SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal narcistisch tokkietuig.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2022 12:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ochjee, ja deze klapmongool en mattie van die andere doorgesnoven kleuter en zoon van de bruin leren lap.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal narcistisch tokkietuig.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Niet?quote:Op maandag 26 september 2022 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Rijk geworden in de ‘sanitair en tegelbranche’.!!!!! Uhuh.
Is gewoon waar.quote:Op maandag 26 september 2022 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, Zeewolde.quote:Op maandag 26 september 2022 14:11 schreef Cockwhale het volgende:
Woont deze kerel in het Noorden dan?
Bootje? Niet een of ander jacht?quote:Op maandag 26 september 2022 14:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, Zeewolde.
Zie hem soms wel eens varen met z'n bootje in Harderwijk
En gaat ook allemaal om met van die kinderachtige vloggers enzo. Vind het altijd wel wat sneus hebben.quote:Op maandag 26 september 2022 14:23 schreef herverwijderd het volgende:
Ik moet een beetje huilen dat iemand die in de 30 is en in 2022 nog steeds prank video's maakt kennelijk toch nog zo populair is op internet.
Maar misschien valt het mee en krijgen zijn video's geen views en zijn posts geen interacties, zo ver heb ik niet doorgeklikt op google.
Fanbase bestaat uit domme tieners en pre-pubers, dus heel bijzonder is het ook niet. Maar het levert wel geld op.quote:Op maandag 26 september 2022 14:23 schreef herverwijderd het volgende:
Ik moet een beetje huilen dat iemand die in de 30 is en in 2022 nog steeds prank video's maakt kennelijk toch nog zo populair is op internet.
Maar misschien valt het mee en krijgen zijn video's geen views en zijn posts geen interacties, zo ver heb ik niet doorgeklikt op google.
quote:Op maandag 26 september 2022 14:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En gaat ook allemaal om met van die kinderachtige vloggers enzo. Vind het altijd wel wat sneus hebben.
Dat is kennelijk wel waar het geld zit.quote:Op maandag 26 september 2022 14:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Fanbase bestaat uit domme tieners en pre-pubers, dus heel bijzonder is het ook niet. Maar het levert wel geld op.
Zeker wel. Is enige waar ik dan nog wel respect voor heb. Jong beginnen met een bedrijf zonder echt geld te hebben en nu miljonair door zijn tegelbedrijven.quote:
Ik weet dat het klopt, daarom dat ik de vraag terug stelquote:Op maandag 26 september 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeker wel. Is enige waar ik dan nog wel respect voor heb. Jong beginnen met een bedrijf zonder echt geld te hebben en nu miljonair door zijn tegelbedrijven.
Nee hoor, voldoende celebs waar ik respect voor heb, maar niet dit soort mongolen.quote:Op maandag 26 september 2022 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
De typische afgunst die Nederlanders hebben op succesvolle Nederlanders is ook weer aanwezig.
Hoe kom je aan jouw informatie ? Hoe hard reed-ie dan ? En of het stil was op de weg doet er niet toe. Dat is juist de valkuil. Zo is mijn beste vriend ooit doodgereden op z'n brommer.quote:Op maandag 26 september 2022 14:32 schreef very het volgende:
Klopt echt niks van dit bericht.
Hij moest zijn auto meegeven omdat zijn rijbewijs moest worden ingevorderd, maar die had hij niet bij zich.
Zodra hij die komt overhandigen mag hij zijn auto weer mee terug nemen.
Ook stond er dat hij een overschrijding van de maximum snelheid had van 96 kilometer per uur.
Dus dat hij 250 gereden zou hebben is dus al niet helemaal kloppend.
Los daarvan vind ik dat, wanneer de omstandigheden ernaar zijn (lees: lege snelweg en een auto die heel snel accelereert), vind ik het weinig roekeloos. Tja, het mag niet en als je dan gepakt wordt, dan ben je het bokje. Maar gelijk roepen alsof het een gevaar op de weg is etc, weet ik het allemaal: beetje overdreven.
[..]
Is gewoon waar.
Ging die vriend van je ook 250 k/u op zijn brommer?quote:Op maandag 26 september 2022 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan jouw informatie ? Hoe hard reed-ie dan ? En of het stil was op de weg doet er niet toe. Dat is juist de valkuil. Zo is mijn beste vriend ooit doodgereden op z'n brommer.
Nee hoor. Op gevaarlijke proleten.quote:Op maandag 26 september 2022 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
De typische afgunst die Nederlanders hebben op succesvolle Nederlanders is ook weer aanwezig.
Nee een patser in z'n dikke wagen.quote:Op maandag 26 september 2022 15:01 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ging die vriend van je ook 250 k/u op zijn brommer?
Uit jouw eigen OPquote:Op maandag 26 september 2022 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan jouw informatie ? Hoe hard reed-ie dan ?
quote:Op maandag 26 september 2022 12:36 schreef tong80 het volgende:
Met 250 kilometer per uur scheurde multimiljonair Chahid Charrak zaterdagavond in zijn Lamborghini over de A28...Na de wettelijke correcties bleef er een snelheidsovertreding van 96 kilometer per uur over. En dus moest de steenrijke ondernemer zijn rijbewijs inleveren.
../..
Het innemen van het rijbewijs bleek makkelijker gezegd dan gedaan, want Charrak had zijn roze pasje niet op zak. Daarom namen agenten zijn Lamborghini in beslag. Charrak krijgt de auto terug zodra het rijbewijs is ontvangen.
quote:Op maandag 26 september 2022 15:00 schreef tong80 het volgende:
En of het stil was op de weg doet er niet toe. Dat is juist de valkuil. Zo is mijn beste vriend ooit doodgereden op z'n brommer.
Zou wel helemaal toevallig zijn als die patser ook in de tegels zat.quote:Op maandag 26 september 2022 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee een patser in z'n dikke wagen.
Import en export. Schei toch uit zeg.quote:Op maandag 26 september 2022 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeker wel. Is enige waar ik dan nog wel respect voor heb. Jong beginnen met een bedrijf zonder echt geld te hebben en nu miljonair door zijn tegelbedrijven.
Als ik zijn bankrekening had, dan had ik ook dingen gekocht die ik nu niet zou kunnen kopen.quote:Op maandag 26 september 2022 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee een patser in z'n dikke wagen.
Doe het zelf even dan.quote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Import en export. Schei toch uit zeg.
Loop eens voor de gein op een zaterdag één van z'n winkels binnen. Teringdruk.quote:Op maandag 26 september 2022 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
En dat vertelde hij niet zelf via social media omdat ....?quote:Op maandag 26 september 2022 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik volg Chadi al een tijdje en kijk zijn vlogs.
Die 250km/u zou een dikke leugen zijn
Hij zou een bekeuring hebben gekregen omdat zijn kenteken niet in orde was. (formaat?)
#fakenews
stond op zijn ista storyquote:Op maandag 26 september 2022 15:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dat vertelde hij niet zelf via social media omdat ....?
Ja en omdat hij wel te hard heeft gereden zegt hij zelf ook maar hoe hard weten ze niet en het was zeker geen 250 kilometer zegt hij. Dat laatste geloof ik dan wel weer, zo debiel lijkt hij me ook weer niet.quote:Op maandag 26 september 2022 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stond op zijn ista story
Zou tegen gehouden zijn omdat ze kenteken niet in orde was. ofzo
Jaloers muchquote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef Slavski het volgende:
Sowieso heb je helemaal geen kut aan zo'n monster van een auto hier in Nederland en is het weer eens bewijs dat enorme patsers nog steeds bestaan, die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze veel geld hebben en dat bepaalde regels niet voor hun gelden.
Ik wed dat meneer in de drugs business zat waardoor hij meerdere bedrijven moest beginnen om zo zijn geld wit te kunnen wassendoen al die kampers.
quote:Op maandag 26 september 2022 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik volg Chahid al een tijdje en kijk zijn vlogs.
Die 250km/u zou een dikke leugen zijn
Hij zou een bekeuring hebben gekregen omdat zijn kenteken niet in orde was. (formaat?)
#fakenews
Ben jij niet een beetje te oud om op internet je tiktokhelden te komen verdedigen?quote:Op maandag 26 september 2022 14:32 schreef very het volgende:
Klopt echt niks van dit bericht.
Hij moest zijn auto meegeven omdat zijn rijbewijs moest worden ingevorderd, maar die had hij niet bij zich.
Zodra hij die komt overhandigen mag hij zijn auto weer mee terug nemen.
Ook stond er dat hij een overschrijding van de maximum snelheid had van 96 kilometer per uur.
Dus dat hij 250 gereden zou hebben is dus al niet helemaal kloppend.
Los daarvan vind ik dat, wanneer de omstandigheden ernaar zijn (lees: lege snelweg en een auto die heel snel accelereert), vind ik het weinig roekeloos. Tja, het mag niet en als je dan gepakt wordt, dan ben je het bokje. Maar gelijk roepen alsof het een gevaar op de weg is etc, weet ik het allemaal: beetje overdreven.
[..]
Is gewoon waar.
Ik weet wie het is, maar dat is dan ook alles mee gezegd.quote:Op maandag 26 september 2022 18:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje te oud om op internet je tiktokhelden te komen verdedigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |