Die meid kan een leuke kop hebben, als ze maar niet telkens kijkt alsof ze een maand obstipatie heeftquote:
Een wapperiequote:Op maandag 26 september 2022 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken een wappie met dezelfde.
Volgens mij heeft ze dat ook.quote:Op maandag 26 september 2022 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die meid kan een leuke kop hebben, als ze maar niet telkens kijkt alsof ze een maand obstipatie heeft
Ik ook, maar niemand die het ook zo ervoer.quote:Op maandag 26 september 2022 14:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik had het geschreven maar niemand begreep het. kreeg vraagtekens
Maar de liefde is nu ontstaanquote:Op maandag 26 september 2022 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook, maar niemand die het ook zo ervoer.elkaar misgelopen denk ik
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik mag graag naar GJ luisteren, heeft wel veel wijze woorden
Zekerquote:Op maandag 26 september 2022 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij ook, hij geeft ook Zoe goede adviezen
Alleen Zoë en luisteren...quote:Op maandag 26 september 2022 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij ook, hij geeft ook Zoe goede adviezen
Dat denk ik ook, daarom wil Berend geen manager wordenquote:Op maandag 26 september 2022 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij ken je als manager het nooit goed doen...
Jep, heel verstandig.quote:Op maandag 26 september 2022 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, daarom wil Berend geen manager worden
En denkt dat dat hij niets hoeft te doen, omdat zijn taak als manager al heul heul zwaar isquote:Op maandag 26 september 2022 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep, heel verstandig.
Al pakt Martin het minder handig aan, hij maakt het te groots en te geheimzinnig
Jaquote:Op maandag 26 september 2022 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En denk dat dat hij niets hoeft te doen, omdat zijn taak als manager al heul heul zwaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |