee.
Respect geven aan Rusland? Dat moeten ze eerst verdienen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 23:21:33 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206124497
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:11 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja, die zit ook wel op het randje zo
Ja. Ik vrees het ergste. Dit is erover hoor denk ik.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206124498
De Russen krijgen van mij respect als ze Poetin het Kremlin uitsleuren en overdragen aan het Internationaal Strafhof.
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 23:21:51 #265
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206124502
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
De terugkeer naar normaal is weer een klein beetje respect geven aan Rusland, toch de grootste kernmacht vd wereld. Is het leuk? Nee.
Misschien kunnen ze zich eerst weer een beetje respectvol gedragen dan.
  dinsdag 27 september 2022 @ 23:22:58 #266
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206124511
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze zich eerst weer een beetje respectvol gedragen dan.
Nou dit komt niet meer goed denk ik. Ook niet als ze zich een beetje respectvol gaan gedragen. Diep door het stof moeten ze.
pi_206124516
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wie dan, goudvissen of Amerikanen of wat denk je?
Ik denk dat goudvissen niet in zout water leven, en verder wacht ik af wat er aan bewijzen boven tafel komt. Wat ik denk is totaal onbelangrijk, we kunnen wel topic vullen met hersenspinsels, maar ik wacht wel even de feiten af.
pi_206124524
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:17 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat Rusland dat gedaan heeft? Je gaat ze toch niet vals beschuldigen zonder bewijs? Maar als je het weet, kan je dan ook even vertellen hoe ze het gedaan hebben?
Paar dagen terug was er een nieuwsbericht in de Turkse media met bron de Russen, dat zogenaamd de Oekraïense special forces een aanslag wilden plegen op Turk stream, de gaspijpleiding tussen Rusland en Turkije en dat de Russen de aanslag hadden verijdeld .

De Russen beschuldigen altijd de ander waar ze zelf mee bezig zijn. Projectie. Paar dagen later was er een aanslag north stream.

Concreet bewijs is het niet maar alle verdenking gaan richting de Russen.

Met deze concrete dreiging van essentiële energie infrastructuur raakt de energie markt nog verder ontregeld. Wie heeft daar belang bij? Het Kremlin.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 23:24:57 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206124525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Misschien respect. Maar ook wel jammer dat hij zoiets doet. Door Youtube kanalen in vrijere landen geïnspireerd, dit doen in een land waar je dit wellicht met de dood moet bekopen. Zonde. Ga hier vloggen in vrijheid, ongefundeert roepen dat Rutte en koning Willem eikels zijn, en niet worden afgevoerd.
Ik vind het juist mooi dat hij dit doet. Al kan hij de oorlog misschien beter links laten liggen. Hij weet heel creatief met de Russische regels om te gaan. Ik heb mij rot gelachen om de orc aflevering :D

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 27 september 2022 @ 23:26:21 #270
442397 UitStraling
pi_206124540
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:22 schreef Perox het volgende:

[..]
Nou dit komt niet meer goed denk ik. Ook niet als ze zich een beetje respectvol gaan gedragen. Diep door het stof moeten ze.
Dom zinloos gebral, leren om een beetje van je vijand te houden als hij neer ligt, dat deden de Amerikanen ook met de Duitsers en de Japanners en dat is vrij goed uitgevallen de laatste kleine 80 jaar.

In schrille tegenstelling tot het domme zinloze gebral na de Eerste Wereldoorlog.
pi_206124542
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:50 schreef capricia het volgende:
Ongelooflijk. Geen drones, niet genoeg satelieten. De lijst wordt steeds langer.
[ twitter ]
Behoorlijk open hoe hij nu praat.. volgens een aantal users hier is het allemaal propaganda van de MSM :')
pi_206124545
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De Russen krijgen van mij respect als ze Poetin het Kremlin uitsleuren en overdragen aan het Internationaal Strafhof.
Dat zou voor mij toch echt een gigantische teleurstelling zijn. Als ze Poetin het Kremlin uitsleuren hoop ik toch wel op een spannend eind.
pi_206124546
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
De terugkeer naar normaal is weer een klein beetje respect geven aan Rusland, toch de grootste kernmacht vd wereld. Is het leuk? Nee.
Respect geven aan een land dat tegen zijn eigen soldaten zegt dat ze tampons moeten gebruiken om het bloeden te stoppen voor wanneer ze gewond raken. Geloof je het zelf?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206124557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze zich eerst weer een beetje respectvol gedragen dan.
Daar kun je op wachten, dat kun je ook zeggen van de VS of China. Ook starten van oorlogen maar kun je niks mee want kernmacht.
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 27 september 2022 @ 23:28:00 #275
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206124560
quote:
84s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik vind het juist mooi dat hij dit doet. Al kan hij de oorlog misschien beter links laten liggen. Hij weet heel creatief met de Russische regels om te gaan. Ik heb mij rot gelachen om de orc aflevering :D

Hopelijk valt Sauron Putin in Mount Doom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')