abonnement Unibet Coolblue
pi_206106008
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:17 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee joh
Nou ja dreigend was ie misschien niet, maar er kwam wel eens een bezorger verhaal halen toen ik contact had opgenomen met PostNL omdat m'n pakket pleitos was en het briefje onleesbaar was.
Tap tap tap
pi_206106018
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nou ja dreigend was ie misschien niet, maar er kwam wel eens een bezorger verhaal halen toen ik contact had opgenomen met PostNL omdat m'n pakket pleitos was en het briefje onleesbaar was.
Ah ik heb zo bij zo’n louche bezorg toko een klacht ingediend omdat die paardenbeffer zonder wat te zeggen m’n pakketje de gang op gegooid had vanuit de lift. (Intercom werkte toen niet)

Die kwam een dag later ook huilen
  Intelligentste user 2022 maandag 26 september 2022 @ 10:23:46 #273
222817 Recce
pi_206106056
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Bij de chinees gister, ik had aangegeven dat ik het om kwart over 7 zou ophalen, ik was er om tien over 7 ongeveer en toen stond het al klaar en thuis was het al flink afgekoeld terwijl het normaal gesproken nog loeiheet is. Lekker dan.
Bitterbal zou een klacht indienen.
pi_206106060
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nou ja dreigend was ie misschien niet, maar er kwam wel eens een bezorger verhaal halen toen ik contact had opgenomen met PostNL omdat m'n pakket pleitos was en het briefje onleesbaar was.
serieus? :{ En waarom was het pakket pleitos dan?
pi_206106069
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:23 schreef Recce het volgende:

[..]
Bitterbal zou een klacht indienen.
nee met eten klaag ik vrijwel nooit. horeca ook niet

maar bezorgers irriteren mij mateloos soms. Ook gewoon shit voor je deur achter laten :N
pi_206106072
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:21 schreef FranticDJ het volgende:

[..]
Ah ik heb zo bij zo’n louche bezorg toko een klacht ingediend omdat die paardenbeffer zonder wat te zeggen m’n pakketje de gang op gegooid had vanuit de lift. (Intercom werkte toen niet)

Die kwam een dag later ook huilen
Deze knakker had van alles aangekruist op het briefje en toen een krabbel als nummer waar het was achtergelaten. Maar hij zou ook nog de volgende dag langskomen. Buren gevraagd, die wisten van niks. Naar de nummers gegaan die op de krabbel leken, die wisten ook van niks. Naar afhaalpunt geweest, die hadden het ook niet. Dus ik PostNL gebeld, of ze de bezorger even om duidelijkheid konden vragen. Dat is blijkbaar moeilijk moeilijk. Drie dagen later kwam iemand van een winkel in de straat naar me toe, dat er al sinds vrijdag een pakket voor me lag. En even later stond gekke henkie voor de deur omdat ik een klacht ingediend zou hebben. Nee lul, ik wilde alleen weten waar dat pakket gebleven was, maar het is al terecht. Dus PostNL mag niet even de bezorger bellen met een vraag, maar ze mogen wel zeggen wie zgn een klacht heeft ingediend zodat ie kan komen zeiken. Applaus.
Tap tap tap
pi_206106091
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Deze knakker had van alles aangekruist op het briefje en toen een krabbel als nummer waar het was achtergelaten. Maar hij zou ook nog de volgende dag langskomen. Buren gevraagd, die wisten van niks. Naar de nummers gegaan die op de krabbel leken, die wisten ook van niks. Naar afhaalpunt geweest, die hadden het ook niet. Dus ik PostNL gebeld, of ze de bezorger even om duidelijkheid konden vragen. Dat is blijkbaar moeilijk moeilijk. Drie dagen later kwam iemand van een winkel in de straat naar me toe, dat er al sinds vrijdag een pakket voor me lag. En even later stond gekke henkie voor de deur omdat ik een klacht ingediend zou hebben. Nee lul, ik wilde alleen weten waar dat pakket gebleven was, maar het is al terecht. Dus PostNL mag niet even de bezorger bellen met een vraag, maar ze mogen wel zeggen wie zgn een klacht heeft ingediend zodat ie kan komen zeiken. Applaus.
slecht :{ Zo iemand moet lekker wat anders gaan doen
  Intelligentste user 2022 maandag 26 september 2022 @ 10:26:54 #278
222817 Recce
pi_206106098
Omdat het normale kattenvoer op is, heb ik Luna een zakje ander kattenvoer gegeven vanochtend. Dat was zelfs iets meer dan haar normale voer. Mevrouw vond het heel lekker, maar ze wil nu wel ook haar normale voer. :{
pi_206106103



@IJsdraakje wil je je fans onder controle houden?
pi_206106113
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Deze knakker had van alles aangekruist op het briefje en toen een krabbel als nummer waar het was achtergelaten. Maar hij zou ook nog de volgende dag langskomen. Buren gevraagd, die wisten van niks. Naar de nummers gegaan die op de krabbel leken, die wisten ook van niks. Naar afhaalpunt geweest, die hadden het ook niet. Dus ik PostNL gebeld, of ze de bezorger even om duidelijkheid konden vragen. Dat is blijkbaar moeilijk moeilijk. Drie dagen later kwam iemand van een winkel in de straat naar me toe, dat er al sinds vrijdag een pakket voor me lag. En even later stond gekke henkie voor de deur omdat ik een klacht ingediend zou hebben. Nee lul, ik wilde alleen weten waar dat pakket gebleven was, maar het is al terecht. Dus PostNL mag niet even de bezorger bellen met een vraag, maar ze mogen wel zeggen wie zgn een klacht heeft ingediend zodat ie kan komen zeiken. Applaus.
:’)

Of het was een anonieme klacht en voor die bezorger duidelijk dat ie specifiek bij jou in de fout was gegaan :7
pi_206106115
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:26 schreef Recce het volgende:
Omdat het normale kattenvoer op is, heb ik Luna een zakje ander kattenvoer gegeven vanochtend. Dat was zelfs iets meer dan haar normale voer. Mevrouw vond het heel lekker, maar ze wil nu wel ook haar normale voer. :{
ja het is een kat
pi_206106116
Wel netjes dat die winkel kwam tho
  maandag 26 september 2022 @ 10:28:24 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206106121
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:26 schreef Recce het volgende:
Omdat het normale kattenvoer op is, heb ik Luna een zakje ander kattenvoer gegeven vanochtend. Dat was zelfs iets meer dan haar normale voer. Mevrouw vond het heel lekker, maar ze wil nu wel ook haar normale voer. :{
Ja, dat andere voer is extra natuurlijk. Omdat je haar even wil verwennen, maar dat wil niet zeggen dat je haar normale voer niet meer hoeft te geven natuurlijk. :N
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206106128
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:26 schreef Recce het volgende:
Omdat het normale kattenvoer op is, heb ik Luna een zakje ander kattenvoer gegeven vanochtend. Dat was zelfs iets meer dan haar normale voer. Mevrouw vond het heel lekker, maar ze wil nu wel ook haar normale voer. :{
Nee nu wil ze haar gewone voer niet waar je net een jaarvoorraad van hebt ingeslagen.
Tap tap tap
pi_206106137
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wel netjes dat die winkel kwam tho
Het stond nogal in de weg :D
Tap tap tap
  maandag 26 september 2022 @ 10:29:40 #287
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206106141
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee nu wil ze haar gewone voer niet waar je net een jaarvoorraad van hebt ingeslagen.
Dat kan ook. Dat ze nu enkel nog dat andere kattenvoer wil.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206106146
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het stond nogal in de weg :D
Niet jouw probleem toch |:)
  Intelligentste user 2022 maandag 26 september 2022 @ 10:30:12 #289
222817 Recce
pi_206106149
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nee nu wil ze haar gewone voer niet waar je net een jaarvoorraad van hebt ingeslagen.
Oh god, ik maak maar geen grapjes meer.
pi_206106157
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef Recce het volgende:

[..]
Oh god, ik maak maar geen grapjes meer.
bij mijn nicht probeert de oudere kat nu ook al het eten van de kitten op te eten :P _O-
pi_206106159
Ik had eigenlijk alsnog een klacht moeten indienen omdat die vent voor de deur stond _O-

Hij stond gelukkig ook beneden en niet hier op de galerij.
Tap tap tap
pi_206106164
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eigenlijk alsnog een klacht moeten indienen omdat die vent voor de deur stond _O-

Hij stond gelukkig ook beneden en niet hier op de galerij.
ja eigenlijk wel.
pi_206106167
Ik had zaterdag trouwens een mooie grote krop andijvie gekocht voor m'n vee, maar er is iets mis mee want ze eten het niet helemaal op :')
Tap tap tap
pi_206106184
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]

@:ijsdraakje wil je je fans onder controle houden?
Lol. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206106231
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eigenlijk alsnog een klacht moeten indienen omdat die vent voor de deur stond _O-

Hij stond gelukkig ook beneden en niet hier op de galerij.
Sowieso
pi_206106234
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Lol. :')
Maar echt hč :’)

Botjens
pi_206106253
Volgende week wel op vreet reis :9
  maandag 26 september 2022 @ 10:43:55 #298
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_206106301
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Deze knakker had van alles aangekruist op het briefje en toen een krabbel als nummer waar het was achtergelaten. Maar hij zou ook nog de volgende dag langskomen. Buren gevraagd, die wisten van niks. Naar de nummers gegaan die op de krabbel leken, die wisten ook van niks. Naar afhaalpunt geweest, die hadden het ook niet. Dus ik PostNL gebeld, of ze de bezorger even om duidelijkheid konden vragen. Dat is blijkbaar moeilijk moeilijk. Drie dagen later kwam iemand van een winkel in de straat naar me toe, dat er al sinds vrijdag een pakket voor me lag. En even later stond gekke henkie voor de deur omdat ik een klacht ingediend zou hebben. Nee lul, ik wilde alleen weten waar dat pakket gebleven was, maar het is al terecht. Dus PostNL mag niet even de bezorger bellen met een vraag, maar ze mogen wel zeggen wie zgn een klacht heeft ingediend zodat ie kan komen zeiken. Applaus.
8)7
  maandag 26 september 2022 @ 10:46:12 #299
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_206106329
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eigenlijk alsnog een klacht moeten indienen omdat die vent voor de deur stond _O-

Hij stond gelukkig ook beneden en niet hier op de galerij.
Ja, maar ja dan staat ie straks misschien weer voor de deur om verhaal te halen :{
pi_206106357
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 10:46 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja, maar ja dan staat ie straks misschien weer voor de deur om verhaal te halen :{
Leuk die strandfoto kwiwi :Y Hebben jullie op strand gelegen ook?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')