Ja is niet mijn huis hequote:Op dinsdag 27 september 2022 14:53 schreef Basp1 het volgende:
Een extra co en CO2 meter plaatsen dan weet je zo of het gevaarlijk is.
Meten = weten
Ja en? Jij gaat er toch langs met je kind en vraagt ons om advies of het gezond is. Daarvoor geldt gewoon meten = weten.quote:
Dan stiekem een raam openzetten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:13 schreef roos94 het volgende:
Gewoon niet gaan is simpelweg geen optie we moeten er wekelijks naartoe. Dus vraag mij af in hoeverre het slecht is max 2u p/w
Iets moet alleen als je anders dood gaatquote:Op dinsdag 27 september 2022 16:13 schreef roos94 het volgende:
Gewoon niet gaan is simpelweg geen optie we moeten er wekelijks naartoe. Dus vraag mij af in hoeverre het slecht is max 2u p/w
Als meten niet mag dan ver er vandaan blijvenquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:43 schreef roos94 het volgende:
Ik ken iemand die een heul oude petroleumgebeuren heeft en deze winter gaat gebruiken. Maar deze persoon ventileert niet/nauwelijks het huis. Alles zit altijd potdicht(stinkt ook) ik vraag mij af in hoeverre dit gevaarlijk is , gezien er nog ook vaak kinderen daar langskomen en ik ook soms langsmoet met mijn eigen kind. En als je daar bijv 2 uurtjes zit is het dan schadelijk voor de gezondheid.
Dan moet je wel speciale filters in je gasmasker stoppen tegen co.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dan stiekem een raam openzetten.
Of een gasmasker opzetten.
Perslucht, filters gaan niet helpen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel speciale filters in je gasmasker stoppen tegen co.
Volgens Wikipedia zouden de juiste filters wel kunnen werken tegen co.quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:13 schreef machtpen het volgende:
[..]
Perslucht, filters gaan niet helpen.
Waarom moet ts er naar toe ?
Ding is vermoedelijk uit de jaren 90quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
Ja dat kan schadelijk zijn, vooral als het zo'n oude kachel is.
Bij de meeste nieuwe kachels zit er een beveiling op die er voor zorgt dat de kachel uitgaat als de kwaliteit lucht slecht is.
Is natuurlijk grote onzin dat je MOET gaan, je moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:13 schreef roos94 het volgende:
Leeftijd maakt niets uit.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ding is vermoedelijk uit de jaren 90
Je kunt toch een CO meter in je tas stoppen als je er naartoe gaat?quote:
Hoe je mensen omgaan met hun verbrandingstoestel is denk ik veel belangrijker, als TS zich er niet veilig bij voelt dan zou ik gewoon niet gaan en de bewoner toch nog eens op de gevaren wijzen..quote:
Kwaliteit petroleum en kwaliteit kachel maken ook nogal uit.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:07 schreef Document1 het volgende:
Verbrand hij petroleum of kristal vloeistof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |