Er is geen verschil. Er was zelfs een aflevering van Keuringsdienst over. Mensen vinden witte eieren er blijkbaar beter uitzien en daarom zijn ze ongeveer dubbel zo duur. Kansloos.quote:Op maandag 26 september 2022 14:08 schreef KingRoland het volgende:
huh wat is het verschil dan dat die andere 2,50 euro zijn (naast dat ze bruin zijn lol)
Ehh dat was precies andersomquote:Op maandag 26 september 2022 14:09 schreef Bierscheet het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Er was zelfs een aflevering van Keuringsdienst over. Mensen vinden witte eieren er blijkbaar beter uitzien en daarom zijn ze ongeveer dubbel zo duur. Kansloos.
Fucking racistisch zul je bedoelen!quote:Op maandag 26 september 2022 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedkoopste hier zijn altijd wit. Grappig.
die goedkope komen waarschijnlijk uit een legbatterijquote:Op maandag 26 september 2022 14:09 schreef Bierscheet het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Er was zelfs een aflevering van Keuringsdienst over. Mensen vinden witte eieren er blijkbaar beter uitzien en daarom zijn ze ongeveer dubbel zo duur. Kansloos.
Saffraan komt ook uit Oekraīnequote:Op maandag 26 september 2022 14:07 schreef Cockwhale het volgende:
Wist je niet dat eieren ook uit Oekraīne komen? Net als kip, kaas, tarwe... eigenlijk gewoon alles.
Wat je ook kan doen is op de lokale markt kijken. Daar zijn de prijzen veelal wat lager dan in de supermarkt.quote:Op maandag 26 september 2022 14:05 schreef Bierscheet het volgende:
Dus ik naar de Jumbo hier om de hoek, die gewoon alle prijskaartjes x3 hebben gedaan lijkt het. Als de echte eindbaas die ik ben leek het me wel weer eens een goed plan om een doosje eieren mee te nemen. Zijn die 4,90 voor een doosje van 10 stuks. Welke mafkees betaalt er nou bijna 5 euro voor een doosje eieren? Ik heb de goedkope bruine maar genomen, een doosje van 12 stuks voor rond de 2,50.
Haha, Frank de walrus!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |