Dit Ajax mist een normale trainer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:50 schreef -XOR- het volgende:
Dit Ajax mist een type Mike van der Hoorn.
En zelfs dat wil überhaupt niet lukkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:49 schreef Scorpie het volgende:
Lange ballen tegen Go Ahead thuis in de 89e minuut om 3 punten te pakken.
Om je dood te schamen.
Hoe eerder we van Schreuder af zijn, hoe beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:52 schreef Tassendief het volgende:
Ze gaan gesloopt worden door Napoli
Ik mag het toch godverdomme wel hopen na 3 maanden aankutten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:54 schreef Urquhart het volgende:
Dinsdag verliezen, en Schreuder is weg lijkt mij?
Nou nee, dat zeker niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:54 schreef Urquhart het volgende:
Mag wat mij betreft nu al weg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:54 schreef Urquhart het volgende:
Eens. Wat mij betreft nu gelijk optyfen en hopelijk kan je het seizoen nog redden met een normale trainer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Mag wat mij betreft nu al weg.
Heeft heel het seizoen niks anders dan tactische fouten laten zien.
Ten Hag was 0-0 tegen Go Ahead vorig jaar, nu wel gescoord dus er is vooruitgang!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit Ajax mist een normale trainer.
Win nou eerst zelf maar dit weekend Scrummiequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ten Hag was 0-0 tegen Go Ahead vorig jaar, nu wel gescoord dus er is vooruitgang!
Ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja maar psv is zoveel beter. Doelsaldo doet er niet toe. We eindigen toch wel minimaal 10 punten achter ze.
NEC uit is altijd lastigquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Win nou eerst zelf maar dit weekend Scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |