TS hebben gelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:16 schreef Galvez het volgende:
Tal van crisissen in Nederland, en de Kamer vergadert over…
de transgender wet
Ja, die moeten allemaal kosteloos naar de psychiater moeten kunnen.quote:
TS kan het wel niet zo heel belangrijk vinden maar Moloch eist een beetje tempo bij de inversie van de werkelijkheid, wie denk je dat Rutte liever te vriend wil houden?quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:16 schreef Galvez het volgende:
… de transgender wet.![]()
Tal van crisissen in Nederland, en het parlement debatteert vandaag én morgen over transgendwet.
Wat is dit voor aanfluiting? Er is al lang een wet, deze aanpassen lijkt me nou niet echt prioriteit. Het is stuitend dat er zoveel aandacht aan zo’n marginaal groepje gespendeerd wordt.
Clown world.🤡
Terechte klacht. Transgenders kunnen bijna alles doen en laten wat ze willen; als we daarover een Kamerdebat moeten voeren....quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:16 schreef Galvez het volgende:
… de transgender wet.![]()
Tal van crisissen in Nederland, en het parlement debatteert vandaag én morgen over transgendwet.
Wat is dit voor aanfluiting? Er is al lang een wet, deze aanpassen lijkt me nou niet echt prioriteit. Het is stuitend dat er zoveel aandacht aan zo’n marginaal groepje gespendeerd wordt.
Clown world.🤡
Met die gedachte gang van jou zouden er heel wat mensen overlijden in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:01 schreef Fok-it het volgende:
Mensen zoals TS zijn dezelfde mensen die vinden dat de politie zich niet bezig mag houden met kleine vergrijpen zolang er nog moordzaken lopen. Heel vermoeiende retoriek om niet te begrijpen dat kleine zaken ook gewoon op de agenda blijven staan ook al zijn er grotere crisissen
Tuurlijk is prioriteiten stellen belangrijk, begrijp ook wel waar je vandaan komtquote:Op dinsdag 27 september 2022 13:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Met die gedachte gang van jou zouden er heel wat mensen overlijden in het ziekenhuis.
Ze mogen best een schaling maken van wat belangrijker is.
En dan hebben sommige operaties nou eenmaal voorrang en mogen sommigen even wachten in de wachtkamer.
Soms lijkt het of jij in een utopie gelooft, wat onmogelijk is.
Verder is dit geen aanval hoor, wat op FOK soms wel zo kan overkomen.
Ja daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk is prioriteiten stellen belangrijk, begrijp ook wel waar je vandaan komtMaar ik bedoel het misschien wel iets anders dan jij denkt. Het gaat er mij om dat ook al heb je met grotere issues te kampen je altijd tussendoor nog dit soort debatten kan voeren. Is vaak ook al maanden terug ingepland he.
Het zou net zo goed geen geweldige consequenties hebben om alle triviale dingen van de dag maar op te schorten om ons allemaal te focussen op de grote vraagstukken
Oh dat zeker. Die debatten zouden net zo goed op sbs uitgezonden kunnen wordenquote:Op dinsdag 27 september 2022 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet gelijk hierop wel zeggen dat het de laatste tijd meer over persoonlijke eigen pijperij gaat in de politiek dan dat het over het land gaat.
De personen vinden hun imago op het moment belangrijker dan het sturen van het land.
Liever 10 minuten chitchat op tv voor hen imago lijkt het de laatste maanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |